Asuminen..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja v-p
  • Aloitettu Aloitettu

v-p

Eli kyselläänpä palstalaisilta minkälaisessa kämpässä porukka viettää yönsä.Pitääkö väittämä "suomalaiset asuvat ahtaasti"paikkansa?

Mä vietän yöni kaksiossa 61.5m2 vuokralla(471€) Rovaniemellä tällä hetkellä ja ahdasta on vähän, koska samassa kämpässä asuu koira ja avokas

Ahtaasti asutaan täällä. Varsin ahtaasti. 30,5 neliön yksiö JJJ:lle ja mulle :( Välillä törmäillään eikä mahduta kääntymään mutta halvalla kuitenkin budjataan :D

Unohtui tossa laittaa omat tiedot;kerrostalossa 140 neliöö kuopion keskustassa,2aikuista ja 3 kersaa plus hemmetisti akvaarioita(emännän harrastus)..vuokra 756€ eli 4500mk....

30m2 yksiö Espoossa, vuokra 470€ ja vituttaa... Tämä on ahdas kuin mikä jo pelkästään mun isolle egolle ja kun noita tavaroitakin on ihan helvetisti, on vieläkin ahtaampaa! Eikä ole edes kaapelitelkkaria! :mad:

58,5 neliön kerrostalokaksio Erittäin rauhallisella alueella.. kaksistaan asumme, ja hyvin on mahduttu :) vuokra 364€.

Ainiin, ja perheeseemme kuuluu kaksi karvaista kissaa!

18 neliötä, Töölö.

Ensi kuun alusta yksiössä, 31neliötä. Joensuun keskustassa. Tämän hetkinen asuipaikka on vielä vanhempien luona omakoti talossa.

Turkulaisessa lähiössä 59 neliötä pienkerrostalon kaksiossa, vuokra 410 euroa. Asukkaita kolme eli minä, avovaimo ja perheen saksanpaimenkoiratyttö.

Ei paha hinta. Missä päin? Eikai sentään kehä ykkösen sisäpuolella, meinaan sitten alan etsiä uutta kämppää jos tollasia on tarjolla!

Originally posted by meitsi
Ei paha hinta. Missä päin? Eikai sentään kehä ykkösen sisäpuolella, meinaan sitten alan etsiä uutta kämppää jos tollasia on tarjolla!
No en ikinä missään kehäykkösillä haluis asuu! :) Ihan Pieksämäellä asustelen.

Näkyy noi hinnat vuokrissa vaihtelevan melkoisesti,täällä savossa onkin aika halpaa asustaa verrattuna tonne etelän hintoihin..

180m^2 @ Espoo.
Hyvä kämppä ku tässä on 80m^2 yläkerta jossa tällä hetkellä vain minä asun. Vanhemmat tulee välillä laittamaan pyykit kuivumaan tohon kuivauskaappiin. Ei muuta.

NP: Flegmaatikot - Mutsin Luona

Originally posted by Läissy
No en ikinä missään kehäykkösillä haluis asuu! :) Ihan Pieksämäellä asustelen.

*tarkistaa kartalta missä Pieksämäki on*
Jees, mutta mä haluan koulun takia. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom