Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo en suosittele nokat se kallein (kuluu karkaisu vika)muutenkin kaikkee pientä:D
ja jotain tiedän kun olen vvautossa mekaanikkona
Nosto.
Voiko siis olettaa, että 200tkm ajetussa otsikon mukaisessa Audissa nokat olisi vaihdettu ja tätä ongelmaa ei enää olisi? Mitäs toi mr1 mainitsema kaikkea pientä pitää sisällään?
Mietin vaan tällaisen hakemista esim Virosta.
Audista tykkään ja toi olisi tilava, kohtuu tehokas ja saatavilla nelikkona. Myös tarjonta on kohtuullinen Viron puolella.. 1,9 koneella noita dieseleitä on taas aika vähän tarjolla...
Oliskohan sit 530d e39 korilla parempi vaihtoehto?
Älykäs kommentti.
Kyseessä on kuitenkin auton ostohintaan suhteutettuna erittäin suuri kustannus jos tuota tyyppivikaa ei ole hoidettu jo kuntoon. Harvassa on meinaan ne vian korjaukset autoihin joiden kustannukset voivat olla +5t€ teetettynä.
No joo mutta 10vuotta vanha auto on aina 10vuotta vanha auto. 200tkm on jo sellanen lukema että ihan sokeasti ei siihen edes kannata uskoa. Itella tuommonen otsikon mukanen audi mutta sillä vahvemmalla 5-pyttysellä koneella. Mulla mittarissa 390tkm ja voin sanoa että paremmat kyydit antaa kuin useimmat joilla mukamas ajettu 200tkm. Tosin vikaa löytyy, en sitä sano. Mulla ollut nyt 4autoa honda, mersu, mersu ja nyt tämä audi ja jokanen ollut 90luvun mallia ja kaikki vähän ajettuja paitsi tämä audi. Melkeimpä voisin sanoa että joka autossa oli mittaria viilattu koska jos auto on oikeasti ajettu 200tkm niin sen huomaa!
Muutenkaan en ymmärrä miksi pitää "pohtia" noin vanhan auton ostamista. Jos ei helvetti rahat riitä oikeasti hyvään autoon nii järkevintä olisi ostaa joku 1000e maksava malli jolla pääsee eteen ja joskus jopa taaksekkin, samalla kerätä massia ja lopulta ostaa se 20k € maksava malli.
Enkä perusta mielipiteitäni mihinkään, olen humalassa, mutta kyllä se poijjaat on niin että auto on maailman paskin sijoitus ja näillä 2000e-12000e maksavien vehkeitten ostossa häviää aina! Ite kun ostin 8k € maksaneen hondan niin 2vuoden päästä kun lähdin myymään niin kukaan maksanut 3000e enempää. Kerroin asiasta työpaikalla niin pomo naureskeli että hän ajaa 2000e maksavalla mersulla jo viidettä vuotta ja siitä ihan milloin vain sen 2000e takasin. Otan uuden paukun ja mietin seuraavaa siirtoa.
Mitä vitun väliä.
Jos ostaa kymmenen vuotta vanhan 200tkm ajetun auton, niin voi varmaan varautua ongelmiin.
Hohhoijaa.
Minkä verran olet muuten aatellut kokonaisuudessaan autoon laittaa rahaa?
Onko kiukkuviinaa koneessa?
Jos auto maksaa verovapaana esim 6te, niin mun mielestä on väliä tuleeko siihen pian 5te remppa vai selviääkö normaaleilla muutamien satasten rempoilla. Mutta kommentoi toki ihmeessä jos sulla on noin paljon annettavaa :D
Onko kiukkuviinaa koneessa?
Jos auto maksaa verovapaana esim 6te, niin mun mielestä on väliä tuleeko siihen pian 5te remppa vai selviääkö normaaleilla muutamien satasten rempoilla. Mutta kommentoi toki ihmeessä jos sulla on noin paljon annettavaa :D