Auton pesu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fish
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hämmer sanoi:
Mistä mihin on Shellin yöpesut? Siis monelta alkaa/päättyy alennusaika? Onko sama homma kaikkialla Suomessa?
Muistaakseni tuo yöpesu tarjous alkaa klo 21.00 jälkeen ja on voimassa kaikilla shell asemilla.

Mä pesen autoni herttoniemen shellillä. siellä on 4 itsepesupistettä jossa poletti maksaa 2e/kpl. poletilla ostetun ajan voi sitten itse käyttää haluamiinsa ohjelmiin eli esim mä pesen korkeapainepesulla ja vaahtopesulla, lopuksi huuhtelu. 2x2e poletti ja auto on puhdas.

Zone-sarja -42%
Ei ole käsinpesun voittanutta. Mikä paikka tahansa missä on letku ja talvella halli, riittää. Espoossa on KUULEMMA Suomenojan Shellillä tällainen pk-seudulla harvinainen käsinpesupaikka. Itse pitää käydä tarkastamassa tiedon paikkansapitävyys ko. paikassa ensi viikolla.

Flea sanoi:
Ei ole käsinpesun voittanutta. Mikä paikka tahansa missä on letku ja talvella halli, riittää. Espoossa on KUULEMMA Suomenojan Shellillä tällainen pk-seudulla harvinainen käsinpesupaikka. Itse pitää käydä tarkastamassa tiedon paikkansapitävyys ko. paikassa ensi viikolla.

Ja Vantaalla ainakin koivukylän ja tikkurilan nesteet ja varmaan vielä edelleenkin myös martinlaakson nesteellä. Ruskeasannan shellillä samat kuin ylempänä mainittu hertsikan shellin vehkeet.

Espoossa oli ainakin yhteen aikaan montakin huoltoasemaa, missä pystyi pesettämään.. Avokin kanssa käydään huoltoasemilla pesemässä, yleensä ihan omin käsin. Harjapesussa saattaa tulla naarmuja, niin pestään sit useimmiten käsin. Kesällä tulee sit järvenrannalla pestyä. Saa hyvin pientä rusketustakin samalla. :haart:
:offtopic:
Ja meillä auto kyllä on harvoin paskanen. Molemmat tykkää puhtaasta autosta.
Just itseasiassa pari päivää sitten imuroinkin auton.. Ei ole kivaa, kun on kangasmatot ja tällaiset kelit. Tuntu kyllä imuroidessa, että jokaisessa matossa oli useampi kilo hiekkaa. :jahas:

Flea sanoi:

Meilläpäin saa käsinpesun 10 eurolla. 2 hahmoa sen tekee, kestää n. 10-15 min ja puhdasta tulee. Kaksi on noita paikkoja nyt keväällä ilmaantunut, mukavaa vaihtelua harjattomille pesuille ja jälki on puhdasta.

Onkohan kellään tietoa itsepalvelupesuloista Jyväskylässä? Siis sellaisista missä olisi painepesurit ja ne vaahdotusjutut ym. valmiina ja maksu esim. ajan mukaan. Olen yrittänyt googlettaa mutta aina vetänyt vesiperän...

Tämä koskee lähinnä pääkaupunkiseutulaisia..

Kävin tänään Aleksis Kivenkatu 56 kohdalla olevassa autopesula-vahaamo-teippamofirmassa asiakkaana, pesettämässä autoni.

Kaveri laittoi liuottimet, huuhteli painepesurilla, otti kovemmalla liuottimella kaikki pikitahrat pois, huuhteli, pesi autosampoolla käsin sienellä, huuhteli, kuivasi lastalla ja viimeisteli säämiskällä. Aikaa meni ehkä 15-20 min.

Ja tämä lysti maksoi
10 euroa!!

Shellin tehopesu maksaa 16 euroa, jälki on huonompaa ja kuivauksen joutuu tekemään itse. Kumpikohan kannattaa?

Suosittelen lämpimästi.

(en saa mitään etua tai rahaa tästä mainoksesta)

Itse en ole käynyt tuolla, mutta kerrottakoon, että sama paikka on edelleen pystyssä, hinta on muutaman euron kallistunut vuodesta 2004, 13€ on nyt.

Edelleen siis edullinen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitenkäs Turku/Kaarina akselilla halleja missä voi itse pestä auton?
Hyvä pesupaikka on jo muuten, mutta talvea ajatellen pesisin auton mielummin lämpimässä enkä ulkona.

Onko suosituksia missä Helsingissä voisi pesettää auton/pestä itse? Koneelliset pesut tuntuvat jättävän aina auton likaiseksi.

Onko suosituksia missä Helsingissä voisi pesettää auton/pestä itse? Koneelliset pesut tuntuvat jättävän aina auton likaiseksi.

TI-halli Kannelmäen Prisman vieressä olevalla Nesteellä ja jos ei halua itse pestä niin esim. Fikos-pesupaikat Jumbossa ja Sellossa.

Kävin paikassa nimeltä CarWash Fresh, Aleksis Kiven katu 10.

18€ käsinpesu vahashampoolla, ihan ok tulos.

Mikä muuten siinä on, että linnut paskoo heti puhtaaseen autoon, vtu!

Itse pesen auton duunipaikan parkkihallissa pesupaikalla. painepesuri ja imuri + sankko ja nippu harjoja valmiina. tosin itse pesen sienellä tottakai.

mikäli en ole paikkakunnalla tai ei huvita vapaapäivänä ajaa 25km töihin auton pesuun niin tikkurilan nesteen it-halli on kova sana. olisikohan ollut 6 euroa 20min tjsp ja kyllä tuossa ajassa isommankin sedanin ennättää hyvin päältä päin jynssätä läpi.

ennen myllytystä käytin autoni myös tuolla shellien happy hour-pesuissa ja ihan perusjees jälkeä silläkin synty..naarmuineen :S se on aivan täyttä paskaa etteikö ne pehmoharjat naarmuta..se hiekka/pöly mikä niihin harjoihin jää vetää aika nättiä skraadua maalipintaan.

2x vuoteen vielä meguiarsin kolmivaiheisella Deep Crystal® -järjestelmä vahauksella maalipinta uuden veroiseksi ;) ne autoglymin tärpätit voi heittää suosiolla roskiin..

Täällä Oulussa Shellillä huoltoaseman myyjä muistaa aina piruilla että luulenko tosiaan että harjapesu naarmuttaa.. Paikan harjaton pesu on kyllä todella onnettoman surkea, se täytyy kyllä myöntää. Itse pesen nykyään aina käsin Nesteen TI-hallissa.

Mitenkäs Turku/Kaarina akselilla halleja missä voi itse pestä auton?
Hyvä pesupaikka on jo muuten, mutta talvea ajatellen pesisin auton mielummin lämpimässä enkä ulkona.

En ole ihan varma onko hallia, mutta joku pesupaikka taitaa ainakin olla siinä teboililla ennen Ruissalon isoa siltaa. Siis kun tullaan Turun keskustasta päin.

Suositut

Back
Ylös Bottom