Auton yliteippaus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zeikki
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
www.quartz.fi

Onko kokemuksia auton yliteippauksesta? Käynyt mielessä jos teippauttaisi omasta autosta konepellin ja katon mattamustaksi...

Terve, kyllä teippaus kestää ja on huomattavasti edullisempi vaihtoehto maalaukselle.

Esimerkkejä teippauksista Quartz tuotteilla

www.quartz.fi
www.facebook.com/quartz

Noin hintoja jälleenmyyjillä:

Katto 150-200€
Konepelti 150-200€

Voipi olla hiukan alle tai päälle riippuen teipistä sekä kohteesta, Esim hiilikuitu teippi ja ns pinnoitetut teipit on erittäin helppo pitää puhtaana ja ne pitävät lumen jne irti pinnasta kuin hyvä maalipinta hyvällä vahalla.

Teippaus on ain aturvallisempi sekä järkevämpi vaihtoehto kuin maalaus myös sillä että jos haluaa sävyä/kuosia jne vaihtaa niin irroittaminen onnistuu suhteellisen helposti verrattuna maaliin sekä kustannus tehokkaammin, HUOMATTAVASTI!

" Hyvä siitä tulee kun sen teippaa!" - Quartz Crew

:rock:

Miten ton plasti dipin pysyvyys vai lähteekö se suikaleina kiveniskuista.. Tarviiko karhentaa lakkapinta?

Mulla pysyi ainakin ihan hyvin. Koko idea on siinä ettei vanhalle pinnalle tehdä mitään. Eli ei tarvi karhentaa. Kurkkaa youtubesta miten ne dippaa.

Terve, kyllä teippaus kestää ja on huomattavasti edullisempi vaihtoehto maalaukselle.

Esimerkkejä teippauksista Quartz tuotteilla

www.quartz.fi
www.facebook.com/quartz

Noin hintoja jälleenmyyjillä:

Katto 150-200€
Konepelti 150-200€

Voipi olla hiukan alle tai päälle riippuen teipistä sekä kohteesta, Esim hiilikuitu teippi ja ns pinnoitetut teipit on erittäin helppo pitää puhtaana ja ne pitävät lumen jne irti pinnasta kuin hyvä maalipinta hyvällä vahalla.

Teippaus on ain aturvallisempi sekä järkevämpi vaihtoehto kuin maalaus myös sillä että jos haluaa sävyä/kuosia jne vaihtaa niin irroittaminen onnistuu suhteellisen helposti verrattuna maaliin sekä kustannus tehokkaammin, HUOMATTAVASTI!

:rock:
Vilkasin noita teidän sivuja... Mikä tuosta valokalvosta tekee "uutta ja mahtavaa"? Siis miten se eroaa esim. lamin-x -kalvoista?

Anteeksi. Mulla ei ole tapana narista tällaisista asioista, mutta nyt on pakko kun kyseessä on sentään yritys. Nimittäin nettisivuilla esiintyy niin paljon kirjoitusvirheitä, että se ei anna yrityksestä kovin hyvää kuvaa. Ainakin mulle tulee jotenkin sellainen olo. Yhdyssanavirheitä on ihan hirveästi ja sitten jotain sanoja kuten kiilloittaa tai irroittaa. Ei siis sillä että haluan päästä sanomaan, vaan ihan imagon kannalta olis hyvä laittaa tekstit kuntoon. Ei tule sitten ekana mieleen amisten autotalliräpellykset.

Anteeksi. Mulla ei ole tapana narista tällaisista asioista, mutta nyt on pakko kun kyseessä on sentään yritys. Nimittäin nettisivuilla esiintyy niin paljon kirjoitusvirheitä, että se ei anna yrityksestä kovin hyvää kuvaa. Ainakin mulle tulee jotenkin sellainen olo. Yhdyssanavirheitä on ihan hirveästi ja sitten jotain sanoja kuten kiilloittaa tai irroittaa. Ei siis sillä että haluan päästä sanomaan, vaan ihan imagon kannalta olis hyvä laittaa tekstit kuntoon. Ei tule sitten ekana mieleen amisten autotalliräpellykset.
Klikkasitko jo Quartzin Facebook-linkkiä? Katsopas :D

Se oli jonkun Florian Quartzin Facebook-tili. Vissiin joku ihan random jäbä. Ihmettelin alkuun kun oli vaan kuvia jostain kakaroista, eikä mitään tekemistä autojen kanssa.

Mulla pysyi ainakin ihan hyvin. Koko idea on siinä ettei vanhalle pinnalle tehdä mitään. Eli ei tarvi karhentaa. Kurkkaa youtubesta miten ne dippaa.
Mulle tuli aivan hullu ajatus että laittaisi vanteet tolla.. Ei varmaan pysyisi?.

E näköjään tota on jo tehty.. Pitää pistää mietintään..

Mulle tuli aivan hullu ajatus että laittaisi vanteet tolla.. Ei varmaan pysyisi?.

E näköjään tota on jo tehty.. Pitää pistää mietintään..

Talveksi jengi on ainakin suojannut tolla vanteita. En tiedä miten hyvin pysyy. Halpaa se ainakin on täällä kun kilikali maksaa n. 6 dollaria.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Kiitoksia kommentistasi, en oikein tiedä miten tähän kommentoisi :) Sanotaanko vaikka näin että keskitymme tuotekehitykseen ja asiakaspalveluumme täysillä niin ulosanti on ehkä ei kirjakielioppista aina MUTTA homma toimii, tavara liikkuu ja asiakkaat on tyytyväisiä niin silloin ollaan jo hyvällä polulla?

Yritän korjata tilannetta ja laittaa jonkun enemään äidinkielellisen fiksailemaan, itse tosiaan viihdyn enemmän sielä hallilla ja se mikä on amista ja mikä ei on suhteellista.

Mutta lisätäkseni vielä kokeilkaa Quartzin tuotteita niin ymmärrätte mikä siinä on mullistavaa, jo mainittakoon se että tuotteet pystyy asentamaan helposti tee se itse mies koska esim yliteippausteipeissämme on ilmakanavoinnit sekä materiaali paksuus haettu niin että se kestää mutta on ERITTÄIN helppo asentaa. Ei siis tarvita mitään ihme työkaluja tai laitteita että saa ammattimaisen lopputuloksen.

Tuotteemme on siis helpompi asentaa kuin moni kilpaileva merkki, Quartz suojakalvoja käytetään tällä hetkellä esim: Autourheilussa laajalti sekä jopa sukelluskameroiden kosketusnäytöissä veden alla.

Toivottavasti saimme jotain selvennettyä, viikonloppuja tännekkin.

Onko petollista toimintaa jättää kittauskohta maalaamatta ja peittää teipin alle ja myydä sellaisenaan.. teipattuna myyty niin ei pitäs kauheesti kuulua myyjälle jos ostaja joskus ottaa teipin pois ja paljastaa maalaamattoman kittauksen (mielipiteitä)? Ens keväänä voisi olla joko teippaus tai dip plasti paikallaan.

Kyllä uskovaisen miehen pitää synti tunnistaa ja maalata ihan reilusti ja kertoa ostajalle millaisia kupruja on peitelty. Vai eikö väärälahkoisten kanssa ole niin väliksi?

Mitä sä selität hyvä mies? En minä kuulu mihinkään uskonnolliseen yhteisöön enkä liioin ole uskovainen.. ja miten tuo nyt liittyy kysymykseeni ylipäätään?

Muotoilen uudelleen, jos maalaisin pensselillä valkoisen kitti läikän ilman sen tarkempia ja hienompia säätöjä ja teippautan auton, niin onko se jotenkin mahdollisen tulevan ostajan (jos päädyn jossain kohti auton myymään/antamaan vaihdokkina) harhauttamista jos jätän kertomatta että teipin alla odottaa sitten ei ammattimaisesti paikattu lommo?

Mitä sä selität hyvä mies? En minä kuulu mihinkään uskonnolliseen yhteisöön enkä liioin ole uskovainen.. ja miten tuo nyt liittyy kysymykseeni ylipäätään?

Muotoilen uudelleen, jos maalaisin pensselillä valkoisen kitti läikän ilman sen tarkempia ja hienompia säätöjä ja teippautan auton, niin onko se jotenkin mahdollisen tulevan ostajan (jos päädyn jossain kohti auton myymään/antamaan vaihdokkina) harhauttamista jos jätän kertomatta että teipin alla odottaa sitten ei ammattimaisesti paikattu lommo?
Mietis omalle kohdalle, niin saat vastauksen. Olisitko valmis maksamaan tuollaisesta autosta saman summan kuin sellaisesta jossa teipin alla pinta on normaalissa kunnossa?

Auton myyminen on moraalin venytystä, mutta eikö se olisi halvempaa maalata kuin teippauttaa:)

Itselläkin olisi haave dipata oma auto. Kesävanteet on dipattuna odottamassa liikkeessä jo noutoa.. Arvelluttaa juuri tuo miten se kestää kiven iskemiä ja muita vastaavia iskuja. Ei olisi edes kovin kallis(n.700e) :) Musta vai mattamusta?

Matta musta sopii hyvin matalaprofiiliseen urheiluautoon mun mielest (stealth look).. sit taas vähän korkeampiin pickup yms. menee paremmin kiiltävällä mustalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom