Ateriankorvikkeet?

Niin, mä oon tässä hankkimassa hammasproteeseja, siis tekarit ylä ja alahampaisiin. Selvää on että ensin ne vähät jäljellä olevat hampaat pitää aina pari kerrallaan repiä pois.

Niin, eihän sitä pelkillä smoothieilla ja proteiinijauholla tule toimeen ja esmes fittnesstukussa myydään noita ns. ateriankorvikkeita. Olisiko esim tässä semmoinen sopiva: https://www.fitnesstukku.fi/ultimate-diet-complex

Kun kuitenkin aamupalat teen smoothieita, joihin lisään vaan vähän protskua, ja soseutettuja keittoja pystyy syömään, mutta proteiinit joutuu enimmäkseen ottamaan noista jauhoista, no rahka tietenkin menee, mutta ei oikein viitsisi blenderiin tunkea riisiä ja kanaa ja sitten imeä sitä sörsseliä, hyi hitto ku ajatteleekin.

Olisiko arvon herroilla ja naisilla vinkkejä hampaattomalle bodarinalulle.

Ja proteiinia tarvitaan olen aika painava ja turboahto on juuri aloitettu, eli protskun kulutus vain kasvaa. Nytkin menee ruoan lisäksi varmaan 1½kg protskua kuussa, vaikka oon syöny ihan hyvin muutenkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän toi Supermassa:n promeal on varmaan paras vaihtoehto https://www.fitnesstukku.fi/pro-meal-1000-g
Hieman hintasta settiä jos meinaat koko ajan vetää, mutta jos ei oo rahasta kiinni niin tilaat reilun setin.

On sen verran rahasta kii, että tommonen purkki kestäis ehkä sen kymmenen päivää, niin on se vähän kallista heittää 100€ kuussa ateriankorvikkeihin, kun niitä huonompia sais kolme kiloa 45€.

Tai sitten vaan pitää opetella syömään niitä soseutettuja safkoja, ottaa tupla-annokset protskua, kun protskupitoisia eväitä (lihaa) on vähän ikävä syödä soseutettuna, luulisin. Hiilareitahan kyllä saa. Notta olisiko järkevintä ottaa vaan tupla-annokset protskua ja ostaa sitä sitten muutama 5kg säkki, onko muuten tiedossa hyviä ja halpoja ulkomaisia nettikauppoja?

Ateriankorvikkeet on pahaa rahastusta!

Perus pohja on heraa ja loppu kallista pussintäytettä.
Osta hera herana ja lisukkeet sitten esim näitä:

Puuro, kaurajauho, hedelmä ja marja soseet, peruna/porkkana/bataattimuusi, kukkakaalipyree..ei se riisikään pureskelua aina kaipaa..

Vaihtoehtoja heralle:

Uuni lohi pitäisi hampaattomallakin mennä alas. Paputahna on todella hyvää ja proteiinipitoista. Pähkinätkin soseutuu...

Ei se kana ole ainut oikea proteiininlähde

Ateriankorvikkeet on pahaa rahastusta!

Perus pohja on heraa ja loppu kallista pussintäytettä.
Osta hera herana ja lisukkeet sitten esim näitä:

Puuro, kaurajauho, hedelmä ja marja soseet, peruna/porkkana/bataattimuusi, kukkakaalipyree..ei se riisikään pureskelua aina kaipaa..

Vaihtoehtoja heralle:

Uuni lohi pitäisi hampaattomallakin mennä alas. Paputahna on todella hyvää ja proteiinipitoista. Pähkinätkin soseutuu...

Ei se kana ole ainut oikea proteiininlähde

Hyviä vinkkejä, kiitoksia paljon!

Kyllähän toi Supermassa:n promeal on varmaan paras vaihtoehto https://www.fitnesstukku.fi/pro-meal-1000-g
Hieman hintasta settiä jos meinaat koko ajan vetää, mutta jos ei oo rahasta kiinni niin tilaat reilun setin.
minkä takia kukaan ostaa jotain jauhoa missä on puolet hiilaria yli 30e kilohintaan? eihän tossaa ole mitään järkeä

saa yrittää vakuuttaa että on jotenkin paremmat ainesosat kuin normaalisti, minä kuuntelen :ROFLMAO:

minkä takia kukaan ostaa jotain jauhoa missä on puolet hiilaria yli 30e kilohintaan? eihän tossaa ole mitään järkeä

saa yrittää vakuuttaa että on jotenkin paremmat ainesosat kuin normaalisti, minä kuuntelen :ROFLMAO:

Kai se on sama asia kuin missä vaan muussakin, että ihmisellä on joku asia mihin haluaa panostaa vaikka hinta / laatu suhde ei olisi paras mahdollinen ja kyseessä on kuitenkin sanojensa mukaa roinaava bodarin alku, niin ravinto on se missä ei tingitä.

Tee ite se korvike. Heraa jos haluat nopeeta protskua tai sit kaseiinia jos hidasta. Hiilariks kaurajauhoa jos haluat hidasta ja maltoa jos nopeeta. 100g ku isket molempia ni siin on vajaa 800kaloria. Jos sä jotain rasvaa haluat sinne ni vedä vaikka omegoita tai sit heität sekaan esim kookosöljyä tai maapähkinävoita

Niin, kyllähän tietyssä ikäryhmässä (nykyään +65) suurella osalla on tekarit ja ihan normaalia ruokaa ne mussuttaa siinä missä muutkin. Ei ne tekarit tarkota pelkkää velliä ruuaksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom