Autokauppiaille tiedoksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hapero
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dodiin "Torsti"!
Ihmettelin ku tulit tänään vastaan tuolla "vanhalla" Golfillasi...
Ota minut mukaan jos olet menossa moikkaamaan Auran Tommia. Lähden ilomielin mukaan ojentamaan tyyppiä.
Tunnet minut aika hyvin... En vaan viitti oikeaa nimeä käyttää tällä palstalla.
HWA!

aikoinaan autokauppoja sopiessani samannimisen henkilön (nimikaimoja on muuten tommi ja tommy, öbaut samanikäisiäkin) kanssa, tavattuamme silloisella leppäsuon essolla, huomasin tuntevani jäppisen entuudestaan ex-koulustani - kun asiasta kysäisin että "..ollaan käyty samaa koulua aikoinaan.." - hemmo vastasi, että varmaan sekoitat mut johonkin toiseen..." - hyvä kasvomuistini ei pettänyt, vaan kaupat jäi syntymättä ja minä pidin autoni.

huomasin tuntevani jäppisen entuudestaan ex-koulustani - kun asiasta kysäisin että "..ollaan käyty samaa koulua aikoinaan.." - hemmo vastasi, että varmaan sekoitat mut johonkin toiseen..." - hyvä kasvomuistini ei pettänyt, vaan kaupat jäi syntymättä ja minä pidin autoni.

Peltolan yläaste kenties?

espoossa amk:ssa - en tiedä mitä se opiskeli, olemus/kasvot jäi tutuiksi koska ko. henk. oli aktiivinen oppilastoimikunnissa tms.

Ok. Olin samalla yläasteella ks. hemmon kanssa ja silloin muistaakseni jäi kiinni oppilastoimikunnan rahaston kavaltamisesta (oli oppilastoimikunnan puheenjohtaja). Oli jo silloin jo melkoinen persoona.

Ok. Olin samalla yläasteella ks. hemmon kanssa ja silloin muistaakseni jäi kiinni oppilastoimikunnan rahaston kavaltamisesta (oli oppilastoimikunnan puheenjohtaja). Oli jo silloin jo melkoinen persoona.

Taitaa kaverilla olla verissä pieni epärehellisyys

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom