Kyllähän se väkisinkin jää likaiseksi. Monessa paikassa olen käynyt ja aina jää sellainen pieni ohut likakerros pintaan.
Mun kohdalle ei oo vielä sellasta pesukonetta osunu mikä jättää auton likaseksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän se väkisinkin jää likaiseksi. Monessa paikassa olen käynyt ja aina jää sellainen pieni ohut likakerros pintaan.
Milläs olette pesseet kangas penkkinne? Mulla oli auto maalauksessa ja näköjään oli vähän roiskunut maalia etupenkille. Pesin Korrekin vaahtopesulla, mutta eipä lähtenyt 2:lla pesulla pois. Milläs tollasta maalitahraa vois koittaa pestä?
Milläs olette pesseet kangas penkkinne? Mulla oli auto maalauksessa ja näköjään oli vähän roiskunut maalia etupenkille. Pesin Korrekin vaahtopesulla, mutta eipä lähtenyt 2:lla pesulla pois. Milläs tollasta maalitahraa vois koittaa pestä?
Kyllähän toi sitten maalarin moka on.. Jos maalia pitää poistaa niin tarvitaan aika voimakkaat liuottimet ja mitä se sitten tekee kankaan väreille niin se on toinen juttu.. Ksyleenillä vois maali lähteä, mutta voi lähteä väritkin kankaasta, eikä se sitten irtoa kuivanakaan sellasena könttinä?
Onkos porukka testannut tätä?
http://www.seab.fi/esipesu.html
On muuten paskin musiikki ikinä tossa esittelyvideossa :D