assembly, oldschool ja "festivaaaal"

Originally posted by sintti
Musta noissa kuvissa nyt on lähinnä normaalin kropan omaavia ihmisiä joilla on normaalikokoiset kikkelit ja karvoitus kuten normaaleilla ihmisillä. Vaikka kehonrakennukseen kuuluukin ulkonäöllä kilpaileminen, ei se tarkoita että itse on parempi ihminen kuin ne jotka eivät harrasta kehonrakennusta ja/tai joilla on pienemmät muskelit :david:

Jos et ymmärrä lukemaasi, niin ei kai sille voi mitään, mutta tiivistelmänä edellisestä postauksestani: En väitä olevani parempi, kuin kuvan heput ulkonäköni takia, vaan sen takia, että en ole niin hemmetin tyhmä, että hilluisin julkisella paikalla munasillani, kun ei kerran ole juuri mitään näytettävää ja vaatteet päällä näyttäisi huomattavasti siedettävämmältä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No helvetti, toi ei todellakaan ole normaali karvoitus, vaikka mulla olis normaalikroppa, niin en jumalauta kasvattais tommoista puskaa, toi on järkyttävän näköistä. Ei tässä kukaan väitä olevansa parempi, mutta paremman näköinen kylläkin, oikeesti, tää on vain mun mielipide, mutta tuon näköisenä ei pitäis mennä munaansa heiluttamaan, toi on aika naurettavaa.

Originally posted by RoadRunner
niinhän se on joo..ja jos joku osais kertoo viel mitä toi festivaal meinaa ni kiitos :D
olivat semmosia takatukkalettipäävanhuksia kaikki melkeen ketä noin sanoi..

Jos nyt kipittäisit vaikka tänne kysymään asiasta.

Taitaa pakkis olla hieeeeeeeeman väärä foorumi tiedustella nörttien insidejutuista.

Mitä noitten tyyppien munakarvat teitä sitäpaitsi kiinnostaa?
No, sattuivat vaan pistämään silmiin tuossa kuvassa lähinnä sillä perusteella, että ovat aivan helvetin epäsiistit.

Luuletteko saavanne? :D
Seksi pikkupoikien kanssa ei kuulu harrastuksiini, joten kiitos ei!

Vastakysymyksenä sintille: Mikä näissä kuvissa aiheuttaa sinun kiihkomielisen vimmasi puolustaa näiden nörttien ulkonäköä. Katseleeko peilistäsi takaisin joku noista alastomista jätkistä(=oletko itse kyseisessä kuvassa), vai onko kroppasi muuten vain samaa tasoa ja yrität säilyttää omanarvontuntosi siitä huolimatta?

Mitä noitten tyyppien munakarvat teitä sitäpaitsi kiinnostaa, luuletteko saavanne? :D

Hieman vaikea olla huomaamatta/kommentoimatta kun jalkojen välissä kasvaa Amazon. Jos hilluu munasilleen yleisellä paikalla selvin päin niin kestää varmasti myös asiaan liittyvät arvostelut. Mulle ei nyt ainakaan tulis mieleen hillua alasti tuhansien tuntemattomien miespuolisten ihmisten seurassa.

Mikä tässä arvostelussa on niin kamalaa, että tarvitsee ryhtyä munakarvamarttyyriksi ???

Ja mitähän tässä on yleistetty? Olenko sanonut että on kamalaa kun kaikilla on noinpaljon karvoja? Kiinnitin vain huomiota tohon yhteen sepiin, olis ihan oikein jos se köytettäis alastomana kuuhun ja lokit sais käydä nokkimassa sen karvaisia palleja.

Ja sintille senverran, että jos jokin etoo, se ei todellakaan silloin kiinnosta.

Muutenkin pitäis ajatella vähän noita ala-ikäisiä mitä tuollakin pyörii sadoittain.

Ootteko muuten huomanneet, että joillakin ihmisillä on kamala tarve riisua julkisilla paikoilla. Ei ole harvinaista että näkee jonkun junttilauman juoksevan kadulla munasillaan.

En ole yksikään kuvan tyypeistä enkä myöskään tunne ketään heistä. Ihmetyttää vaan että jotkut ovat niin omissa sfääreissään että eivät kestä katsoa tavallista ihmisvartaloakaan ilman että valitetaan että sen pitäisi olla bodattu ja karvaton :rolleyes:

Originally posted by Neuvostoliitto
:offtopic:

tällaista oli nörttimessuilla...

No hyi helvetti mikä kuva. Ja miken kans oon kyllä samoilla linjoilla et eipä taida tuolla kuvassa olevalla kaverilla olla saamisen puolesta pelkoa, ei ainakaan niiltä naisilta jotka ton kuvan on nähneet.

Hehe, kunnon keskustelua. Minä henk. koht. olen sitä mieltä, että noiden ukkojen toiminta olisi yhtälailla tuomittavaa vaikka heillä olisi todella kaunis karvoitus ja uljaat sukupuolielimet. Nyt tuo karvoitus yms. lähinnä vain korostaa tilanteen älyttömyyttä.

Sintti, harrastaisitko sinä seksiä ruman naisen kanssa joka juoksentelisi pesä paljaana tietokonemessuilla ja jonka karvoitus olisi yliluonnollisen suuri?

Voisiko palstan naiset sanoa mielipiteensä tuosta miehen karvoituksesta, siis onko toi luotaantyöntävä vai kutsuva?

Ja nyt unohdetaan kokonaan "sisäinen kauneus on tärkeintä" scheisse.

Originally posted by Mike
Sintti, harrastaisitko sinä seksiä ruman naisen kanssa joka juoksentelisi pesä paljaana tietokonemessuilla ja jonka karvoitus olisi yliluonnollisen suuri?

En ehkä sellaisen jota pidän todellakin rumana, mutta tapanani ei ole kysellä onko nainen juoksennellut pesä paljaana tietokonemessuilla ennen sänkyyn menoa ja normaali karvoitus ei ole esi-isiämmekään estänyt harjoittamasta lisääntymisrituaaleja.

No esihistorialliselta ihmiseltä tuo näyttääkin. Ehkä kaveri tosiaankin on joku ala-lajike, joka luulee että hien hajulla ja perskarvoihin tarttuneilla feronomeilla houkutellaan naisia parittelurituaaliin, tosin HIEMAN väärä paikka tolle soidinmenolle. Nykyaikana kuitenkin on kovin kohteliasta pitää huolta hygieeniasta ja ajaa jopa välillä liikaa karvoitusta kuten hiuksia, partaa ja myös genitaalialueella rehottavaa karvoitusta. Alastomuus julkisilla paikoilla on myös paheksuttavaa, mutta mistäs tämä neanderthalin ihminen sitä tietäisi. Keihäs on sentään jätetty narikkaan, millähän toi on tonne sisään päässyt? Maksanut oravannahoilla vai? Rehellisesti sanoen toi muistuttaa enemmän apinaa kuin nykyaikaista miestä. Toinen oikealta that is.

ape.gif

1.Homo jippiiys - Ei vielä havaittavissa olevaa älyllistä elämää.
2.Sabaman - Älyllistä elämää havaittavissa, kateus.
3.Seppälä - Tietoisuus itsestään.
4.Homo assemblys - Tietoisuus muista mutta ei itsestään.
5.Homo sapiens - Tietoisuus muista sekä itsestään, älykkyys vaihtelee yksilöittäin ollen kuitenkin potenssiin 2 verrattuna Sabaman esi-isäänsä.

Itse epäilen, että tuskin prosentuaalisesti kovinkaan suuri osa ihmisistä "oli sitten mies tai nainen" siistii genitaalialueitaan säännöllisesti. Eli tuskin tulee mieleen, että otampas vähän sivuilta ja päältä saa jäädä vähän pitemmäksi, jos vaikka nyt kuitenkin vilauttelen jossain yleisillä paikoilla.
Epäilen että tuskin vaikuttaa lisääntymisviettiin. Tuskin ketään ensimmäisenä sano että: näytä römpsä! Jaa tollanen pesä. Ei tipu multa!!! Mulla on nääs ajeltu alapää ja se on silee kun Kekkosen kalju. :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom