Autoilijan tietotesti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oskari-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tossa testissä on yksi virhe, kysymys 3. Tämän vuoden alusta autossa saa olla kuskin lisäksi korkeintaan rekisteriin merkitty määrä matkustajia.

14/20 :itku:
Näytti olevan Turusta kuvia.. :offtopic:

Tossa testissä on yksi virhe, kysymys 3. Tämän vuoden alusta autossa saa olla kuskin lisäksi korkeintaan rekisteriin merkitty määrä matkustajia.

Nonnih eli 15/20 :rock:

Ettikää lisää virheitä!!! :lol2:

En hyväksy testin väittämää nro. 4

Miten oikean takarenkaan vajaa ilmanpaine vaikuttaa auton ajettavuuteen?
1. Auto pyrkii kääntymään oikealle
2. Auto pyrkii kääntymään vasemmalle
3. Auto kiemurtelee

Oikea vastaus testin mukaan:
Auto kiemurtelee, sillä liian pieni ilmamäärä aiheuttaa jatkuvan tarpeen korjata auton kulkua.

Minun mielipiteeni:
Auto pyrkii kääntymään oikealle. Eihän tuota auton kulkua ole pakko korjata ja jos ei korjaa niin auto kääntyy oikealle ja mikäli korjaa juuri sopivasti auto kulkee suoraan eikä kiemurtele ja vaikka kulkua korjaakin niin auto joka tapauksessa PYRKII kääntymään oikealle, eikös?

Samaa mieltä Mikakinlien kanssa.. eli mun pisteet vaan kasvaa.. nyt jo 16/20!!

Ja sitten tua että jua vinkkupullon.. ethän sä nyt voi noilla annetuilla faktoilla tietää 0.2 promillen tarkkuudella et mitä se äijä puhaltaa

12/20 eli erittäin hyvin. Pari uutta asiaa oli, mutta muilla väärin menneillä ei ole mitään tekemistä liikenneturvallisuuden kanssa.

Läpi menisi kirjalliset.

Minun mielipiteeni:
Auto pyrkii kääntymään oikealle. Eihän tuota auton kulkua ole pakko korjata ja jos ei korjaa niin auto kääntyy oikealle ja mikäli korjaa juuri sopivasti auto kulkee suoraan eikä kiemurtele ja vaikka kulkua korjaakin niin auto joka tapauksessa PYRKII kääntymään oikealle, eikös?

Jos ajaisi ainoastaan suoraa tietä niin tuo väittämäsi pitäisi paikkaansa,silloin jos kuljettaja tosiaan saa korjattua puoltamista kiemurtelematta.

p.s. tuli itsekkin vastattua väärin että puoltaa oikealle...

10/20 15-vuotiaana, aikaa vielä onneksi parantaa tulosta....

PS. Pohjat ;)

16/20, ja tuo ilmanpainehomma ei toimi testissä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom