Audi RS6 570 hp

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Richard75 sanoi:
Perisuomalaista keskustelua :)
Hei karhu, ei sun Audia varmastikaan kukaan halveksi, sillä olet raatanut perse ruvella sen eteen, toisin kuin tuo threadissa mainittu RS6:n "omistava" velliperse.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Auton omistajalla näyttää olevan myös firma (Oy) jossa henkilö on itse TJ. Rekisteröity Espooseen. Toimialasta ei tietoa. Vanhemmat ei ole minkään firman vastuuhenkilöinä. Lähde Inoa/kaupparekisteri Kännykät näyttäisi olevan Järvepäähän ja Keravalle mutta jännäksi tilanteen tekee se, että muita saman (suku)nimisillä ei ole numeroita kyseisiin kaupunkeihin. Missä isi ja äippä?!.... On tää netti ikva kapistus :evil:

Tomi sanoi:
Hei karhu, ei sun Audia varmastikaan kukaan halveksi, sillä olet raatanut perse ruvella sen eteen, toisin kuin tuo threadissa mainittu RS6:n "omistava" velliperse.

Mitä vitun merkitystä sillä on onko kaveri saanut rahansa ja autonsa perimällä, tienaamalla, yrittämällä vai isiltä "lahjana"? Luulisi jengin hyväksyvän sen, että kaveri nyt vaan on 18v ja sillä €150k auto. So fuckin' what... On huomattavasti rakentavampaa keskittyä omiin tavoitteisiin ja suunnata energia niitten saavuttamiseen.

Itse koskaan autoa ja kaveria näkemättä en ryhtyisi ketään nimittelemään varsinkaan velliperseeksi sen perusteella, että jannulla yksi Hesan nopeimmista katuautoista.

Tomi sanoi:
No onko se nyt merkittävästi eri asia, jos poika on ostanut autonsa isänsä antamilla rahoilla? Tai isi ostanut suoraan sen auton pojalleen? Vai meinaatko, että 18-vuotias on ostanut ihan itse ansaitsemillaan rahoilla yli 150 000 euron auton? :jahas:

Tosiaan perintörahoilla toi auto ostettu. Ilmeisesti Saksassa asuneen isovanhemman perinnön poika sai..

EJS sanoi:
Mitä vitun merkitystä sillä on onko kaveri saanut rahansa ja autonsa perimällä, tienaamalla, yrittämällä vai isiltä "lahjana"? Luulisi jengin hyväksyvän sen, että kaveri nyt vaan on 18v ja sillä €150k auto. So fuckin' what... On huomattavasti rakentavampaa keskittyä omiin tavoitteisiin ja suunnata energia niitten saavuttamiseen.

Itse koskaan autoa ja kaveria näkemättä en ryhtyisi ketään nimittelemään varsinkaan velliperseeksi sen perusteella, että jannulla yksi Hesan nopeimmista katuautoista.

Juuri näin. Eipä vaikuta omaan elämään mitenkään, miten joku jannu on hienon auton saanut. Oli se sitten lahja isiltä, perintörahoilla ostettu jne.

Jopas alkoi topicissa ihme jauhanta heti, kun satuin kirjoittamaan ensimmäisessä viestissäni isileasingistä. Oli lähinnä läppä, mutta noh, jotkut ottaa asiat eri tavalla kuin toiset :kippis1:

Kannatan 100%:sta verotusta perintöhommissa. Jokainen lähteköön rakentamaan omaa tulevaisuuttaan itse tienatuilla rahoilla.

Zone-sarja -42%
JanK sanoi:
Kannatan 100%:sta verotusta perintöhommissa. Jokainen lähteköön rakentamaan omaa tulevaisuuttaan itse tienatuilla rahoilla.

