ateriankorvike

Ikä
42
Millaisia aterian korvikkeita porukka käyttääpi? Valmistaja tai muuta sellaista. Sillä Itse törmäsin tuossa keväällä täysruoka ateriankorvikkeisiin!! Elikkä ateria on kootto kokonaisista ruoka aineista. Ei mitään kemiallista yms. Sisältää tarvittavat vitamiinit ja kivennäisaineet + kaikki 22 aminohappoa! Kertokaapi jos tiedätte jotain vastaavaa tuotetta mistä löytyisi kaikki aminohapot?

:worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi käyttäisit ateriankorvikkeita?

Siis jos siinä on kaikkia oikeita ruoka-aineita, niin eikö se ole silloin jo niinku ihan oikea ateria, eikä ateriankorvike...? Öö. *olen ääliö*

Mozquito sanoi:
Millaisia aterian korvikkeita porukka käyttääpi? Valmistaja tai muuta sellaista. Sillä Itse törmäsin tuossa keväällä täysruoka ateriankorvikkeisiin!! Elikkä ateria on kootto kokonaisista ruoka aineista. Ei mitään kemiallista yms. Sisältää tarvittavat vitamiinit ja kivennäisaineet + kaikki 22 aminohappoa! Kertokaapi jos tiedätte jotain vastaavaa tuotetta mistä löytyisi kaikki aminohapot?

Öö, eikös noita kehossa luonnollisesti esiintyviä aminohappoja ole vain 20. Eikös nuo 2 muuta ole syntettisesti valmistettuja tai jotain. Mutta, kuiteskin, jos niitä aminohappoja on luonnollisesti vain 20, niin miksi tossa valmisteessa on 22. Mihin se keho niitä oikein käyttää, siis niitä 2 ylimääräistä. Tässä vielä linkkiä http://web.indstate.edu/thcme/mwking/amino-acids.html

Mozquito sanoi:

Entä onko siinä ravintokuituja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom