Autosi? (kuvathreadi)

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
audi_a5_3_0_tdi_quattro_s_line_3_by_h4m4m4t-d5iu4w8.jpg

Aivan saatanan nätti kyllä...Millä alustalla toi on? Itte myin just oman b8 3,0tdiq pois ja lähen saksaa uuden vuoden jälkeen tsiigailee millasia autoja tarjolla...Muutamaa a5 olen kattonut myös kyllä, 3,0tdiq...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Se mikään varotsvalo ole. Merkkivalo joka ilmoittaa et valot on päällä :)

Juurikin näin ja kellokin on ihan oikeassa. Kuski on vain hidas. Toisaalta noilla kilometreillä saisi jo muutama pikkuvika ollakkin. Vielä kun 55K ajan niin mulla on taas uusi auto ;)

Aivan saatanan nätti kyllä...Millä alustalla toi on? Itte myin just oman b8 3,0tdiq pois ja lähen saksaa uuden vuoden jälkeen tsiigailee millasia autoja tarjolla...Muutamaa a5 olen kattonut myös kyllä, 3,0tdiq...

S-Line alustan jouset korvattu H&R:n madallusjousilla. Hyvin toimii :)

Juurikin näin ja kellokin on ihan oikeassa. Kuski on vain hidas. Toisaalta noilla kilometreillä saisi jo muutama pikkuvika ollakkin. Vielä kun 55K ajan niin mulla on taas uusi auto ;)

mulla oli samanlainen jonka matkamittari oli juminu noin 500tkm kohdalle jo edellisellä tai ties kuinka monennella omistajalla minua ennen. pyhkijänmoottorin tarvin vaihtaa ja jyräsin varmaan jonku 150tkm. öljyt vaihdoin pari kertaa ja silloinkin oli käytetyt ratamoottoripyörän öljyt mitkä laitoin. Halvimmat kilometrit ikinä

edit: turhan kuumana käy ja kulmat tarvis säätää :D

Noniin, speksejä kehiin.
Itellä haaveissa vaihtaa seuraavaksi johonkin lavamöhkäleeseen. Vielä ei voi kun vaimolla ei ole c-korttia ja mammaloman aikana mennään vaan mun autolla. Mietityttää vaan että kuinka pahasti tuo amerikkalainen laatu ja viimeistelyn olemattomuus alkavat kiusata pidemmän päälle. Pitänee käydä noita pälyilemässä.

5.7 hemi,neliveto. Vakiona 350hp/525nm. Kyseinen auto pakosatseilla ja rosteri cat-backillä ryydytettynä. Tämä on kevyt KA, mutta saahan näitä pakuinakin. Eipä nämä kolmannen sukupolven ramit enään kovin työkaluilta tunnu, sisällä on nättiä ja mukavaa eikä nitise ja natise.
Kovin olin jo myyntiin laittamassa, mutta en taida raaskia. Ja takavetoisena näillä ei kyllä tee mitään. Pensastahan se tykkää, mutta omat ajot on n. kymppitonnin luokkaa vuodessa niin ei haittaa. Ei käyttövoima maksuja eikä ajoneuvoveroa. Tämmösen 2500 mallin alusta on kyllä melkosen kova kun tyhjänä ajelee, mutta kaikkeen tottuu. Kivaa on joka päivä, ja sehän on tärkeintä. Varmatoiminen ja edulliset (ebay) osat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
VW RDX ROCCO 2.0

11351375_1111364468877509_223070805542794377_n.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom