Audi A4 (1.6) vm.1995

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juho998
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Autokuume puraissut pahemman kerran. Nettiä selaillessa löyty tuollainen kapistus. Ajettu 170tkm. Kokemuksia tämän ikäisistä A4:sta?

Parin viikon päästä tarkoitus lähteä katsomaan ko. autoa. Kyseessä ensimmäinen oma auto, joten millaisiin asioihin pitäisi kiinnittää huomiota? Onko autoliikkeet yleensä kuinka halukkaita teettämään kuntotarkastuksia puolueettomalla osapuolella?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos et autoista mitään tajua niin ota messiin kaveri, joka niistä tajuaa. Autokauppiaan on helpointa kusettaa juuri sellaisia, ketkä avaa konepellin ja on aivan hämillään kun ei tiedä, minne pitäisi katsoa.
Jos kuntotarkastuksen haluat niin otat auton koeajoon ja viet sen autotohtorille, eipä siinä mitään sen kummempaa tarvi säätää.

Jos et autoista mitään tajua niin ota messiin kaveri, joka niistä tajuaa. Autokauppiaan on helpointa kusettaa juuri sellaisia, ketkä avaa konepellin ja on aivan hämillään kun ei tiedä, minne pitäisi katsoa...

Ostopaikasta riippuen ovat aika taitavia "meikkaamaan" noita autoja. Senkin takia hyvä katsella oikein huolella läpite.

Kannattaako tuon ikäistä perusautoa lähteä sakuista hakee.....? Itse en ainakaan hakisi. Ellei samalla tuo jonkun erikoisemman, mutta jos nimenomaan ko. autoa niin en tiiä onko järkee.

No ei missään nimessä kannatta lähteä Saksasta hakemaan.

Ja Juho998:lle, Autotohtorit tekevät auton kuntotarkastuksia 10€uron hintaan, yleensä katsastuskonttoreilla. Myös huoltokirja kertoo paljon autosta.

Ja Juho998:lle, Autotohtorit tekevät auton kuntotarkastuksia 10€uron hintaan, yleensä katsastuskonttoreilla. Myös huoltokirja kertoo paljon autosta.

Juu tiesin tämän. Mietin vain lähinnä että suostuvatko autoliikkeet teetättämään pyynnöstä tarkastuksen, jolloin saisin pelkästään lapun kouraan missä lukee mahdolliset viat.

Ja tällä budjetilla millä olen liikenteessä, ei kannata alkaa Saksasta hommaamaan autoa.

Oletko autoliikkeestä ostamassa ko. autoa?

En ole varma tuosta autoliikkeiden kuntotarkastuksesta. Mutta jos auton meinaat ostaa samasta liikkeestä, missä meinaat teettää tarkastuksen, niin tuskinpa saat todellista kunnon arviota. Jos nyt edes suostuvat siihen. Tuosta äsköisestä en ole mitenkään varma, mutta niin voisi kuvitella.

Mielummin ehdottaisin, että kun menet autoa katsomaan niin ota selville sen paikkakunnan katsastuskonttorit. Pyydä kunnon koeajo, käyt autotohtorilla tarkastamassa kunnon, saat hyvän/puolueettoman analyysin mahdollisista vioista.

Hah, voi nyt vittu.

Mulla on punanen audi A4 vm-95 1.6 , kilometrejä vasta 130000 ja olen vaihtamassa sitä farkkuun tai jättämässä sitä kakkosautoks. Sitä on pari tyyppiä käyny kattoon, mutten oo viä myyny.

Se on kyllä rehellisesti sanottuna ihan hyvä auto, ei ole ollut mitään vikaa. Autossa on ilmastointi ja polttoainekäyttöinen lisälämmitin. Toi webasto on ihan paras jos on pakkasta.

Ostin sen 2006, Suomeen se tuli 2002. Ollut Saksassa yhdellä omistajalla, vanhalla rouvalla. Kilometrit oli silloin 79000km. Ite pitäny sitä perheautona, eikä sillä nyt paljo mitään kaahatakkaan...

Audit, tonkin ikäset on varmoja ja kestäviä. Kannattaa nyt ainakin huoltokirja katsoo läpi ja tarkistaa naarmut tai onko kolaroitu koskaan. Ite oon ollut kyllä täysin tyytyväinen A4:een edellisen opelin paskan jälkeen...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
OT: Kaikki ja moni muu asia /OT

edit: oli niin huijarimulkku myyjäkin, että käytiin poikien kans kylässä, kun ei suostunut purkaan kauppoja.

Katotaan WTF?- tai yöketjussa, jos viittin. En voi ihan kaikkee paljastaa eräistä syistä johtuen.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom