Autosi? (kuvathreadi)

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kuvassa on kylläkin evo8, jos nyt yhtään mitsumiehenä tiedän mitään. Alkaa noi imput olla niin pirusti täälä oulussa että evo alkaa olla erikoisuus siihen verrattuna.

Miten noita ei rekisterissä oo yhtään?

e: on se vissiin sittenkin seiska, missähän tää mun muistikuva pettää oikein.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Siisti mitsu! Kyllä nuo seiskoja noissa kuvissa vaikuttas olevan.

Tampereella päin on kyllä evoja yhtä lailla kuin imppujakin. Eikä noita kahta nyt niin hirveesti ole, aika harvoin tulee vastaan. Ne vaan pistää ihmisten silmään eri lailla, huomataan heti toisin kun perusautot livahtaa silmien ohi ilman mitään reaktiota.

Mulla on 06 sti. Laitettu näköökin vähän omanlaiseksi(mm. wrc-mallin puskuri) ja tehojakin toki kartotettu. Tosi tyytyväinen olen ollut, omassa yksilössäni ei ole ollut mitään vikaa. En silti rupee subarua ylistään, maanantaimalleja sattuu merkille kun merkille.

Liitteet

• dsc01216eg3.webp
    dsc01216eg3.webp
    158,4 KB · Katsottu: 958
Toi VII on kyllä tosta kolmannesta korimallista hienoin. Tosin oma suosikkini on ehdottomasti Evo VI TME :)

Pitäsköhän sitä osallistua myöhemmin tähän ketjuun, vaikka vähän kalpeneekin teidän muiden rinnalla.. niin säälittävän vakio Classic Imppu :(

1.6 Terra Ave. Tällä ei penistä paljoa jatketa, mutta onpahan ainakin helvetin luotettava :hyvä:

averesize.jpg

Sekä tämänhetkinen, että ensimmäinen autoni, tällä on tullut köröteltyä 18-vuotiaasta asti.

Kiitti kommenteista!

Hieno! On kyllä siistejä noi JDM-mitsut (sekä vanhemmat evot että vr4 galantit/legnumit), mutta itse vähän vierastan tollaista postimallia :) Noita seiskoja ei taida hirveästi olla suomessa rekisterissä vielä?

Postimallit o just parhaimpia, koskaan ei tiedä mille puolelle autoa sattuu ajatuksissaan menemään, käännyt risteyksissä pyyhkijät päällä (viikset väärinpäin), driveinneihin yksin pakittamalla ja poliisin kanssa on kivaa kun yrittää pokkana puhalluttaa vänkäriä :D

Toi VII on kyllä tosta kolmannesta korimallista hienoin. Tosin oma suosikkini on ehdottomasti Evo VI TME :)

Pitäsköhän sitä osallistua myöhemmin tähän ketjuun, vaikka vähän kalpeneekin teidän muiden rinnalla.. niin säälittävän vakio Classic Imppu :(

VII on oma suosikki kaikista Evoista, VI TME oli myös itselläni toisena varteenotettavana vaihtoehtona mutta se on niin ysärilook et päädyin kuitenkin seiskaan.

Seiskoja ei tosiaan taida olla Suomessa kuin yks GT-A (automaattimalli) joka saapui viime viikolla ja loput rallimiehillä. Voihan noita toki olla vaikka Mikellä jossain perähikiän pottukellarissa heti bemarin vieressä...? Ei voi tietää.

Ja pistähän vaan niitä kuvia impusta! Möllisköltä voit kysyä tosta "säälittävästä" :D

Mun eka auto ascona C malli vm 1982

X81Ascona2.jpg

Väriltään sininen, kakkosella meni 90 km/h ja muut väitti että kone mukamas hajoaa. Höpöhöpö.

Nykyinen auto Volvo V40, enkä harkitte vaihtamista. Jos vaihdan niin lada, autot on niin kulutustavaraa kun olla ja voi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Behold. Saab 99 2.0 -84, 373tkm.
Eka autoni ja vieläkin tolla ajelen :)
saabi719.jpg

(Otin joltain tän kuvan tästä ketjusta, kiitos! :D)

Nyt on viimein alut alla toimitusongelmien jälkeen. Mazda2 08 1890km

Liitteet

• Auto.webp
    Auto.webp
    75,8 KB · Katsottu: 811
Hieno! On kyllä siistejä noi JDM-mitsut (sekä vanhemmat evot että vr4 galantit/legnumit), mutta itse vähän vierastan tollaista postimallia :) Noita seiskoja ei taida hirveästi olla suomessa rekisterissä vielä?

Evoja on pilvin pimein rekkarissa suomessa, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... Kaikkia paljon.

http://www.nettiauto.com/simpleSear...om=@mileageTo=@id_domicile=@search=Hae+%3E%3E

Myynnissäkin monia..

Back to topic, tuossa on mun nykyinen kulkine;

r_1211139955.jpg

2001 Fiat Bravo 1.2 16v 80 hp :D

Evoja on pilvin pimein rekkarissa suomessa, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... Kaikkia paljon.
Tiedän kyllä, että evoja on paljon, en muuta väittänytkään :) Onhan niitä kasista lähtien saanut uutena ihan virallisen maahantuojan kautta, aikaisemmat on uitettu tänne muuta kautta. Seiskan kohdalla olen eri mieltä, niitä ei ole edelleenkään kovin montaa Suomen kilvissä.

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom