Atkins+Sali, lisäravinteet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja axel83
  • Aloitettu Aloitettu
Eli pitäisi läskiä pudottaa ja lihasmassaa lisätä kolmen-neljän kuukauden aikana. Atkinssia olen jo harrastanut viikon ja aloitan nyt salikäynnit. Ennen vanhaan vedin FASTin palautusjuomaa kreatiinillä terästettynä, mites nyt kun Atkins on päällä?

Mitä hiilarittomia lisäravinteita suosittelisitte? Nyt käytössä ainoastaan multivita- ja kalciumtabletit.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi on helvetin vaikee yhtälö, siis laihdutus ja lihasmassan lisäys, mutta onnee sille. Ja syö nyt hyvä mies edes jotain vihreetä. Mun mielestä tommonen hiilarien pelkäminen on muutenkin vähän ylimainostettua. Mutta minkäs teet kun ei ihmiset osaa kohtuudella syödä.

Vedätkö ihan kirjaimellisesti tota atkinssia? Siis syöt hitosti rasvaa proteiinien ohella? Vai ketoiletko kenties? Kaikella kunnioituksella Mr Atkinsia ja hänen kannattajiaan kohtaan, mutta itse en kyllä suostu syömään kaikkea sitä rasvaa ihan jo kolesteroliarvojenkin kannalta... Ketogeenista dieettiä sen sijaan voi kyllä suositella, jos haluaa kiinteytyä...

Ketogeenisen dieetin aikana on kyllä vaikeeta kasvattaa massaa, mutta ajoittaiset bulkit on omiaan massan lisäykseen...

Oma zydemi, jota olen noudattanut viime helmikuulta: vuoro kuukausin ketoa ja massaa...

Tuloksena painon nousu 76:sta 83:een kiloon. Rasvaprosentti marraskuisen ketoilun jälkeen 2 prosenttiyksikköä alempi kuin aloittaessani helmikuulla (11%, mitattu samoilla pihdeillä)...

Tää on systeemi, joka toimii mulla.. Joku voi tosin pitää kehitystä hitaana, mutta itse ole tyytyväinen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom