Auton/moottoripyörän pesupaikkoja? (pks)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Inska
  • Aloitettu Aloitettu
Muuton mukana helsingin slummiin meni mahdollisuus pestä autoa tai pyörää pihalla, ja näin kesällä olisi kiva pestä&puunata ainakin pyörä sadekelin jälkeen.

Mitäs paikkoja pääkaupunkiseudulta löytyy, jossa olisi mahdollisuus käyttää painepesuria, suorittaa pesu ulkona tai ainakin paikka missä pyörän voisi kiilloittaa ja kuivata ulkona rauhassa. Mieluusti kohtuuhinnalla tietenkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Inska sanoi:
Muuton mukana helsingin slummiin meni mahdollisuus pestä autoa tai pyörää pihalla, ja näin kesällä olisi kiva pestä&puunata ainakin pyörä sadekelin jälkeen.

Mitäs paikkoja pääkaupunkiseudulta löytyy, jossa olisi mahdollisuus käyttää painepesuria, suorittaa pesu ulkona tai ainakin paikka missä pyörän voisi kiilloittaa ja kuivata ulkona rauhassa. Mieluusti kohtuuhinnalla tietenkin.

Neste-asemilla on ti-halleja (tee se itse) joissa voi käyttää painepesuria. Parkkipesuja löytyy ainakin Espoossa Ison Omenan ja Lippulaivan parkkihalleista, hyviä kokemuksia molemmista. Lisäksi Suomenojan Shellillä on itsepesu mahdollisuus, tämäkin siis Espoossa.

Hertsikan Shell ainakin, Haagan nesteellä oon omaa käynyt pesemässä, silloin kun en oo kaverin tallille jaksanut raahautua

Malminkartanossa on iha jees mesta:
http://www.autopesucenter.fi/pesulinjat.htm

Tuolla mahtuu kyllä pihalla kuivaamaan ja vahailemaan. Itse palvelussa 2e saa muistaakseni 7min sen koneen käyttöön. Siinä ajassa ehtii ainakin prätkän iha hyvin pestä.

Vuosaaressa Mustalahdentiellä on joku korjaamo-kahvila-pesula, jossa voi hallissa pestä, pihalla on tilaa kuivata/vahata.

Muutamalla eurolla ehtii hyvin vetämään.

Itiksen parkkihallissa on euron poleteilla toimiva Parkkipesu. Sitä tulee itse käytettyä.
Femmalla saa jo autosta puhdasta jälkeä.

Nostellaanpas vanhaa ketjua ylös. Suhteellisen uutena Helsingin asukkaana ja avoauton omistavana noita ti-pesupaikkoja joutuu käyttämään. Sörnäistenkadun nesteellä olen muutaman kerran käynyt mutta pesuri on mielestäni huono. Parempia paikkoja jossain keskustan lähettyvillä? Mihinkään itikseen ei kehtaisi lähteä ajelemaan tuon homman takia.

Tämä kiinnostaisi itseäkin. Tuo Malminkartanon mesta onkin ennestään tuttu, mutta tosiaan jos akselilla Hakaniemi - Ruoholahti olisi joku hyvä niin olis tosi jees.

Kyläsaaressa, Hermannin rantatiellä (ei ihan halutulla akselilla) on melko uusi ST1-pesupaikka. En ole itse käynyt eli hintatasosta ja muusta ei ole tietoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom