Autovarasta seuraannet kopterit törmäsivät, autovaras vastuuseen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvä provo. :lol2:

Samalla periaatteella voisi tehdä näin: Kävelen päin punaisia, poliisi tulee antamaan minulle sakot. Vastakkaisista suunnista paikalle tallustelevat valokuvaajat TLP ja Mike(nimet muutettu) seuraavat tapausta kameroillaan. Mike kompastuu kengännauhaansa, kaatuu lyöden kikkarapäänsä katuun ja kamera lentää pois kädestä. Miken Canoni osuu viatonta TLP:tä silmään, TLP horjahtaa kivusta ajoradalle ja jää vm. '89 Pajeron alle. Kops ja rysäys, henki pois kummaltakin ja mulle tuomio tietysti. Ollaanhan sentään oikeusvaltiossa prkl. :whip:

Riiight.

ja joudut ostamaan molempien omaisille uudet kamerat ja maksamaan 3 miljardia euroa henkisestä kivusta :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua jäi tuossa tarinassa nyt häiritsemään se, mihin meitsi kuoli? TLP kuoli aiheesta jääden Pajeron alle, mutta en kai minä nyt kuole pelkästä kaatumisesta? Tuossa tarinassa nyt jäi se jatkumo laskematta, että palaisin Poden kanssa kostamaan TLP:n kuoleman kenkätehtaan nauhaosaston johtajalle.

Mua jäi tuossa tarinassa nyt häiritsemään se, mihin meitsi kuoli? TLP kuoli aiheesta jääden Pajeron alle, mutta en kai minä nyt kuole pelkästä kaatumisesta? Tuossa tarinassa nyt jäi se jatkumo laskematta, että palaisin Poden kanssa kostamaan TLP:n kuoleman kenkätehtaan nauhaosaston johtajalle.

kai siinä oli terävä katukivetyksen reuna, joten myös tiehallinto on kusessa.

tai sit te molemmat vaan horjahdatte pajeron alle. siinä varmasti myös pajeron omistaja hakee oikeuksiaan pajeron puskurin lommojen takia.

Koska väärinymmärretyn reppanan tempaus johti yleiseen häslinkiin joka taas päättyi kahden helikopterin maahansyöksyyn. Tapahtumaketjun käynnisti autovaras itse.
Ja jos satun ajamaan kolarin, kun kuuntelen auroradiosta liveselostusta jännittävästä autovarkaan takaa-ajosta, niin autovaras vain vastuuseen siitäkin, vai mitä?

En oikein voi ymmärtää, miten autovarkaan jahtaaminen on niiiiiin kiinnostavaa, että sitä pitää oikein helikopterilla seurata, saati sitten kahdella. Jossain joskus (lähde puuttuu, olisiko ollut jokin Michael Mooren doku) epäiltiin, että yksi mahdollinen syy suuren rikollisuuden ja väkivallan määrään USA:ssa on media, joka pitää huolta siitä, että kaikkia varmasti pelottaa.

Tuossa näköjään oli kolmaskin kopteri mukana, joka sitten kuvasi tapahtuman loppuosuuden, tälläistä pätkää liveleakista ainakin bongailin.

Autovaras on kuitenkin pohjasakkaa, ja hyvä vaan jos saadaan parista -kolmesta murhasta pois enempiä autoja pöllimästä ja kaahaamasta. Miksi ei? Varoittava esimerkki muille vauhtihirmuille?

Kuten olen aina sanonut, niin jenkkilä on sairas maa ja oikeuslaitos sirkuksien sirkus.

:anssi::david:
onkohan herra dino koskaan edes tällä mantereella käynyt? Tää sun väittämä on samaa kastia kuin "kaikki punttaajat vetää horkkaa". Kannattais vähän muitakin uutisia seurailla kuin mitä ne sontatabloidit siellä suoltaa.

Mutta korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö jenkeissä ole yleinen tapa niputtaa rikokset? Jos poliisi ajaa takaa-ajossa viattoman auton päälle ja tappaa siellä olevan perheen, eikös silloin tule takaa-ajetulle syyte manslughterista vähintään per kuollut? Sama kuin jos kaksi ryöstää kioskin ja kolmas vain kuskina. Jos yksi ampuu myyjän kuoliaaksi niin kaikki saavat saman syytteen.

Siihen nähden tuo ei ole mitenkään tavatonta, onko se oikeudenmukaista, sen jätän muille ihmisille...

Autovaras on kuitenkin pohjasakkaa, ja hyvä vaan jos saadaan parista -kolmesta murhasta pois enempiä autoja pöllimästä ja kaahaamasta. Miksi ei? Varoittava esimerkki muille vauhtihirmuille?
Johan toi nyt selitettiin. Et voi olla oikeesti noin pässi.

onkohan herra dino koskaan edes tällä mantereella käynyt? Tää sun väittämä on samaa kastia kuin "kaikki punttaajat vetää horkkaa". Kannattais vähän muitakin uutisia seurailla kuin mitä ne sontatabloidit siellä suoltaa.

Kaikki punttaajathan vetää horkkaa!! :D Ja jenkkilän päälle vaan vitusti napalmia ja sen jälkeen asfaltti päälle, niin maailma pelastuu!!!

Ilmeisesti itselläs on parempaa tietoa tuosta tapauksesta. Kerros nyt mistä siinä on kysymys? Jos joku edes ehdottaa tuollaista mitä tässä "uutisessa" kerrotaan kertoo jotain.

Samalla periaatteella voisi tehdä näin: Kävelen päin punaisia, poliisi tulee antamaan minulle sakot. Vastakkaisista suunnista paikalle tallustelevat valokuvaajat TLP ja Mike(nimet muutettu) seuraavat tapausta kameroillaan. Mike kompastuu kengännauhaansa, kaatuu lyöden kikkarapäänsä katuun ja kamera lentää pois kädestä. Miken Canoni osuu viatonta TLP:tä silmään, TLP horjahtaa kivusta ajoradalle ja jää vm. '89 Pajeron alle. Kops ja rysäys, henki pois kummaltakin ja mulle tuomio tietysti. Ollaanhan sentään oikeusvaltiossa prkl. :whip:

Riiight.

Jees, aivan loistava skenaario :hyper::D:D

Kiitti nauruista :thumbs:

Kylläpä amerikkalaiset on taas niiiiiiiiiiiin tyhmiä. Me suomalaiset osaamme miljaaardi kertaa paremmin, jahka savupirttimme nurkasta ehtisimme...

Ja miten tämä liittyy uutispellejen romuralliin..?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom