Autoja netistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä nykyää rupee olemaa paikallisten autoliikkeiden sivut ja autolistat edustettuina täällä intternetissä..eriasia tietenki, jos jtn tiettyä yksilöä oot kalastamassa..

potsq sanoi:
Kyllä nykyää rupee olemaa paikallisten autoliikkeiden sivut ja autolistat edustettuina täällä intternetissä..eriasia tietenki, jos jtn tiettyä yksilöä oot kalastamassa..

Tarkoitan jotain yleistä, jossa myös yksityisiä. Ei jaksa alkaa selaamaan miljoona eri liikettä läpi.

Raven sanoi:
Tarkoitan jotain yleistä, jossa myös yksityisiä. Ei jaksa alkaa selaamaan miljoona eri liikettä läpi.

No maikkaril mainostettu autotalli.com varmaa yks niistä...omal kotiseudul ku voi laskee paikalliset jobbarit kätösten sormil :nolo:

Noitahan löytyy, kun jaksaa vaan etsiä. Huuto.netistä ja keltasesta pörssistä löytyy yksityisten ilmoituksia.
Tässä ois muutama:
Oikotie.fi
Vaihtoauto.com
Netcar.fi
Motoverkko.com
Suomenvaihtoautot.net

mattibodari sanoi:
www.autoscout24.de

Saksalainen sivusto, kannattaa katsoa, jos tuonti kiinnostaa.

Autothan on Saksanmaalla halpoja kuin saippuat :hyper: Netissä on varmaan jotain ohjesivuja miten kannattaa lähteä kauppoja hieromaan Saksaan? Linkkejä?

itse en kyllä autoa saksaasta lähtisi hakemaan, 99% varmuudella kustaan silmään. kannattaa varmaan eksiä joku joppari joka jostain summasta käy hakemassa auton ja antaa ehkä jopa säkällä jonkun nimellisen takuun työstään.

nettiauto.com ja autolehti.net on mun suosikit..

metalman sanoi:
itse en kyllä autoa saksaasta lähtisi hakemaan, 99% varmuudella kustaan silmään.

Tähän kohtaan kuuluisi kiukkuinen tarina Saksan Mazdasta jonka mittaria oli ruuvattu toissakesänä. Kyllä meitä poikia vitutti.

--------

Hyvä tuttu on ostanut ja ajanut n. 30-40 henkilö- ja pakettiautoa Saksasta Suomeen eikä yhdessäkään mitään yllätyksiä ole ollut. Ei ne autot sen takia halpoja ole että niissä on "jotain hämärää".

Mutta kyllä käsittääkseni saksassa lähes kaikki autot ruuvataan. Näinhän sanottiin mtv3:sen dokkarissakin! ja lienee ihan oikeastikkin noin. Ihan täysi amatööri ei tiedä päällisin puoli katselemalla onko mittari ruuvattu. pelimiehet katsovat ajetut kilometrit kulutusosista (moottori, polkimet, ratti, verhoilu jne). Itse siis en osaisi tätä tehdä kun en autoista tajua mitn. kuulemma niissä on neljä rengasta.

Ei kai ne nyt ihan joka autoa siellä ruuvaa, ymmärtääkseni se on saksassa erittäin tuomittavaa. Autohan ostetaan kunnon mukaan eikä kilometrien, vai kumman ostaisit: 100tkm ajetun joka näyttää ja haisee paskalta ja moottoristakin vuotaa öljyä(jos opel niin se on normaalia noin isoilla kilometreillä) vai 200tkm ajetun joka on ihan helmi kunnossa ja vähän halvempi?

Jesuiitta sanoi:
Ei kai ne nyt ihan joka autoa siellä ruuvaa, ymmärtääkseni se on saksassa erittäin tuomittavaa. Autohan ostetaan kunnon mukaan eikä kilometrien, vai kumman ostaisit: 100tkm ajetun joka näyttää ja haisee paskalta ja moottoristakin vuotaa öljyä(jos opel niin se on normaalia noin isoilla kilometreillä) vai 200tkm ajetun joka on ihan helmi kunnossa ja vähän halvempi?

Saksalaisethan on kaikki rikollisia. Se sokea pappikin siellä saaressa ajellessaan ruuvaa aina mittaria. :hyper: Toin auton sveduista, ja voin sanoa, että autoa en Suomesta enää osta (ellei verotus muutu oleellisesti). Itse en myöskään lähtisisi sitä autoa sieltä Natseista hakemaan, vaan pitäisin jonkun jobbarin asialle (halvimmat pyörii siinä jossain 500 - 600 euron hujakoilla).

Voi kiesus mitä paskaa taas. Ajelin tänää...eilen siis melkein ympäri Suomea lupaavien ilmoitusten perässä ja puhelimessakin kysyin autoista kohtalaisen paljon. Paikan päällä asia oli aivan muuta kuin mistä puhetta. Ja nämä siis autoliikkeissä ja aivan kirkkain silmin puhuttiin paskaa päin naamaa.
Yksikin auto oli selvästi kolaroitu ja uudelleen maalattu etupää. Auto kuitenkin 20000euron arvoinen ja myyjä ei kuulemma tiennyt yhtään mitään mitä autolle oli tapahtunut ja kovasti yritti väittää sitä normaaliksi. Lopulta alkoi hieman myöntämään, että kai korjattu. Ja ei myöskään vastausta, että miten voi antaa autolle 1 vuoden takuun, jos ei tiedä yhtään missä kunnossa se on ja kun selvästi on itekin nähnyt, että sitä on rempattu. Autoliikkeen ottamassa kuvassa se auto muuten oli huonompi kylki seinään päin. :)

Toisessa liikkeessä vuoden 2000 mallinen ja ajettu 43tkm, oli aivan ruosteessa. Ja myyjä kehtasi väittää sitä aivan normaaliksi. Että sillai.

metalman sanoi:
itse en kyllä autoa saksaasta lähtisi hakemaan, 99% varmuudella kustaan silmään.

Luepas mun eiliset kokemukset suomalaisista liikkeistä!!

JA tähän yksi suomalainen tarina vielä rehellisyydestä..
Eräs nainen oli ostanut uuden Mazdan. Oli ajanut ilman huoltoja samoilla öljyillä melkein 60tkm. Alkoi öljyt loppuu, kilisi ja kolisi ja lopulta jäi tien varteen...ei kun huoltoon.
Siitä sitten vain huoltopojat vaihtoivat öljyt ja huoltokirjaan merkintä 15tkm kohtaan. Ja taas matka jatkui hetken, kunnes auto vaihtoon.
Mittaria ruuvattiin sieltä 60tkm:stä tuohon 15tkm:iin. Eli joku sai melkein loppuun ajetun uuden auton, jossa 15tkm mittarissa, vaikka todellisuudessa oli se 60tkm. Ja tämä siis tehtiin siellä merkkiliikkeen huollossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom