astmapiipun apu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja boston
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by vitvall
joku lääkäri sanoi että hatsi marisätkästä on parempi kuin mikään markkinoilla oleva astma inhalaattori...

Tuo totta. Auttaa siis todella nopeasti. THC-inhalaattori astmaan olisi hyvä ehdotus suomalaisille lääkefirmoille :)

Tietysti marisätkästä tulee myös paskaa keuhkoihin joten avaavan vaikutuksen jälkeen savun ärsyttävät ainesosat kyllä aiheuttavat myös hallaa.

Vaporisointi ja syöminen kunniaan ;)

Ja astmaisille se THC-inhalaattori..

Originally posted by Mike
No mulla ei ole astmaa vieläkään ja hyvin toimi. Mitä mä olen käsittänyt niin toimintamekanismi on ihan sama ei astmaatikolla.

Vaikkei sulla olisikaan astmaa ei se tarkoita etteikö sulla voisi olla ärsyyntynyt tila keuhkoissasi. Huonepöly, pakokaasut, röökinsavu jne...kaikki voi ärsyttää ja samalla myös huonontaa hapenottokykyä vaikkei se astmaa olisikaan. Ja tällaisessa tilanteessa tietyt astmapiiput auttaa...

Ja ei se kyllä astmaa aiheuta vaikka piippua käyttäisikin ilman astmaa...

Kortisoni-inhalaattorit on sitten eri asia...

No kaverillani joka pelasi jääkiekkoa tohon aikaan oli kolme piippua jotka oli kaikki tarkoitettu erilaisiin tilanteisiin. Jokaisessa oli erivärinen tuppi; ruskea, sininen ja punainen (olikohan noin?). Yhtä niistä kaveri tarjosi, mutta vedin kuitenkin kaikista, jääräpää kun olen. Jotain pillereitä niihin laitettiin sisälle ja murskattiin.

Auttaa kaikissa kestävyyslajeissa! Onpa "kumma" kun kaikilla kestävyys urheilijoilla on lekurille asiaa rasituksesta johtuvissa astma asioisa... Muistelen vaan että aikoinaan melkein kaikki käytti :(

Itsellä on ollut astma yli kymmenen vuotta, ja piippua on tullut jonkun kerran vedettyä...Ja jokunen kaverikin siinä sivussa, vaikka astmaa ei olekkaan...Kaikki ovat kyllä kehuneet positiivisia vaikutuksia urheilusuoritukseen...Intissä ennen cooperia oli suorastaan jono tuvassa...
Itsellä on käytössä Pulmicort(ennaltaehkäisevä) ja sitten Bricanyl(hengenahdistukseen,voi/kannattaa nauttia ennen rankkaa urheilusuoritusta,varsinkin siitepölyaikaan...)

Jos joku menee inttiin/kaeri on intissä ja on astma, kannattaa ässältä hakea noita roppeja kun ilmaiseksi saa...Ja tottakai niitä pitää "hävittää" mettäleirien aikana että saa hyvän varaston aikaseksi...:D

Ylläpito voi poistaa ton edellisen jos siinä oli jotain sopimatonta...:lol2:

Originally posted by gnut
No kaverillani joka pelasi jääkiekkoa tohon aikaan oli kolme piippua jotka oli kaikki tarkoitettu erilaisiin tilanteisiin. Jokaisessa oli erivärinen tuppi; ruskea, sininen ja punainen (olikohan noin?). Yhtä niistä kaveri tarjosi, mutta vedin kuitenkin kaikista, jääräpää kun olen. Jotain pillereitä niihin laitettiin sisälle ja murskattiin.

Vai oiskohan ne pillerit ollu sielä sisällä jo:evil:

Swiddu mää luulin et toi Miken kommentti oli pelkkää läppää.. Kyllä mää sanon että ite voin vetää kaverin piipusta vaikka aamupäivän löylyä enkä taatusti juokse 3000m coopperissa. Vaatii se muutakin kun salbutamolia, väitän ettei coopperissa siitä ole kuin korkeintaan sadan metrin luokkaa etua. Jos on enemmän niin voisi olettaa tällaisella kaverilla olevan astmaan ainakin taipumusta. Tai sitten kova usko apuun ja INTO?

Mainittakoon vielä etten edes lähtisi enää juoksemaan coopperia alta sadan euron palkkion. EN JAKSAAAAAAAAAAAA!

Nimim. juoksin 97 intissä ja heti perään 02 syksyllä hirven perässä.

Back
Ylös Bottom