Ateriankorviketta aamuisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korilla
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen ajatellut ruveta käyttämään jotain ateriankorviketta aamuisin, koska opiskelijana en jaksa herätä tarpeeksi aikaisin tekemään kunnon aamupalaa. Sekä lisäämään päivittäistä kalorimäärää.

Eli.. Onko niistä oikeasti mitään hyötyä ja paljonko (yleisesti ottaen) yhdestä annoksesta saa kaloreita?

Jos jossain on jo threadi tästä, niin my bad.

Helpomalla ja halvemmalla pääset kun laitat purkin maitorahkaa ja sekaan kaurahiutaleita(joku 2dl on ihan hyvä määrä). Maustaa ton voi vaikka fun lightillä tai jugurtilla.

Eipä niissä nyt ihan hirveästi ole kaloreita, esim. Optinumin pussukassa on
Energiaa 290kcal
Proteiinia 45g
Hiilihydraattia 20g (4g sokereita, 4g kuitua)
Rasvaa 4g

Aamulla olisi nyt kuitenkin tärkeää saada jotain kiinteää safkaa vatsaan kun unen jälkeen ei vatsassa hirveästi tavaraa ole. Fiksumpaa olis mun mielestä vetää jotain kunnon ruokaa tai sitten teet pirtelön: rahkapurkki+banaani+kaurahiuteleita+jogurttia/maitoa -> sekoittimeen -> naamaan!

Korilla sanoi:
Olen ajatellut ruveta käyttämään jotain ateriankorviketta aamuisin, koska opiskelijana en jaksa herätä tarpeeksi aikaisin tekemään kunnon aamupalaa. Sekä lisäämään päivittäistä kalorimäärää.

Eli.. Onko niistä oikeasti mitään hyötyä ja paljonko (yleisesti ottaen) yhdestä annoksesta saa kaloreita?

Jos jossain on jo threadi tästä, niin my bad.

sehän on helppo hoitaa, teet illalla jossain vaiheessa safkan, pistät jääkaappiin ja syöt aamulla

jos et omaa mitään tehosekoitinta tai sauvasekoitinta niin ei muuta kuin rahkaa, kaurahiutaleita ja mehukeittoa sheikkeriin, lusikalla sekasin ja ääntä kohti. Ei paljon helpommaksi tule.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom