Hei karhu, ei sun Audia varmastikaan kukaan halveksi, sillä olet raatanut perse ruvella sen eteen, toisin kuin tuo threadissa mainittu RS6:n "omistava" velliperse.Richard75 sanoi:Perisuomalaista keskustelua
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei karhu, ei sun Audia varmastikaan kukaan halveksi, sillä olet raatanut perse ruvella sen eteen, toisin kuin tuo threadissa mainittu RS6:n "omistava" velliperse.Richard75 sanoi:Perisuomalaista keskustelua
Tomi sanoi:Hei karhu, ei sun Audia varmastikaan kukaan halveksi, sillä olet raatanut perse ruvella sen eteen, toisin kuin tuo threadissa mainittu RS6:n "omistava" velliperse.
Tomi sanoi:No onko se nyt merkittävästi eri asia, jos poika on ostanut autonsa isänsä antamilla rahoilla? Tai isi ostanut suoraan sen auton pojalleen? Vai meinaatko, että 18-vuotias on ostanut ihan itse ansaitsemillaan rahoilla yli 150 000 euron auton? :jahas:
EJS sanoi:Mitä vitun merkitystä sillä on onko kaveri saanut rahansa ja autonsa perimällä, tienaamalla, yrittämällä vai isiltä "lahjana"? Luulisi jengin hyväksyvän sen, että kaveri nyt vaan on 18v ja sillä €150k auto. So fuckin' what... On huomattavasti rakentavampaa keskittyä omiin tavoitteisiin ja suunnata energia niitten saavuttamiseen.
Itse koskaan autoa ja kaveria näkemättä en ryhtyisi ketään nimittelemään varsinkaan velliperseeksi sen perusteella, että jannulla yksi Hesan nopeimmista katuautoista.
JanK sanoi:Kannatan 100%:sta verotusta perintöhommissa. Jokainen lähteköön rakentamaan omaa tulevaisuuttaan itse tienatuilla rahoilla.
[KOMMUNISMI]JanK sanoi:Kannatan 100%:sta verotusta perintöhommissa. Jokainen lähteköön rakentamaan omaa tulevaisuuttaan itse tienatuilla rahoilla.
:DJanK sanoi:Kannatan 100%:sta verotusta perintöhommissa. Jokainen lähteköön rakentamaan omaa tulevaisuuttaan itse tienatuilla rahoilla.
mutustellaampa vähän:n00kie sanoi:Iha hieno auto oli sitten peritty tai omalla työllä hankittu. Mä en kyl tollasta autoa ostais 150 000 e:lla...se olisi joko Ferrari tai Lambo. Mikä auto sulla richard75 on?
EJS sanoi:Mitä vitun merkitystä sillä on onko kaveri saanut rahansa ja autonsa perimällä, tienaamalla, yrittämällä vai isiltä "lahjana"? Luulisi jengin hyväksyvän sen, että kaveri nyt vaan on 18v ja sillä €150k auto. So fuckin' what... On huomattavasti rakentavampaa keskittyä omiin tavoitteisiin ja suunnata energia niitten saavuttamiseen.
Itse koskaan autoa ja kaveria näkemättä en ryhtyisi ketään nimittelemään varsinkaan velliperseeksi sen perusteella, että jannulla yksi Hesan nopeimmista katuautoista.
n00kie sanoi:Iha hieno auto oli sitten peritty tai omalla työllä hankittu. Mä en kyl tollasta autoa ostais 150 000 e:lla...se olisi joko Ferrari tai Lambo. Mikä auto sulla richard75 on?
Richard75 sanoi:Ihan pelkkä köyhän miehen versio RS6:sta.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=378625#post378625
nevahood sanoi:mutustellaampa vähän:
ferrareilla ja lamboilla ei paljon talviajossa tee.. eikä muutenkaan jos on muuta perhettä mukana. ne ovat niitä kakkos- tai kolmosautoja. tuommosella audilla voit yhtä hyvin käydä hakemassa kersat koulusta ja käydä radalla ajelemassa.. useampi auto yhdessa paketissa. ferrarin kanssa joutuisit kuitenkin ottamaan myös käyttöauton.
tästäkin topicista päätelleen, ferrarilla saisit vielä enemmän kateellisuutta osaksesi. normaalimpi farkku ei ole ihan niin provosoiva, vaikka ei paljon käytettävyydeltään ferraria häpeä. harvempi todella rikas leuhkii rahoillaan.
esim. RS4:ää on suomessa melkein pelkästään harmaana. ehkä tästä syystä juuri. ei haluta liikaa erottua porukasta. maranellon punanen olisi naapureille varmasti liikaa, mutta harmaa farkku vielä menettelee...
jep. unelmiahan saa olla, mutta sitten jos sattuu sitä pätäkkää tuommoiseen autoon riittämään, niin kyllä ihmisten suhtautuminenkin muuttuu/vaikuttaa kummasti.n00kie sanoi:En nytten lähtenyt siltä kantilta kattomaan autovalintojani onko naapurit kateellisia vai ei.
Relg sanoi:PK-seudulta itäänpäinkin pyörii välillä, ja tosiaan sellasella n. 18v jannulla tuo auto. Aika paljon kengitystä Audi saanu, ja ilmeisesti ollu vähän korjauspajallakin jo...
Mutta kyllähän Helsingistä varmaa nopeempiakin autoja löytyy..Joitain Maranellon punaisia ym..
Kohta ainakin löytyy nopeempia kun SLR mersuja alkaa suomeen tulla, jos ei ole jo tullut...