Noh, onkos sulta jäänyt perintö saamatta? :lol2:

JanK sanoi:
[KOMMUNISMI]
yksityisomistaminenkin on vähän niin ja näin.. jokainen tehkööt työtään kykyjensä mukaan ja saakoot palkkansa tarpeidensa mukaan..
mitäpä sitä työtä tekemään kun jälkipolville ei jää mitään kuitenkaan. ruokaa saa työttömyyskorvauksillakin...
[/KOMMUNISMI]
5 X :jahas:

rehellisesti.. suomessa on jo yksi kovimmista perintöverotuksista (taisi jopa 60% olla maksimissaan!). toivottavasti saavat sitä nyt yhtään laskettua. ihme kikkailuja joutuu tekemään lahjaverojen / perintoverojen kiertämiseksi ja pienentämiseksi. harva pelkällä rehellisellä työnteolla täällä todella rikastuu.

jos esim. haluatkin pitää vanhempiesi talon heidän kuoltuaan, olet kusessa. parasta tässä on hintojen arviointi, jokainen taho kun arvioi asioiden hinnat juuri itselleen sopivimmiksi.

kateellisuus = :urjo:

ps. Älä varasta - valtio ei pidä kilpailijoista.
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. kylläpähän tuommoisen perinnön saaja on valtion tuloja melko hyvin kartuttanut jo maksamalla mm. autoveronsa / perintöveronsa tänne.

JanK sanoi:
:D

Joo, mäkin saan mun suuren perinnön vasta ehkä 30v päästä.

En tiedä mikä on, mutta ei noitten audien ulkonäöt oikein iske minuun. Jotenkin pappa-mallisia noi kovatkin vehkeet. Toki omalla laillaan hienoja konservatiivisuudellaan, mutta kovin värittömiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Iha hieno auto oli sitten peritty tai omalla työllä hankittu. Mä en kyl tollasta autoa ostais 150 000 e:lla...se olisi joko Ferrari tai Lambo. Mikä auto sulla richard75 on?

n00kie sanoi:
Iha hieno auto oli sitten peritty tai omalla työllä hankittu. Mä en kyl tollasta autoa ostais 150 000 e:lla...se olisi joko Ferrari tai Lambo. Mikä auto sulla richard75 on?
mutustellaampa vähän:

ferrareilla ja lamboilla ei paljon talviajossa tee.. eikä muutenkaan jos on muuta perhettä mukana. ne ovat niitä kakkos- tai kolmosautoja. tuommosella audilla voit yhtä hyvin käydä hakemassa kersat koulusta ja käydä radalla ajelemassa.. useampi auto yhdessa paketissa. ferrarin kanssa joutuisit kuitenkin ottamaan myös käyttöauton.

tästäkin topicista päätelleen, ferrarilla saisit vielä enemmän kateellisuutta osaksesi. normaalimpi farkku ei ole ihan niin provosoiva, vaikka ei paljon käytettävyydeltään ferraria häpeä. harvempi todella rikas leuhkii rahoillaan.

esim. RS4:ää on suomessa melkein pelkästään harmaana. ehkä tästä syystä juuri. ei haluta liikaa erottua porukasta. maranellon punanen olisi naapureille varmasti liikaa, mutta harmaa farkku vielä menettelee...

EJS sanoi:

Täysin samaa mieltä.

Uskomatonta paskanjauhantaa omistajasta. Kukaan täällä ei häntä oikeasti tunne, joten parasta pitää suut supussa. Puhutaan nyt vain siitä autosta, jookos? :curs:

Ja vielä että menee aika vitun pitkälle, jos ruvetaan julkisella foorumilla osoitteita ja puhelinnumeroita jakelemaan. Kyseessä ei ole edes ns. "julkisuuden henkilö" vaan yksityinen ihminen, jolla on oikeus yksityisyyteensä. Ei tarvitse spekuloida, miten hän on autonsa ostanut, eihän? Vain kateellisia kiinnostaa...

nevahood sanoi:
mutustellaampa vähän:

ferrareilla ja lamboilla ei paljon talviajossa tee.. eikä muutenkaan jos on muuta perhettä mukana. ne ovat niitä kakkos- tai kolmosautoja. tuommosella audilla voit yhtä hyvin käydä hakemassa kersat koulusta ja käydä radalla ajelemassa.. useampi auto yhdessa paketissa. ferrarin kanssa joutuisit kuitenkin ottamaan myös käyttöauton.

tästäkin topicista päätelleen, ferrarilla saisit vielä enemmän kateellisuutta osaksesi. normaalimpi farkku ei ole ihan niin provosoiva, vaikka ei paljon käytettävyydeltään ferraria häpeä. harvempi todella rikas leuhkii rahoillaan.

esim. RS4:ää on suomessa melkein pelkästään harmaana. ehkä tästä syystä juuri. ei haluta liikaa erottua porukasta. maranellon punanen olisi naapureille varmasti liikaa, mutta harmaa farkku vielä menettelee...

Joo, mutta jos o sen verran rahaa ni voisin ostaa samalla jonkun Cayannen tai jotain. En nytten lähtenyt siltä kantilta kattomaan autovalintojani onko naapurit kateellisia vai ei. Vaan ihan pelkästään sen takia että olen unelmoinut sellasesta autosta koko ikäni. Tietenkin ei pieni naapureiden kateellisuuskaan ole pahitteeksi ;)

Ehkä mun makuun tosiaankin Audi _unelma-autona_ on liian "normaalin" näkönen.

EJS sanoi:

Mä olen tässä samoilla linjoilla. Jos kerran esim. perheellä/sukulaisilla on riihikuivaa, niin miks sitä ei sais käyttää? Ei kiinnosta ainakaan itseä mistä ne rahat on tulleet. Jos huumekaupasta, niin kyllä se auto siitä ennen pitkää lähtee ;) Tuskinpa kuitenkaan...

Tohon perintöverotukseen otan kantaa sen verran, että se on täysin vanhentunut Suomessa... Miks maksetaan veroa omaisuudesta, joista on verot jo kerran maksettu? Kaksinkertaista verotustahan valtio pyrkii vielä välttelemään.

ps. Suomi on ainoa maa maailmassa, jossa KATEUS ylittää KIIMAN. :lol2:

n00kie sanoi:
En nytten lähtenyt siltä kantilta kattomaan autovalintojani onko naapurit kateellisia vai ei.
jep. unelmiahan saa olla, mutta sitten jos sattuu sitä pätäkkää tuommoiseen autoon riittämään, niin kyllä ihmisten suhtautuminenkin muuttuu/vaikuttaa kummasti.

jos teet vaikka sellaista työtä, jossa itse olet edustustehtävissä niin nenä pystyssä porschella ajellessa hupenee asiakaskunta varmasti.

keskivertojampalle urheiluauto on urheiluauto vaikka olisikin hinnat alkaen malli. samoin henkilöauto on henkilöauto vaikka tekniikka olisi biturbo v8.

jos sattuisi tuon verran rahaa olemaan, en varmasti leuhkisi ainakaan itse sillä. jokainen tyylillään. hyvänä esimerkkinä vaikka rytsölän veljekset. lehdet oli pullollaan kateellisten juttuja miten nämä ostivat lambot yms. kun sijotukset meni vituiksi niin sitten nauretaan päälle että siitäs saivat. :david:

Komee on audi, mutta oon komeemmankin nähnyt.

Tuli meinaan tässä mieleen, että ehkä noin vuosi sitten oli täällä päin yhdessä autoliikkeessä tuunattu audi. Olisko ollu joku S4 biturbo (näistä mitään ymmärrä...). Tehoja muistaakseni ~400hp ja kauniisti laitettu. Isot vanteet, matala, hillitty korisarja ja tietysti audille pakollinen musta väri ja siihen sopivat tummennokset. Oliskohan ollut mahdollista, että auton oli laittanut joku "dahlman racing" tai vastaava. Joka tapauksessa oli hienoin näkemäni audi!

Kaverin isällä on audilta A4 ja sitten A6 (vai jopa kasi) ja sanoisin, että A4 on huomattavasti kauniimpi. Mutta luxusta, luxusta... :kuola:

Relg sanoi:
PK-seudulta itäänpäinkin pyörii välillä, ja tosiaan sellasella n. 18v jannulla tuo auto. Aika paljon kengitystä Audi saanu, ja ilmeisesti ollu vähän korjauspajallakin jo...

Mutta kyllähän Helsingistä varmaa nopeempiakin autoja löytyy..Joitain Maranellon punaisia ym..

Kohta ainakin löytyy nopeempia kun SLR mersuja alkaa suomeen tulla, jos ei ole jo tullut... :kuola:

SLR mersuja on tuotu suomeen 3 kpl. Yks sattu tulemaan vastaan viimeviikon sunnuntaina tuusulan motarilla. Nätti peli. :worship:

Ja jos jotain kiinnostaa niin tässä olis muutama kuva meiän M3:sta

http://koti.mbnet.fi/~nch/M3/

Suositut

Back
Ylös Bottom