Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistaakseni tuo yöpesu tarjous alkaa klo 21.00 jälkeen ja on voimassa kaikilla shell asemilla.Hämmer sanoi:Mistä mihin on Shellin yöpesut? Siis monelta alkaa/päättyy alennusaika? Onko sama homma kaikkialla Suomessa?
Flea sanoi:Ei ole käsinpesun voittanutta. Mikä paikka tahansa missä on letku ja talvella halli, riittää. Espoossa on KUULEMMA Suomenojan Shellillä tällainen pk-seudulla harvinainen käsinpesupaikka. Itse pitää käydä tarkastamassa tiedon paikkansapitävyys ko. paikassa ensi viikolla.
Flea sanoi:Ei ole käsinpesun voittanutta. Mikä paikka tahansa missä on letku ja talvella halli, riittää. Espoossa on KUULEMMA Suomenojan Shellillä tällainen pk-seudulla harvinainen käsinpesupaikka. Itse pitää käydä tarkastamassa tiedon paikkansapitävyys ko. paikassa ensi viikolla.
Tämä koskee lähinnä pääkaupunkiseutulaisia..
Kävin tänään Aleksis Kivenkatu 56 kohdalla olevassa autopesula-vahaamo-teippamofirmassa asiakkaana, pesettämässä autoni.
Kaveri laittoi liuottimet, huuhteli painepesurilla, otti kovemmalla liuottimella kaikki pikitahrat pois, huuhteli, pesi autosampoolla käsin sienellä, huuhteli, kuivasi lastalla ja viimeisteli säämiskällä. Aikaa meni ehkä 15-20 min.
Ja tämä lysti maksoi
10 euroa!!
Shellin tehopesu maksaa 16 euroa, jälki on huonompaa ja kuivauksen joutuu tekemään itse. Kumpikohan kannattaa?
Suosittelen lämpimästi.
(en saa mitään etua tai rahaa tästä mainoksesta)
Koneelliset pesut tuntuvat jättävän aina auton likaiseksi.
Onko suosituksia missä Helsingissä voisi pesettää auton/pestä itse? Koneelliset pesut tuntuvat jättävän aina auton likaiseksi.
Aika onnettomia koneita jos auto jää likaiseksi.
Mitenkäs Turku/Kaarina akselilla halleja missä voi itse pestä auton?
Hyvä pesupaikka on jo muuten, mutta talvea ajatellen pesisin auton mielummin lämpimässä enkä ulkona.