Auto saksasta, rahaa 5000 € ???

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KimOla
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
ei unohdeta bemareista myöskään e34 535i:tä (211hp) tai 525i 24v (192hp)tohon 5000e budjettiin löytää jo tosi hyvillä varusteilla olevia yksilöitä (lukkoperä,nahat,iso ajotietokone etc).vähän enemmän sellasta isäntäotettakin noissa e34:ssa :)
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitää mopo hondia kannata ostaa.

Nissan 300zx twin turbo tai Toyota supra 3.0l turbo

tehokkaita pelejä jo vakiona

Saksasta noi lähtee halvalla mutta veroista ei osaa sanoa
 
Tiedz sanoi:
Itse menisin ja ostaisin 94-96 vm Bmw 325i:n ,sopiva auto suomen olosuhteisiin, siisti, kaakkeja on 173hv ja muutenkin ajo-ominaisuuksiltaan vitun hyvä.


Eipä muuten ole 94-96 vm 325i bemaris vakio teho 192 pollee. vanhemmas kopas on toi joku 170 pollea
 
Zone-sarja -42%
90-luvun alku puolen v8 audeja saa saksasta 2000e ja siitä ylöspäin. Tuulilasin poijaat kävivät saksassa ja vuorasivat v8 audin ittellensä, vaikka kin se olsi vaihtanut omistajaa vissiin 1800e...200tkm ajettu, yli 200hp..luxus varustelut. Mutta nää turkkilasiet auto kauppiaat on aina epäilyttäviä.
 
Roncoleman sanoi:
Eipä muuten ole 94-96 vm 325i bemaris vakio teho 192 pollee. vanhemmas kopas on toi joku 170 pollea
Jees jees...asia tuli selväksi, muistelin tuon väärin...mutta eikös tuo ole vaan plussaa :thumbs:
 
phy73 sanoi:
Aina mitä harvinaisempi auto suomessa, huolto ja varaosat maksaa hunajaa. Kaveri toi yhden Toyotan, ja suomessa ei oikein osata merkkihuollossa korjata kun ei ole koskaan nähneetkään sellaista.
Mikä toyota mahtaa olla kyseessÄ?
 
Mitä mieltä olette kannattaako n.6000-6500€ budjetilla lähteä hakemaan nissan 200sx:ää(s13 facelift ilmastoinnilla)? Kesätöiden jälkeen olis tarkoitus hakea sellanen.
 
Roncoleman sanoi:
Mitää mopo hondia kannata ostaa.

Nissan 300zx twin turbo tai Toyota supra 3.0l turbo

tehokkaita pelejä jo vakiona

Saksasta noi lähtee halvalla mutta veroista ei osaa sanoa

On todella halpoja kun kattoo sitäkin minkä tuulilasi sieltä raahas, ei tullu maksamaan kun joku 20000e yhteensä remontteineen.
 
Roncoleman sanoi:
Eipä muuten ole 94-96 vm 325i bemaris vakio teho 192 pollee. vanhemmas kopas on toi joku 170 pollea

Ei kai sit jos SÄ niin sanot:

M52B25 rivi-6 2494 170@5500 245@3950 Siemens DME MS41.0 1994 E36/323i, 323ti, E39/523i

Tehty 95-98, vuodesta -95 eteenpäin 325i mallia ei ole olemassakaan e36 kopassa.

edit. jos ymmärsin ton sun tuherruksen oikein.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuo teinigolffi!

Itse toin viime kesänä 79 tkm ajetun, hintaa 4990€ tinkimisen jälkeen. Ilmastointi+sähkörensselit löytyy. Niin, 8v (:() GTi tuo on, eli mopo. Veroja ~2500€.



Tuossa omani.
 
Hieman offaria, mutta minkälaisia autoja tuolta saksasta kannattaa raahata suomeen asti? Oon ymmärtäny, että vero muodostuu tuotavan auton oletetusta myynitarvosta suomessa, eli kannattas kai tuoda joku suomessa aliarvostettu merkki?

Jos olis kaikkineen vaikka 10000€ rahaa niin saisko saksanreissulta paljonkin hienomman kiesin kuin jos kävelis suomessa liikkeeseen?
 
Kuulemma kaikkein "kannattavin" merkki tuoda on Seat, niiden myyntiarvo Suomessa on suhteellisen alhainen, ja autot Saksassa ovat niitä edullisimpia.

Eri asia on, kuka sellaisen haluaa.:jahas:
 
Hämmer sanoi:
Kuulemma kaikkein "kannattavin" merkki tuoda on Seat, niiden myyntiarvo Suomessa on suhteellisen alhainen, ja autot Saksassa ovat niitä edullisimpia.

