Asunnon haku Oulusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TheLORD
  • Aloitettu Aloitettu
Ouluun olis taas syksyllä aika muuttaa. Onko kokemuksia miten löytää parhaiten asunnon? Yksiötä tahi kasiota oon etsimässä?

Onko paras tapa laittaa kalevaan ilmoitus? Etsiä netistä (vvo,yit, mitä muita)? Vai katsella lehdistä ilmoituksia?

Edit: Onko muita hyviä tapoja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sivakalta kannattaa katsoa kans asuntoja, ovat edullisempia kuin vvo:lla yleensä. löytyy varmaan netti sivutkin. googleen vaan oulun sivakka niin löytynee inffoa.

Itse laitoin keväällä Kalevaan asuntoilmoituksen ja sain paljon soittoja asunnontarjoajilta. Tsemppiä asunnonetsintään!

Typy83 sanoi:
Itse laitoin keväällä Kalevaan asuntoilmoituksen ja sain paljon soittoja asunnontarjoajilta. Tsemppiä asunnonetsintään!
yksityisillä kämpät on yleensä ottaen kalliimpia. jos ei itse vuokraa joudu maksamaan niin silloinhan se on sama mistä sen asuntonsa kukin vuokraa ja kalevaan ilmoitusta vaan(yksityiset tarjoaa). jos taas vuokran itse maksaa, niin katselisin kämpän vvo:n tai sivakan kautta.

TheLORD sanoi:
Ouluun olis taas syksyllä aika muuttaa. Onko kokemuksia miten löytää parhaiten asunnon? Yksiötä tahi kasiota oon etsimässä?

Onko paras tapa laittaa kalevaan ilmoitus? Etsiä netistä (vvo,yit, mitä muita)? Vai katsella lehdistä ilmoituksia?

Edit: Onko muita hyviä tapoja?

Minulta löytys kaukovainiolta 59m2 asunto, joka olisi vapaana 1.9 alkaen.
Laita privaa jos kiinnostaapi.

Pelimiehen veto on laittaa Rauhan Tervehdykseen ilmoitus nin johan höperöt mummot mielellään vuokraa ullakkohuoneistojaan halvalla "reippaille ja raittiille". ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom