Assasin's creed

Nyt selkisi edes jotakin. Ne siniset seinäh hämäsivät kun ei päässyt niille tummille alueille.Mutta joistain rakosista sinne pääseekin ja siellä on infoa reippaasti toteuttaakseen murhat.

Ne seinät poistuu sitä mukaan, kun tietyille alueille on tarvetta päästä.

edit:
tämä ei ole vittuilua, mutta niiden joiden mielestä tässä pelissä on liikaa haahuilua, ei kannata sitten edes harkita tämän kuun lopussa ilmestyvää Mass Effectiä.
Se on saman firman (Bioware) RPG kuin esim. KOTOR, joten taatusti on myös "haahuilua" mukana ;)

Mass effect on enemmän roolipelikikkailua kuin suoraa painamista kuten esim Halo.

Mass Effect on nimenomaan roolipeli, höystettynä reaaliaikaisella FPS tyylisellä taistelulla.
Eli tulee sisältämään paljon dialogia ja paikkojen tutkimista.

Itselle tuo on ollut jo pari vuotta se peli, jota eniten olen odottanut, mutta jos RPG genre ei ole aikaisemmin kiinnostanut, ei varmaan kiinnosta Mass Effectkään.

tämä ei ole vittuilua, mutta niiden joiden mielestä tässä pelissä on liikaa haahuilua, ei kannata sitten edes harkita tämän kuun lopussa ilmestyvää Mass Effectiä.
Se on saman firman (Bioware) RPG kuin esim. KOTOR, joten taatusti on myös "haahuilua" mukana ;)
tuo mass effect saattaa olla kyllä hankkimisen arvoinen. kun kotor tuli niin olin vähän epäilevä että tykkäänkö roolipelistä mikä sijoittuu futuristiseen maailmaan. olin väärässä. ostin kotorin perjantai iltapäivänä ja olin pelannut sen läpi sunnuntai iltaan mennessä :D
en vaan tiedä uskallanko ottaa samaa riskiä uudestaan :)

tuo mass effect saattaa olla kyllä hankkimisen arvoinen. kun kotor tuli niin olin vähän epäilevä että tykkäänkö roolipelistä mikä sijoittuu futuristiseen maailmaan. olin väärässä. ostin kotorin perjantai iltapäivänä ja olin pelannut sen läpi sunnuntai iltaan mennessä :D
en vaan tiedä uskallanko ottaa samaa riskiä uudestaan :)

Tuossa pitäisi sitten olla PALJON laajempi universumi, kuin KOTOR:ssa, joten sitä aikaa voi mennä hieman enemmän ;)

Itse olen aina ihan koukussa, kun alan tuollaisia vääntämään. Suurin osa vapaa-ajasta katoaa kummasti :D

Tuossa pitäisi sitten olla PALJON laajempi universumi, kuin KOTOR:ssa, joten sitä aikaa voi mennä hieman enemmän ;)

Itse olen aina ihan koukussa, kun alan tuollaisia vääntämään. Suurin osa vapaa-ajasta katoaa kummasti :D
juu eilen kattelin jotain videota missä haastattelivat ilmeisesti pelin tuottajaa. ja ainakin se lupaili että pelissä riittää tekemistä.
kyllä se kotor ainakin koukutti. todennäkösesti tuo mass tulee hommattua. jos ei heti kun julkastaan niin ainakin viimestää käytettynä.

Nautin myös maailmoista, jotka ovat "liian" suuria tutkittavaksi. Sen takia esim Fallout 3:n luvattu 20 tuntia plus 20 tuntia peliaikaa on hiukan masentava, kun haluaisi nimeomaan sen 120 tuntia peliaikaa.

Oletkos MTM Baldur's Gaten ystävä? Siinä 2d-grafiikka ja laadukas ja laaja tekstidialogi antaa mahdollisuuden todella laajalle seikkailulle. Yhä paras RPG mitä on tehty, vaikka voi olla että ei miellytä KOTOR faneja. :kippis1:

Nautin myös maailmoista, jotka ovat "liian" suuria tutkittavaksi. Sen takia esim Fallout 3:n luvattu 20 tuntia plus 20 tuntia peliaikaa on hiukan masentava, kun haluaisi nimeomaan sen 120 tuntia peliaikaa.

Juu, joku alle 50h on roolipeliin ihan liian vähän sisältöä...
Mass Effect oli just mainittuna XBOX uutiskirjeessä:
MASS EFFECT (PEGI 18+)

Nykyisten roolipelien paras tarinankertojajoukko on jälleen luonut katseensa tähtiin inspiraatiota hakiessaan. BioWare Corp, jonka Star Wars: Knights of the Old Republic -sarja ei esittelyitä kaipaa, on luonut uuden avaruusoopperan Xbox 360:lle.

Mass Effect on BioWarea parhaimmillaan. Se on eeppinen seikkailu, jossa hyvin muokattavissa oleva sankari, komentaja Shepard kiehtovine avustajineen yrittää pelastaa ihmiskuntaa mekaanisilta hyökkääjiltä. Tehtävä vie pelaajan tunnetun avaruuden tuolle puolen kohtaamaan uhan. Jokainen ase, ajoneuvo ja vaatekappale on muokattavissa, aivan kuten Shepardin taidot ja kyvyt.

Galaksin mystiset voimat yhdistyvät huipputekniseen kekseliäisyyteen ja antavat pelaajalle tarpeeksi voimaa kohtalonsa täyttämiseen. Jokainen päätös on merkityksellinen.

TÄHÄN IHASTUT
Shepardin ryhmä voi täysin vapaasti vierailla planeetoilla, asteroideilla ja hylätyillä avaruusaluksilla ja etsiä arvokkaita esineitä. Vastaanotto on usein vihamielinen, mutta reaaliaikainen taistelujärjestelmä tekee kohtaamisista kiehtovia!

Oletkos MTM Baldur's Gaten ystävä? Siinä 2d-grafiikka ja laadukas ja laaja tekstidialogi antaa mahdollisuuden todella laajalle seikkailulle. Yhä paras RPG mitä on tehty, vaikka voi olla että ei miellytä KOTOR faneja. :kippis1:

Mä ostin hiljaittain BG1 ja BG2 kokoelman, eli siinä on sekä pelit, että lisäosat (samalla ostin myös vastaavan setin Icewind Dalesta). Kunhan ylimääräistä aikaa on niin alan vääntää niitä ihan tosissaan.

Mulle ei grafiikka ja muut karkit ole kovin tärkeitä, jos pelissä on hyvä juoni ja pelattavuus kohdallaan. BG vaikuttaa ainakin lyhyellä testauksella todella kiinnostavalta.

Mass Effect on nimenomaan roolipeli, höystettynä reaaliaikaisella FPS tyylisellä taistelulla.
Eli tulee sisältämään paljon dialogia ja paikkojen tutkimista.

Aika gears of war -henkistä toimintaa on tuo ME:n räiskintäosuus, vaikka toki pelaamisen pääpaino on roolipelaamisessa.

Lopettaisitteko off topicin? Täällä on muistaakseni oma ketju roolipeleille. No suositellaan nyt kuitenkin Planescape tormentia.- Siinä sitä dialogia piisaa! Vuonna 98(plusmiinus5vuotta) ilmestyny peli ja 4 ceedeetä on pelin koko!!!!!!!:rock::rock::rock:

BG2 tais olla lisäosineen 7 levyä pitkä :hyper::hyper::hyper:

Nyt on tätä tullu jonkin aikaa hakattua ja jos peliä olis ollu mahollista pelata vaan joku 3-4 tuntia niin tätä pitäis todennäkösesti maailman parhaana pelinä. Niin kun täälläkin on todettu niin itseään tämä alkaa toistamaan aika nopeesti, ei tosin vielä niin paljoa että oli pelaamiseen tullu täydellinen stoppi.

Taustalle liimatti sci-fi juoni on mun mielestä varmaan kaikkien aikojen huonoin keksintö ja vituttaa pelata niitä osioita vaikkei ne kovin kauaa kestäkkään.

Jos kaitoilla onnistuu juoksemaan ja hyppimään virheittä ja pysähtymättä niin se kyllä antaa melkosta riemun tunnetta, tosin ei ainakaan vielä onnistu kovin usein vaan välillä tulee hypättyä ties minne.

btw. mistä niitä heittoveitsiä saa lisää?

Taustalle liimatti sci-fi juoni on mun mielestä varmaan kaikkien aikojen huonoin keksintö ja vituttaa pelata niitä osioita vaikkei ne kovin kauaa kestäkkään.

Tässä näkee hyvin kuinka erilaiset mieltymykset ihmisillä on. Mä nimittäin pidän siitä juonesta erittäin paljon ja oikein odotan niitä väliosioita, että pääsee hankkimaan lisää infoa varsinaisesta juonesta :)

Jos kaitoilla onnistuu juoksemaan ja hyppimään virheittä ja pysähtymättä niin se kyllä antaa melkosta riemun tunnetta, tosin ei ainakaan vielä onnistu kovin usein vaan välillä tulee hypättyä ties minne.

Mulla jostain syystä alkoi onnistua se hyvinkin nopeasti. On kyllä pirun siistiä nykiä kokonaisen kaupungin osan läpi, kattoja pitkin pomppien ja kiipeillen. Pirun hyvin toteutettu se "akrobatiapuoli".

entiiä viittiikö tota hommata ku jengi manaa niin kovasti. hyvältä kyllä näytti jossain preview videoissa mutta mutta... ei tollanen laahustelu kiinnosta, vaikka oliskin kiva puukottaa siviilejä ja hyppiä katoilla?

Joo, ei kannata ostaa peliä tietenkään jos ei tykkää ns "hiekkalaatikko" meiningistä jossa tutkitaan ja laahustellaan jne hidastempoisesti. Itselleni peli kolahti ja täytti odotukset. Ainoa miinus on pelin bugisuus mutta toiv. siihen tulee päivitys.

Joo, ei kannata ostaa peliä tietenkään jos ei tykkää ns "hiekkalaatikko" meiningistä jossa tutkitaan ja laahustellaan jne hidastempoisesti. Itselleni peli kolahti ja täytti odotukset. Ainoa miinus on pelin bugisuus mutta toiv. siihen tulee päivitys.

Noista bugeista on kirjoitettu monessa paikassa, mulla on ilmeisesti käynyt hyvä tuuri, koska useamman tunnin pelaamisen jälkeen ei vastaan ole tullut ainoatakaan bugia taikka pelin kaatumista. Toivottavasti jatkuu samaan malliin...

No huhhuh menin just pelin läpi, aika ihmeellisesti loppus täytyy sanoa. Vika vastus oli musta vähän liiankin helppo. Eikä kyllä oikeestaa vaikeutta ollu muutenkan pelissä kovinkaan paljoa, periaatteessa tapot voi tehä sillee että juoksee ja tappaa kaikki eteen tulevat, koska tuntuu siltä että täytyy sen kohteen lähellä olla kuitenki että se video alkaa. Eli ei voi esim. katolta lähestyä ja tappaa salakavalasti, tai sitte en vaa osannu :P. Hyvä peli oli musta silti, tota loppua lukuunottamatta, jossa ei musta ollu mitää järkeä ku jätti oikeestaa kaiken auki. Nähtävästi voi pelata uudestaa noita aiempia muistoija, eli tappaa ne tyypit uusiks, mikä on kans kyl plussaa. En kyl tiiä oliko ihan 70e arvonen peli, varsinki ku kaatuili aika usein ja jumitti sillon tällön, mutta paras peli mitä mulla ps3 on kuitenki. Ehkä en vaa osaa laskea, mut en omasta mielestäni kyl tappanu niitä yheksää tyyppiä mitä siinä listassa oli, vaan ehkä seittämän, outoa :D. Grafiikat tossa musta oli ihan nättejä ja kotrollit hyvät, varsinki ku niillä oppi pelaamaan. Hemmetin nättiä hyppiä katoilla ja ettiä niitä viewpointteja ja hypätä sieltä leap of faithilla alas :rock:
Voisin kyllä suositella peliä, varsinki jos tota pelin kaatuilua ei oo kauheesti muilla tapahtunu . Hieno peli kaiken kaikkiaan ja pelikokemuksena mieluisa :)

Eilen menin läpi ja oli se kyl aikas huono. Ihan hieno mutta se ei kyl riitä. Mietin vaan että mitä tapahtuu jos kerää kaikki liput mitä niistä kentistä löytyy ja saa sen dna(?) ketjun täyteen siinä valikossa? Saako siitä jotain extraa vai meneekö aika hukkaan..

Back
Ylös Bottom