Eri asia on, kuka sellaisen haluaa.:jahas:

Ja mitähän vikaa mahtaa olla noissa uudemman korimallin Seateissa? VAG vehkeitä ne on, eli volkkarin tekniikka löytyy.
 
Hämmer sanoi:
Kuulemma kaikkein "kannattavin" merkki tuoda on Seat, niiden myyntiarvo Suomessa on suhteellisen alhainen, ja autot Saksassa ovat niitä edullisimpia.

Eri asia on, kuka sellaisen haluaa.:jahas:
Leonia ei ainakaan kannata tuoda. Joku leon cupra olisi ehkä sellainen joka kannattaisi tänne raahata. Vaikka hinta suomessa olisikin alhainen ja sitä kautta maksetut verot suhteellisen pienet, niin ei se tee välttämättä tuonnista kannattavaa. Esim itse ostin 4kk sitten TDI Leonin ja harkitsin myös tuontia, mutta tuontiauton hinnaksi olisi tullut ~2000€ enemmän verrattuna Suomen hintoihin (kaikkine kuluineen).
 
Jesuiitta sanoi:
Ei kai sit jos SÄ niin sanot:

M52B25 rivi-6 2494 170@5500 245@3950 Siemens DME MS41.0 1994 E36/323i, 323ti, E39/523i

Tehty 95-98, vuodesta -95 eteenpäin 325i mallia ei ole olemassakaan e36 kopassa.

edit. jos ymmärsin ton sun tuherruksen oikein.


Roncolemanilla vissiin meni vuosiluvut sekaisin. Ekat E36 325set tuli kyllä tuolla 192heppasella koneella:
M50B25 rivi-6 2494 192@5900 250@4200 Siemens DME MS41 1992

Omasta mielestäni noita myytiin vielä 94 vuonnakin, mutta tuskin enää 96.

Aina ei tietysti pidä tuijottaa pelkkiä hevosia. Esimerkki.
E34 525 2.5l m20 12v = 170hp, 0-100km/h = 9.5s (valmistajan ilmoittama?)
E34 525 2.5l m50 24v = 192hp, 0-100km/h = 8.5s? (valmistajan ilmoittama?)
E39 523 2.5l = 170hp, 0-100km/h 8.1s TM testissä. (valmistaja lupasi 8.5?) Autot painavat suurinpiirtein samanverran. Eikä 523sen aika ole mikään "välityskikkailu", koska vartille irtosi ihan kohtalainen 15.8s aika.
 
Timba79 sanoi:
Ja mitähän vikaa mahtaa olla noissa uudemman korimallin Seateissa? VAG vehkeitä ne on, eli volkkarin tekniikka löytyy.

:piis: Nämä uudet ovatkin varsin jämäkän tuntuisia VAG-tekniikoineen, se on totta. Myös uudempien Seatien muotoilu - ainakin Leonin ja Ibizan - on onnistunut. :thumbs:

Tuo viestiin perään heitetty, ehkä hieman lakoninen ja sarkastiselta kuulostava kommentti hymiöineen viittasikin lähinnä tuon 5000€ hintaluokan VANHEMPIIN Seatteihin, joista en kovin kiinnostunut kylläkään ole.

Mikä Seat sulla on? ;)
 
Calle sanoi:
Hieman offaria, mutta minkälaisia autoja tuolta saksasta kannattaa raahata suomeen asti? Oon ymmärtäny, että vero muodostuu tuotavan auton oletetusta myynitarvosta suomessa, eli kannattas kai tuoda joku suomessa aliarvostettu merkki?

Jos olis kaikkineen vaikka 10000€ rahaa niin saisko saksanreissulta paljonkin hienomman kiesin kuin jos kävelis suomessa liikkeeseen?

Tullin sivujen mukaan Volvoissa näyttäisi olevan jopa 10%-yksikköä alhaisempi verotus kuin muissa (audi, bmw, mersu, nissan, toyota)

Chrysler neon 2000- luvulta näyttäisi olevan fiksu tuonti, siis jos yhtään "voittoa" haluaa...

Kysymys kokeneille konkareille: Kun sitten joskus saa kuulla veropäätöksen, niin kuinka kauan veroille saa maksuaikaa? ei kai niitä kuukaudessa täydy maksaa? :(
 
pikku-J sanoi:
Kysymys kokeneille konkareille: Kun sitten joskus saa kuulla veropäätöksen, niin kuinka kauan veroille saa maksuaikaa? ei kai niitä kuukaudessa täydy maksaa? :(

Kyllä muuten täytyy. Siitä kun päätös tulee niin taitaa olla vaan pari viikkoa, tai vähemmän, aikaa maksaa verot.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom