- Ikä
- 58
IronMind sanoi:Minua kiinnostaa tässä kiukuttelussasi oikeastaan vain yksi asia: kuka mielestäsi keinottelee?
Jos vastaus on pankki, niin sitten alkaa kyllä kuulostaa jo aika lapselliselta "rötösherrat ne vaan meitä työläisiä riistää"-jollotukselta. Pitäisikö pankin olla lapsenlikkana aikuisille ihmisille vai pitäisikö ihmisten ottaa vastuu omista riskinotoistaan ihan itse?
Koitetaan vastata:keinottelulla tarkoitan tässä asiassa kiinteistövälittäjiä, jotka ottaa prosenttipalkkion joka on suorassa suhteessa asunnon myyntihintaan tämä nostaa hintoja keinotekoisesti.Kyllä se valitettavasti niin on,että rikkaat riistää köyhiä vai luulitko että se on toisinpäin.
Pankit ottaa omansa en minä sitä epäile.Edellä todettiin jo,että pankki ei välitä
mihin paskarötisköön se lainan antaa jos takuut on kunnossa; tätä asiaa en ymmärrä.
Tässä nyt on vähän poikettu tosta mun avaustopicista;ansiottomasta vanhojen talojen hinnannoususta.
Mun mielestä kaikki ottaa välistä niin paljon kuin pystyy siksi hinnat on niin korkealla.Ahneus on yksi perisynneistä.