Atama bjj-kimonot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Json
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
46
Onko tietoa mistä saa helpoimmin Atama bjj-kimonoita?

Myykö mikään kamppailuvarusteliike niitä Suomessa vai pitääkö tilata netistä, ja mistä sieltä?

Myös infoa eri malleista kaipaisin. Mitä eroa on single weave, double weave ja gold weave malleilla?

Weave = mm. kudonta tai kudos.

Yritin hetken googlettaa muttei osunu suomikauppoja kohdalle. Miksi juuri Atama? Osta Koral. ;D ...tai sit tilaat sen jostain nettikaupasta.

Itse varmaan ostaisin Padilla & Sons kimonon jos olisi tarvetta.
On halpa ja sherdogin forumeilla on paljon kehuja ko. firmasta.
Padilla_Kimono_white_med.jpg

http://www.matrat.us/store/ccp0-catshow/padilla.html

Yksi hyvistä puolista on se, että puvussa ei ole mitään suuria logoja koristeena.

Länsinaapurissamme olevassa nettikaupassa näkyi olevan Atamat tarjouksessa. Kun en ole tarkkaan perehtynyt noihin mainostamissääntöihin, niin jätän googlettamisen halukkaiden huoleksi.

Länsinaapurissamme olevassa nettikaupassa näkyi olevan Atamat tarjouksessa. Kun en ole tarkkaan perehtynyt noihin mainostamissääntöihin, niin jätän googlettamisen halukkaiden huoleksi.

Hei Punnus, en saanut googlella mitään ruotsalaisia nettikauppoja löydettyä. Pystytkö heittämään linkin vaikka e-mailiin:
jp78@jippii.fi

atamaa näkyy aika harvalla, mutta en ole kuullut haukkuja (en kyllä myöskään suuria kehuja). Jos BJJ-kimonoa haluaa war, keiko raca ja vulkan ovat hyviä merkkejä. Itselläni on juuri vulkan. Jätä koralit niille ketkä haluavat maksaa ylihintaa huonommasta puvusta ;P

atamaa näkyy aika harvalla, mutta en ole kuullut haukkuja (en kyllä myöskään suuria kehuja). Jos BJJ-kimonoa haluaa war, keiko raca ja vulkan ovat hyviä merkkejä. Itselläni on juuri vulkan. Jätä koralit niille ketkä haluavat maksaa ylihintaa huonommasta puvusta ;P

Miksi on huonompi?

Olen kyllä tullut siihen tulokseen että Vulkan on paska treenipuku. Eihän se pysy päällä. Alkulämpöjen aikana takki jo auki vaikka ei ole edes päässyt painimaan. Tosi ärsyttävä käyttää. Kisoissa se on toki painonsa takia hyvä. Krugansi on edelleen ollu ihan selvästi paras puku mikä mulla on ollut, ajattelin kokeilla Atamaa tai Lucky Gitä seuraavaks.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on päällä viihtynyt melko moni gi ja itse olen tykännyt Atamasta eniten.

Mie kyllä suosittelen Atamaa tasaisesti kaikille!!

Eräällä toisella kampailulaji aiheisella foorumilla oli muuten lähdössä Atamalle yhteistilaus. Kipin kopin sinne siis.

Itse varmaan ostaisin Padilla & Sons kimonon jos olisi tarvetta.
On halpa ja sherdogin forumeilla on paljon kehuja ko. firmasta.
Padilla_Kimono_white_med.jpg

http://www.matrat.us/store/ccp0-catshow/padilla.html

Yksi hyvistä puolista on se, että puvussa ei ole mitään suuria logoja koristeena.

Tänään hain kyseisen kimonon tullista!
Päädyin lopulta tähän edullisen hinnan takia ja näitä on tosiaan kehuttu eri foorumeilla.

Hinta kuljetuksineen ja arvonlisäveroineen oli 106,70 euroa, tullia ei mennyt.
Aikaa tilauksen laittamisesta siihen kun sain postiluukustani saapumisilmoituksen meni tasan kaksi viikkoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom