menin perkele päissään ostamaan auton viikko sitten,tiistaina menin Fenniaan hakemaan rotiskoon liikennevakuutusta niin myyjä totes:
maksa 700€ etukäteen KÄTEISELLÄ ,koska lauottotiedoissasi on merkintä.
voi pyhä Sylvi ja pari muuta tyttöä!
auto on minun rekisterissä,voinko laittaa vakuutukset tyttöpystäväni nimiin jolla ei ole "rikosrekisteriä" luottolaitoksissa?
vai pitääkö mun "myydä" kottero pimulle ja rekisteröidä auto sen nimiin?
saatana,ei pahakaan ongelma jos on murhaaja,raiskaaja tai muuten hullun kirjoissa,mutta anna olla jos joskus nuorena (12 vuotta sitten) on jäänyt puhelinlasku maksamatta!
voi vittu ei saa pakollista liikennevakuutusta! tuo 700€ on melkoinen potti työttömälle tasamaan tallaajalle kerralla maksettavaksi,käteisellä ja etukäteen.
maksa 700€ etukäteen KÄTEISELLÄ ,koska lauottotiedoissasi on merkintä.
voi pyhä Sylvi ja pari muuta tyttöä!
auto on minun rekisterissä,voinko laittaa vakuutukset tyttöpystäväni nimiin jolla ei ole "rikosrekisteriä" luottolaitoksissa?
vai pitääkö mun "myydä" kottero pimulle ja rekisteröidä auto sen nimiin?
saatana,ei pahakaan ongelma jos on murhaaja,raiskaaja tai muuten hullun kirjoissa,mutta anna olla jos joskus nuorena (12 vuotta sitten) on jäänyt puhelinlasku maksamatta!
voi vittu ei saa pakollista liikennevakuutusta! tuo 700€ on melkoinen potti työttömälle tasamaan tallaajalle kerralla maksettavaksi,käteisellä ja etukäteen.