Astrid Thors, Motherfucker Of The Year? Keskustelua Radio Rockin äänestyksestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wiFFy
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
huutonaurua avautumismailille! eikai tässä ole kyseessä minkään puolueen dissaaminen? mä näen tän ainakin henkilökohtaisena keskisormena Astridille :D

edit: Thorsin mietteitä kunniamurhista: "Toimivien kontaktien ulkopuolella maahanmuuttajaperheiden riippuvuus omasta yhteisöstä korostuu, jolloin riskinä ovat jopa äärimmäiset teot." eli olenko suomalaisena syyllinen tähänkin ilmiöön? pitäisikö minun tuputtaa lisää veroeuroja jotta maahanmuuttajat saataisiin vieroitettua erikoisista tavoistaan ja kulttuuristaan? mites sitten käy kulttuurin rikastumiselle :O
hervotonta läppää

huutonaurua avautumismailille! eikai tässä ole kyseessä minkään puolueen dissaaminen? mä näen tän ainakin henkilökohtaisena keskisormena Astridille :D
Ei pitäisi olla kenelläkään mitään itkemistä, otettiin sitten kantaa yksittäiseen henkilöön, tai kokonaiseen puolueeseen tälläisessä huumorimielisessä kilpailussa. Pakkotoisto ei käsittääkseni aja mitään poliittista agendaa ja sen varjolla tallo kilpailijaansa.

Miksiköhän olen niin erilainen, en tunne minkäänlaista viehätystä äänestää tällaisten asioiden puolesta oli kyseessä sitten millanen asia tai ihminen tahansa. Joukkoviha ketä tahansa kohtaan on vaan perseestä.

Ja radio rock on kyllä jostain todella syvältä, mutta sehän on kokonaan toinen asia.

Pakkis on pysynyt aika neutraalisti pitkän aikaa erossa politiikasta, eikä tässä nyt olla mitenkään mukaan menossakaan. Enkä ole ehdokkaaksi menossa. Vihreistä oli ihan pakko avautua aikaisemmin, rupeaa vituttamaan niiden säätäminen.

Vihreiden puolesta täytyy kuitenkin senverran puhua, notta kyseisestä puolueesta taitaa löytyä eduskunnan ainoa aktiivinen netti-, nörtti- ja sananvapausaktiivi (Jyrki Kasvi siis).
Harmillinen puoluevalinta kaverilta kuitenkin.

Pakkis on pysynyt aika neutraalisti pitkän aikaa erossa politiikasta, eikä tässä nyt olla mitenkään mukaan menossakaan. Enkä ole ehdokkaaksi menossa. Vihreistä oli ihan pakko avautua aikaisemmin, rupeaa vituttamaan niiden säätäminen.

Aivan aluksi haluaisin kiittää Mikeä :hyvä:

Ite oisin ehkä voinut äänestää tossa skabassa Thorsia siitä hyvästä, ettei Ruskeasuon siirtolapuutarha-alueella suvaita suomenkielisiä (kuten tossa muutama kuukaus oli juttua lehdissä), tosin eipä taida olla ko. rouvan aloite moinen. Mitä tulee nukkumiseen eduskunnassa ni ite nukahtasin siellä takuulla kyl alta aikayksikön :zzzz:

Edit: Ei sillä että ikinä ostaisinkaan mitään kahden neliön puolilahoa siirtolapuutarhamökkiä

Miksiköhän olen niin erilainen, en tunne minkäänlaista viehätystä äänestää tällaisten asioiden puolesta oli kyseessä sitten millanen asia tai ihminen tahansa. Joukkoviha ketä tahansa kohtaan on vaan perseestä.

Tiivistit aika hyvin mun kannan. Typerää. Kyseessä on kuitenkin yhteiskunnallinen merkittävä päättäjä, joka on varmasti hyviä asioita tehnyt urallaan paljonkin, mutta jotka eivät sitten näy.

Jos jotain pitää vihata niin mielummin vihaan keskivertopakkisjunttia, jonka sivistys on paskasaavin luokkaa tuolla talous/politiikka/uskonto -osastolla.

Pakkohan seon ääni tuolle pallinaamalle antaa :D

Tiivistit aika hyvin mun kannan. Typerää. Kyseessä on kuitenkin yhteiskunnallinen merkittävä päättäjä, joka on varmasti hyviä asioita tehnyt urallaan paljonkin, mutta jotka eivät sitten näy.

Jos jotain pitää vihata niin mielummin vihaan keskivertopakkisjunttia, jonka sivistys on paskasaavin luokkaa tuolla talous/politiikka/uskonto -osastolla.

Kyllä meitä on ainakin muutama suht aktiivisesti ja valvoutuneesti politiikkaa seuraaviakin, jotka ovat vilpittömästi kyrpiintyneitä tädin retoriikkaan ja näkemyksiin.

Ryhtymällä kansanedustajaksi ja ministeriksi henkilö on itse vapaaehtoisesti ja tietoisesti asettunut meidän "moukkien" (eli keskivertokansalaisten) arvosteltavaksi. Homman varjopuolia, mutta välttämätön sellainen. Ei sitä poliitikkoja ole tarkoituskaan kumarrella pelkän tittelin takia, jos heidän on kokenut tehneen vääriä päätöksiä.

Pakkohan näihin juttuihin on lähteä mukaan. Ei tässä mitään politiikkaa olla tekemässä :D

Viestiksihän laitoin: Never gonna give you up
Nimen voikin jokainen sitten arvata ;)

Missä kohtaa täällä on ketään vihattu?
Aika rankasti sanottu, ja jopa tällainen keskivertopakkisjuntti tajuaa, että tässä ei ihan niin vakavasta asiasta kuin ihmisvihasta ole kyse.

Nyt ei siis valita vuoden parasta urheilijaa, levyä, elokuvaa tms. Nyt valitaan vuoden töppääjää, ääliötä. Kuka sinun mielestäsi ansaitsee tämän tittelin? Kuka on töpännyt vuoden aikana pahemmin kuin kukaan muu?

edit. Ja Radio Rockhan nyt on aivan parasta. Ajoittain hauskinta aamushowssa on se, kun sinne lähettävät palautetta ohjelmasisällöstä ihmiset, jotka ovat polttaneet päreensä kun ottavat kaiken sen sarkasmin tosissaan..:rolleyes:

Tää on ihan jännä että jos oltaisiin RasistiTonya vaikka päätetty äänestää ni porukka olisi vaan naureskellu et "jeh, ihan oikein tolle se oli joskus kuulema kännissä". Mutta aiaiai kun pilkka osuukin omaan nilkkaan.

PS:
Mietittiin tässä muuten että kuka tai mikä äänestää vihreitä ja miksi?
En keksinyt mitään ikä/sukupuoli ryhmää ja koulutuksen puolestakin vain humanitääriset/taidepuolen hipit varmaan, mutta niistä tuskin kovin moni jaksaa edes äänestää. Eli onko kyseessä kaikista ryhmistä ne eniten silmiä kiinnipitävät tyypit vai mitkä :D?

Äänestetty. Thorsin akka on aiheuttanut vitutusta jo pidemmän aikaa...

Mitäs vikaa humanitaarisessa toiminnassa sit on noin niinku yleisesti?

Veijarille UUTINEN: Humaaneja tyyppejä löytyy ihan joka puolueesta :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom