Audi RS6 570 hp

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olisin tuollaista uutta RS6 päässyt kenkimään jokunen vuosi sitten mutta kenkimättä jäi. Mä en vaan keksi mikä siinä oikein viehettää? Kyydissä istuin kun pääsin paikasta a paikkaan b. Sellasta saatanan vatkaamista se matkanteko oli. Nauttiiko joku oikeesti tuollaisesta?

E auto oli tosiaan jokusen viikon lainassa, joten siitä tuo vatkaaminen varmaan johtui. Ehkä oikeasti omalla autolla matkateko olisi olltu inhimillisempää.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onhan noita näköjään replikoita tehty esim. Ford Cougarin pohjalle...

En kyllä keksi minkä ihmeen takia joku haluaisi ajaa superauton näköisellä autolla joka ei kuitenkaan ole superauto :D Mutta pakko sanoa että tota voi jo erehtyä luulemaan R8:ksi jos ei ehdi pidempään vilkuilla, ainakin aidomman näköinen kun ne järkyttävät Ferrarireplicat. En silti edelleenkään tajua miksi :jahas:

Se Lahdessa nähty Audi on todennäköisesti TT r tai TT rs korisarjalla. Itse oon nähny saman vehkeen,oli aikalailla tän näköinen
audi_tt_r8_tuning5.jpg

Oli ainakin toi musta takapaneeli ja vähän levitetty.

Mä oon nähny pari kertaa R8:n. Päijät-Hämeen seudulla.. On kyllä niin vitun kömpelöä muotoilua ettei mitään rotia. Tostakin oikea versus replica kuvasarjasta on hankala päättää kumpi noista nyt edes olis hienompi :lol2: Sivuprofiili tossa replicassa on kyllä vitusti linjakkaampi mutta etuviistosta ja takaa aito on kyllä vähän menevämmän näköinen.

Mä oon nähny pari kertaa R8:n. Päijät-Hämeen seudulla.. On kyllä niin vitun kömpelöä muotoilua ettei mitään rotia. Tostakin oikea versus replica kuvasarjasta on hankala päättää kumpi noista nyt edes olis hienompi :lol2: Sivuprofiili tossa replicassa on kyllä vitusti linjakkaampi mutta etuviistosta ja takaa aito on kyllä vähän menevämmän näköinen.

Tota en sentään allekirjoittais vaikkei toi R8 olekaan ikinä sytyttänyt niinkuin tollaisen auton pitäis. Jos olis esimerkiks vitusti rahaa niin en voi kuvitella ostavani Audi R-kasia, ei vaan tulis mieleenkään kaikkien porchejen ym. sijaan haluta tollasta.

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom