katon maalaus joku 200-300€ riippuen väristä ja lähtökohdasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kokemuksia auton yliteippauksesta? Käynyt mielessä jos teippauttaisi omasta autosta konepellin ja katon mattamustaksi...
Miten ton plasti dipin pysyvyys vai lähteekö se suikaleina kiveniskuista.. Tarviiko karhentaa lakkapinta?
Vilkasin noita teidän sivuja... Mikä tuosta valokalvosta tekee "uutta ja mahtavaa"? Siis miten se eroaa esim. lamin-x -kalvoista?Terve, kyllä teippaus kestää ja on huomattavasti edullisempi vaihtoehto maalaukselle.
Esimerkkejä teippauksista Quartz tuotteilla
www.quartz.fi
www.facebook.com/quartz
Noin hintoja jälleenmyyjillä:
Katto 150-200€
Konepelti 150-200€
Voipi olla hiukan alle tai päälle riippuen teipistä sekä kohteesta, Esim hiilikuitu teippi ja ns pinnoitetut teipit on erittäin helppo pitää puhtaana ja ne pitävät lumen jne irti pinnasta kuin hyvä maalipinta hyvällä vahalla.
Teippaus on ain aturvallisempi sekä järkevämpi vaihtoehto kuin maalaus myös sillä että jos haluaa sävyä/kuosia jne vaihtaa niin irroittaminen onnistuu suhteellisen helposti verrattuna maaliin sekä kustannus tehokkaammin, HUOMATTAVASTI!
" Hyvä siitä tulee kun sen teippaa!" - Quartz Crew
Anteeksi. Mulla ei ole tapana narista tällaisista asioista, mutta nyt on pakko kun kyseessä on sentään yritys. Nimittäin nettisivuilla esiintyy niin paljon kirjoitusvirheitä, että se ei anna yrityksestä kovin hyvää kuvaa. Ainakin mulle tulee jotenkin sellainen olo. Yhdyssanavirheitä on ihan hirveästi ja sitten jotain sanoja kuten kiilloittaa tai irroittaa. Ei siis sillä että haluan päästä sanomaan, vaan ihan imagon kannalta olis hyvä laittaa tekstit kuntoon. Ei tule sitten ekana mieleen amisten autotalliräpellykset." Hyvä siitä tulee kun sen teippaa!" - Quartz Crew
Klikkasitko jo Quartzin Facebook-linkkiä? Katsopas :DAnteeksi. Mulla ei ole tapana narista tällaisista asioista, mutta nyt on pakko kun kyseessä on sentään yritys. Nimittäin nettisivuilla esiintyy niin paljon kirjoitusvirheitä, että se ei anna yrityksestä kovin hyvää kuvaa. Ainakin mulle tulee jotenkin sellainen olo. Yhdyssanavirheitä on ihan hirveästi ja sitten jotain sanoja kuten kiilloittaa tai irroittaa. Ei siis sillä että haluan päästä sanomaan, vaan ihan imagon kannalta olis hyvä laittaa tekstit kuntoon. Ei tule sitten ekana mieleen amisten autotalliräpellykset.
Sinne ei näköjään pääse just nyt. Mitäs siellä oli?Klikkasitko jo Quartzin Facebook-linkkiä? Katsopas :D
Mulle tuli aivan hullu ajatus että laittaisi vanteet tolla.. Ei varmaan pysyisi?.Mulla pysyi ainakin ihan hyvin. Koko idea on siinä ettei vanhalle pinnalle tehdä mitään. Eli ei tarvi karhentaa. Kurkkaa youtubesta miten ne dippaa.
Mulle tuli aivan hullu ajatus että laittaisi vanteet tolla.. Ei varmaan pysyisi?.
E näköjään tota on jo tehty.. Pitää pistää mietintään..
Anteeksi. Mulla ei ole tapana narista tällaisista asioista, mutta nyt on pakko kun kyseessä on sentään yritys. Nimittäin nettisivuilla esiintyy niin paljon kirjoitusvirheitä, että se ei anna yrityksestä kovin hyvää kuvaa. Ainakin mulle tulee jotenkin sellainen olo. Yhdyssanavirheitä on ihan hirveästi ja sitten jotain sanoja kuten kiilloittaa tai irroittaa. Ei siis sillä että haluan päästä sanomaan, vaan ihan imagon kannalta olis hyvä laittaa tekstit kuntoon. Ei tule sitten ekana mieleen amisten autotalliräpellykset.
Mietis omalle kohdalle, niin saat vastauksen. Olisitko valmis maksamaan tuollaisesta autosta saman summan kuin sellaisesta jossa teipin alla pinta on normaalissa kunnossa?Mitä sä selität hyvä mies? En minä kuulu mihinkään uskonnolliseen yhteisöön enkä liioin ole uskovainen.. ja miten tuo nyt liittyy kysymykseeni ylipäätään?
Muotoilen uudelleen, jos maalaisin pensselillä valkoisen kitti läikän ilman sen tarkempia ja hienompia säätöjä ja teippautan auton, niin onko se jotenkin mahdollisen tulevan ostajan (jos päädyn jossain kohti auton myymään/antamaan vaihdokkina) harhauttamista jos jätän kertomatta että teipin alla odottaa sitten ei ammattimaisesti paikattu lommo?