Aivan saatanan nätti kyllä...Millä alustalla toi on? Itte myin just oman b8 3,0tdiq pois ja lähen saksaa uuden vuoden jälkeen tsiigailee millasia autoja tarjolla...Muutamaa a5 olen kattonut myös kyllä, 3,0tdiq...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se mikään varotsvalo ole. Merkkivalo joka ilmoittaa et valot on päällä
Aivan saatanan nätti kyllä...Millä alustalla toi on? Itte myin just oman b8 3,0tdiq pois ja lähen saksaa uuden vuoden jälkeen tsiigailee millasia autoja tarjolla...Muutamaa a5 olen kattonut myös kyllä, 3,0tdiq...
:DSe mikään varotsvalo ole. Merkkivalo joka ilmoittaa et valot on päällä
Juurikin näin ja kellokin on ihan oikeassa. Kuski on vain hidas. Toisaalta noilla kilometreillä saisi jo muutama pikkuvika ollakkin. Vielä kun 55K ajan niin mulla on taas uusi auto ;)
Noniin, speksejä kehiin.
Itellä haaveissa vaihtaa seuraavaksi johonkin lavamöhkäleeseen. Vielä ei voi kun vaimolla ei ole c-korttia ja mammaloman aikana mennään vaan mun autolla. Mietityttää vaan että kuinka pahasti tuo amerikkalainen laatu ja viimeistelyn olemattomuus alkavat kiusata pidemmän päälle. Pitänee käydä noita pälyilemässä.
Tuossahan nuo molemmat:
Yhteensä 855hp ja 945Nm.