Ateriankorvikkeet

libelinha

VIP
Onko porukalla minkälaisia kokemuksia ateriankorvikkeista? Itsellä on dieetti menossa ja kun noista koulunruuista ei tiedä mitä ne sisältää ja kuinka paljon, niin ajattelin kokeilla noita korvikkeita. Lisäksi mulla tulee liian pitkä väli lounaan ja treenin (palkkarin) väliin. Ruokailut menevät näin:

Aamiainen joko klo. 06.45 tai 08.00
Lounas joko klo. 11.00 tai 12.00
Treeni kello 15.00
Palkkari noin klo. 16.00-16.30 välisenä aikana
Päivällinen klo. 18.00
Iltapala klo. 21.00 tai 22.00

Pakkiskaupasta katsoin noita My Diet- ja Whey MRP-korvikkeita. Kokemuksia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
burdock sanoi:
Pakkiskaupasta katsoin noita My Diet- ja Whey MRP-korvikkeita. Kokemuksia?
My Dietista on patukkana kokemusta ja hyvää on, mutta ei sovellu dietille.:(

Siis sinuna ostaisin ABB:n aterian korvikkeen, ennen sitä tosin löytyi tuolta Pakkiksen kaupasta, mutta näköjään loppui, Mike milloin tulee lisää?:rolleyes:
Siinä on about 8g kuitua 100g:ssä ja jotain mineraaleja sun muita varmaan, mutta tosin oman aterian korvikkeen saat, kun lisää heraan rypsi- tai oliiviöljyä, kun toi nopee hiilari ei ole hyväksi dietillä ja kannattaa kokeilla low-carb diettiä tai ketogeenistä..:whip:

Olen itsekkin dieetillä ja vedän kerran päivässä käytännöllisyys syistä My Diet patukan. Vaikka sisältää sokeria en kuitenkaan luule että se hallaa tekee...

burdock sanoi:
Niin, ei olisi kellään kokemuksia noista nestemäisistä ateriankorvikkeista?

Näitä kyseisiä en oo maistanu, mutta jos tarkotus on "korvata" 1 ateria pvässä niin tuo MRP vaikutti ainakin asialliselta ja sopinee dietille ihan hyvin jos muut asiat on kondiksessa. Ite saattaisin roiskasta vaan reilun annoksen perusheraa lunssin ja treenin välissä, sheikkerissä kulkee helposti mukana kuivana ja ainakin Fastin maustetut uppoo mulle veteenkin sekotettuna.

B.O.S.S. sanoi:
Näitä kyseisiä en oo maistanu, mutta jos tarkotus on "korvata" 1 ateria pvässä niin tuo MRP vaikutti ainakin asialliselta ja sopinee dietille ihan hyvin jos muut asiat on kondiksessa. Ite saattaisin roiskasta vaan reilun annoksen perusheraa lunssin ja treenin välissä, sheikkerissä kulkee helposti mukana kuivana ja ainakin Fastin maustetut uppoo mulle veteenkin sekotettuna.

Kiitoksia! Ja eikun tilamaan :D.

EDIT- Tyhmä kysyy, mutta tuo 3,50€ taitaa käsittää vain yhden kappaleen, vai mitä?

Joo, näin mäki sen tajusin eli yks 3,5€, kuvassa taitaa olla se 20kpl:n pkt. Burdock, jos tilaat ni laita oheen Mikelle viesti, että laittaa mulle provikat. ;)

Hitto pitäsköhän iteki tilata, annospussit olis käteviä pitää autossa, repussa ja läppärilaukussa hätävarana (joku näistä kolmesta on aina mukana).

B.O.S.S. sanoi:
Joo, näin mäki sen tajusin eli yks 3,5€, kuvassa taitaa olla se 20kpl:n pkt. Burdock, jos tilaat ni laita oheen Mikelle viesti, että laittaa mulle provikat. ;)

Sori, mä kerkesin jo tilata :D. Otin nyt vain 10kpl näin kokeilumielessä.

Kuinka paljon tuohon pitäisi laittaa vettä? Sillä itse laitoin n.5dl kylmää vettä, niin tuosta tuli hirveän paksua ja osa jauhoista jäi kiinni pohjaan. Nakki.

B.O.S.S. sanoi:
Ite saattaisin roiskasta vaan reilun annoksen perusheraa lunssin ja treenin välissä, sheikkerissä kulkee helposti mukana kuivana ja ainakin Fastin maustetut uppoo mulle veteenkin sekotettuna.

Juuri näin. Mun mielestä esim. 3,5e on aika kova hinta annoksesta.
Mulla kans dieetti menossa ja koulussa mukana pullo jossa maitoprodea, öljyä, vehnäleseitä ja kaakaojauhetta. Vitskut, mineraalit ja suolat tulee otettua muulloin joten niitä ei tartte olla tuossa. Kaupassakin ehtii käydä luentojen välissä hakemassa rahkaa jos ei jaksa kylmälaatikkoa kantaa messissä/piilotella purkkeja lumihankeen.

burdock sanoi:
Kuinka paljon tuohon pitäisi laittaa vettä? Sillä itse laitoin n.5dl kylmää vettä, niin tuosta tuli hirveän paksua ja osa jauhoista jäi kiinni pohjaan. Nakki.

Ainakin Reflexin MRP:ssä salaisuus on nopeus. Vähän vettä shakeriin (ritilä mukana!) , pikapikaa kansi päälle ja ravistelua, sitten loput vedet sekaan ja pikkuoravan raivolla lisäravistelua. Jos sen veden antaa istua liian kauan jauhojen kanssa ilman ravistelua niin se paakkuuntuu samantien. Monet MRP:t on paksuja kun niissä on maito/kaseiiniproteiinia joka on aika tuhtia tavaraa. Joissain on vielä kuituja lisänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom