Auton yliteippaus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zeikki
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
535397_456257064443135_1974691914_n.webp

Tulipa mukavan näköset kikkulat!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nätit tosiaankin ovat. Missä liikkeessä teippautit ja paljonko kustansi? Josko itsekin uskaltaisi kesävanteet teippauttaa niin ei maalausta tarvis suunnitella..

tuollahan lukee että: Kesävanteet on dipattuna odottamassa liikkeessä jo noutoa.

Eli ei niitä ole teipattu van ne on ihan paukkumaalilla maalattu, plasti dip spraykannut maksaa pari kolme kymppiä purkki ja niitä tarvii kai yks kpl per vanne about jos itse maalaa.

Zone-sarja -42%
tuollahan lukee että: Kesävanteet on dipattuna odottamassa liikkeessä jo noutoa.

Eli ei niitä ole teipattu van ne on ihan paukkumaalilla maalattu, plasti dip spraykannut maksaa pari kolme kymppiä purkki ja niitä tarvii kai yks kpl per vanne about jos itse maalaa.

Juu, pahoittelut epäselvästä tekstistä. Tajusin myöhemmin että dippiähän tuo on eikä teippiä. Lähinnä mietin mihinköhän hintaan mahtavat tehdä pk-seudulla dippauksia, vai onko halvempaa tehdä itse ja luottaa omaan kättenjälkeen

Nätit tosiaankin ovat. Missä liikkeessä teippautit ja paljonko kustansi? Josko itsekin uskaltaisi kesävanteet teippauttaa niin ei maalausta tarvis suunnitella..
75e, oli puoleen hintaan. Säännöt taitaa kieltää mainostamisen, mutta Kempeleessä joku teippaa ja käyttää plastic dippiä..

Boschin ruiskulla maalasi..

Ja tänään meni maskit edestä/takaa valojen kera mustaksi.. Kaikki kiiltävä on harakoille!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom