Auton vuokraaminen hääautoksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Akkeli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Eli tilanne ois tällanen:

Joku mulle entuudestaan tuntematon pariskunta ois menossa syksyllä naimisiin ja he haluaisivat lainata mun autoa hääautoks. Olivat jättäneet lapun pyyhkijän alle (kerranki jotain muuta ku sakko).

No minä tietenkin tunnetusti mukavana ja hyväntahtoisena ihmisenä suostuin tämän pariskunnan pyyntöön näin alustavasti.

Ajokilometrejä autolle tulis kertymään ehkä noin vajaat 700.

Mitä kaikkee tossa kannattais ottaa huomioon?
Paljonko ois kohtuu hinta (la-su)?

Tietenki jonkun näkösen vuokrasopimuksen teen ja kuvaan auton sisältä ja ulkoa, et jos tulee esim. jälkiä verhoiluun niin saavat sit korvata.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En antas mistään hinnasta koskaan autoa lainaan tutuille SAATI tuntemattomalle. Hulluhan nää oot!!:eek:
Kohtuu hinta on se millä voisit auton myydä ja jos ne sen palauttaa niin ehkä annat jotain takasin? EHKÄ.

edit. siis kai nyt oli vitsi tämä juttu? Eihän nyt kukaan oo niin pikkurahan puutteessa että antas oman autonsa viikonlopuksi tuntemattomille lainaan (olettaen että tässä ei nyt puhuta 1.4 Almerasta vuodelta -96)......

En antas mistään hinnasta koskaan autoa lainaan tutuille SAATI tuntemattomalle. Hulluhan näät oot!!:eek:
Kohtuu hinta on se millä voisit auton myydä ja jos ne sen palauttaa niin ehkä annat jotain takasin? EHKÄ.
Mölliskö se peltiläjää rakastaa :D

Erikoisemmat hääautoiksi soveltuvat ovat kyllä melko tyyriitä.

Kohtuu hinta lienee 100e-200e + kilometrit * X kun noita näyttää kivasti kertyvän.

Voi olla kyllä että 500e yhteensä särähtää jo jonkun korvaan kovalta hinnalta, varsinkin jos menovesi ei kuulu tohon. Riippuu autosta toki.

Mun lancerin saa kyllä jo 100e:llä :|

normi autonhan voi aina korjata ja voi tehä semmosen kirjallisen sopparin jossa rikkoja maksaa (ja kuvat autosta ja sen kunnosta ennen lainaanantamista). eri asia jos auto on joku shelby gt 500 tai vastaava joita ei tuu ees kerran kymmenessä vuodessa vastaan satunnaisella ajelulla.

normi autonhan voi aina korjata ja voi tehä semmosen kirjallisen sopparin jossa rikkoja maksaa (ja kuvat autosta ja sen kunnosta ennen lainaanantamista). eri asia jos auto on joku shelby gt 500 tai vastaava joita ei tuu ees kerran kymmenessä vuodessa vastaan satunnaisella ajelulla.

Joo ei se nyt sentään mikään Shelby GT 500 sentään oo. Ei se mikään kummonen ole.

En antas mistään hinnasta koskaan autoa lainaan tutuille SAATI tuntemattomalle. Hulluhan nää oot!!:eek:

edit. siis kai nyt oli vitsi tämä juttu? Eihän nyt kukaan oo niin pikkurahan puutteessa että antas oman autonsa viikonlopuksi tuntemattomille lainaan (olettaen että tässä ei nyt puhuta 1.4 Almerasta vuodelta -96)......

En mä nyt niin vainoharhanen oo. Kyl mä viel luotan suomalaisten rehellisyyteen. Ja sitä paitsi on mulla varkausvakuutukset sun muut kiskot ja kaskot.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
etkö pysty itse hoitelemaan kuskin hommia? ei ainakaan tule niin isoa huolta auton palautuskunnosta ja varmasti mukavaa vaihteluakin.

En mä nyt niin vainoharhanen oo. Kyl mä viel luotan suomalaisten rehellisyyteen. Ja sitä paitsi on mulla varkausvakuutukset sun muut kiskot ja kaskot.

Hyvä homma! Toivotaan vaan sitten että ne ajaa yhtä nätisti kun rehellinen suomalainen nuorimies joka ottaa paria astetta äkäsemmän kiesin koeajolle liikkeestä :)

Kyllä tuommoset "hääparit" tiedetään..tuskin ovat menossa ees naimisiin..jätkän auto päätyy jonkun epämääräisen ämisporukan vkl-bileautoksi ja hajoaa n 2 päivää sen jäkeen kun oot saanu sen sakkorenkailla takasin.

Nim. Sano Mun Sanoneen ;)

Zone-sarja -42%
etkö pysty itse hoitelemaan kuskin hommia? ei ainakaan tule niin isoa huolta auton palautuskunnosta ja varmasti mukavaa vaihteluakin.

En mä mitään kuskinvirkaa ota. Mul on samana päivänä synttäritkin ja aattelin olla perseet olalla. Tuskin ne kelpuuttais mua hääkuskikseen muutenkaan.

cadillacsevillestsback1.jpg

Toi nyt on väriltään ees lähellä. Oikee väri on viininpunanen.

Hyvä homma! Toivotaan vaan sitten että ne ajaa yhtä nätisti kun rehellinen suomalainen nuorimies joka ottaa paria astetta äkäsemmän kiesin koeajolle liikkeestä :)

Kyllä tuommoset "hääparit" tiedetään..tuskin ovat menossa ees naimisiin..jätkän auto päätyy jonkun epämääräisen ämisporukan vkl-bileautoksi ja hajoaa n 2 päivää sen jäkeen kun oot saanu sen sakkorenkailla takasin.

Nim. Sano Mun Sanoneen ;)

haha :D ihan niinkuin kantautuis vainoharhan tuoksu monitorista tätä lukiessani :D

Hesassa Malmilla on näkynyt tuollainen viininpunainen yksilö useasti. Tunnustatko?

En tunnusta... Tosin auton hankin vasta reilu kuukaus sitten, et voip olla että on sama yksilö.

Viininpunasina noit on käsittääkseni joku kolme kappaletta Suomessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom