Todellinen count huitelee varmasti jo jossain aivan muualla... :Dedit. oj viddu, missasin laskurin.
Thor's Hammer iskee...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todellinen count huitelee varmasti jo jossain aivan muualla... :Dedit. oj viddu, missasin laskurin.
Korjataan vähän, niin saadaan hipit tyytyväiseksi, sekä kisa käyntiin yhtälailla. Äänestin silti Torstia. :D
Ei pitäisi olla kenelläkään mitään itkemistä, otettiin sitten kantaa yksittäiseen henkilöön, tai kokonaiseen puolueeseen tälläisessä huumorimielisessä kilpailussa. Pakkotoisto ei käsittääkseni aja mitään poliittista agendaa ja sen varjolla tallo kilpailijaansa.huutonaurua avautumismailille! eikai tässä ole kyseessä minkään puolueen dissaaminen? mä näen tän ainakin henkilökohtaisena keskisormena Astridille :D
Pakkis on pysynyt aika neutraalisti pitkän aikaa erossa politiikasta, eikä tässä nyt olla mitenkään mukaan menossakaan. Enkä ole ehdokkaaksi menossa. Vihreistä oli ihan pakko avautua aikaisemmin, rupeaa vituttamaan niiden säätäminen.
Pakkis on pysynyt aika neutraalisti pitkän aikaa erossa politiikasta, eikä tässä nyt olla mitenkään mukaan menossakaan. Enkä ole ehdokkaaksi menossa. Vihreistä oli ihan pakko avautua aikaisemmin, rupeaa vituttamaan niiden säätäminen.
Miksiköhän olen niin erilainen, en tunne minkäänlaista viehätystä äänestää tällaisten asioiden puolesta oli kyseessä sitten millanen asia tai ihminen tahansa. Joukkoviha ketä tahansa kohtaan on vaan perseestä.
Tiivistit aika hyvin mun kannan. Typerää. Kyseessä on kuitenkin yhteiskunnallinen merkittävä päättäjä, joka on varmasti hyviä asioita tehnyt urallaan paljonkin, mutta jotka eivät sitten näy.
Jos jotain pitää vihata niin mielummin vihaan keskivertopakkisjunttia, jonka sivistys on paskasaavin luokkaa tuolla talous/politiikka/uskonto -osastolla.
Tiivistit aika hyvin mun kannan. Typerää. Kyseessä on kuitenkin yhteiskunnallinen merkittävä päättäjä, joka on varmasti hyviä asioita tehnyt urallaan paljonkin, mutta jotka eivät sitten näy.
Jos jotain pitää vihata niin mielummin vihaan keskivertopakkisjunttia, jonka sivistys on paskasaavin luokkaa tuolla talous/politiikka/uskonto -osastolla.
Nyt ei siis valita vuoden parasta urheilijaa, levyä, elokuvaa tms. Nyt valitaan vuoden töppääjää, ääliötä. Kuka sinun mielestäsi ansaitsee tämän tittelin? Kuka on töpännyt vuoden aikana pahemmin kuin kukaan muu?