Automankasta katosi virrat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Benny_B
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs seuraava ongelma automankan kanssa: Liittimiin asti tulee 12 volttia, sulake ehjä mutta ei vaan starttaa...
Onko noissa auto ceedeissä vielä joku sisänen sulake vai onko vekotin tyystin rikki...?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aika huonolta kyllä kuullostaa. Eikös se soittimen sulake ole yleensä siellä takalevyssä näkyvillä?
Sen olet jo varmaan katsonut?

Edit: Eli olithan sä sen katsonut :D
Tuskinpa sieltä enää lisää mitään sulakkeita löytyy.

Saattaapi olla pääteaste kärähtänyt. Onko soitin mykistynyt asennuksen jälkeen vai itsekseen?

Ehkä vähän epätoivoinen mutta katso ettei liittemen "naaras"pää(virtapiuhan liitin) ole löystynyt, ja ei siksi saa kontaktia soittimen liittimeen

Tuleeko siis molempiin jännite eli (jatkuva +30) syöttöön se 12v ja (virtalukontakaiseen +15 syöttöön) 12v ja maatto on kunnossa. Siis mittasitko jännitteet mankan maadoitus johdinta vasten vai auton runkoa vasten?
Et sä varmaan näitä tarte mutta: +30 syöttöjohdin yleensä punainen, +15 syöttöjohdin keltainen ja maatto musta.

Jos ne kaikki on kunnossa niin hae uus soitin eihän nuo nykyään mitään maksa :)

T: Autosähkö diagnoosi tyyppi aloittelija ;)

Elikkäs seuraava ongelma automankan kanssa: Liittimiin asti tulee 12 volttia, sulake ehjä mutta ei vaan starttaa...
Onko noissa auto ceedeissä vielä joku sisänen sulake vai onko vekotin tyystin rikki...?

Mikähän minun soittimeeni mahtoi tulla, kun yhtenä pakkasaamuna se sammui. Laitoin ihan normaalisti ensin sen päälle, ja hetken kuluttua se sammui. Eikä ole vieläkään tullut virrat takaisin. Olen katsonut, että kaikki piuhat on paikoillaan, muuta en sitten oikein osaakkaan. :jahas:

Siellä mankan perseessä useimmiten on normaali lattasulake. Oletko jo tsekannut että se on ehjä? Oletko itse asentanut soittimen ja miten? Lähinnä ajan takaa sitä, että mikäli vehkeelle on varastettu virrat esim. tupakinsytyttimen piuhoista, on hyvä tarkastaa myös sen sulake. Näistä nyt on hyvä aloittaa..

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom