Kaksi tuntia ehdin tänään tahkota ennen kun piti töihin lähtee ja kyllä tuolla pelillä ottaa todellakin aikansa ennen kun se oikeasti alkaa koukuttaan. Tässä hieman mitä huomioita kerkesi äkkiseltään "huomaamaan".
Juoni. Hämäsi meikäläistä alussa, tai oikeastaan "yllätti" kuten Mikekin sanoi. Sitten se alkoi käymään jopa ihan mielenkiintoiseksi, se että miten se alku kuvio oli toteutettu hämää mua vieläkin, eiköhän siihenkin totu. Ainakin se on omaperäinen ja siitä pisteet kotiin! Voi olla että jakaa vähän mielipiteitä. Yllätyksellinen se on, toimiva? Ei vielä osaa sanoa kun on niin alussa vasta. (mitähän vittua oikeen selitän..
)
Grafiikka. Peli on todella visuaalinen ja grafiikka on kyllä aivan mahtava. Se ei puuroutunut kertaakaan vaikka kaupungissa oli liikettä ihan kiitettävästi! Jos grafiikka on hyvä, mutta tökkii paljon niin sekös ärsyttää, ja kokemus ei yleensä ole positiivinen. Grafiikasta annan kyllä kiitettävät crediittit, toivottavasti on koko pelin loppuun saakka samanlaista ilotulitusta!
Kontrollit. Tämän kaltaiset pelit ovat yleensä ongelmallisia kontrollien suhteen, eikä tämä tee poikkeusta. Kuten täällä jo sanottiin, saa olla hahmon kanssa vähän tarkkana että missä kohden painaa mitäkin nappia. Ainahan tietysti alussa tulee laitettua sormi suuhun sillon tällön. Joskus muinoin Ninja Gaidenia ensimmäistä kertaa pelatessa huomasi että kontrollit olivat todella naftit, siinä pelissä kamerakulmat taasen sekoittivat pakan ihan totaalisesti, tämän pelin kanssa kamera ongelmat ovat pienemmät, eikä ole ohjaimet lennelleet seiniin, kuten mulla yleensä...
Peli on kyllä lineaarinen, että se siitä vapaudesta mitä olisi toivonut. Sen vähän aikaa minkä pelasin oli jotenkin nihkeä. Johtui ihan pelkästään siitä että alku oli pelkkää lätinää. Ei siinä mitään pahaa ole, jotkut voivat olla minua kärsimättömäpiä ja vaihtavat peliä lennosta.
Sanoisin että peliä on koitettava itse ennen kuin osaa sanoa juuta taikka jaata. ...kuten yleensä... Itse kallistun hyvän pelin kannalle ja suosittelen muillekin ehdottomasti, ihan pelkän visuaalisuuden puolesta! Vielä ei ole ehtinyt leikkiä eikä kokeilla tarpeeksi... Kaupungin kattojen yllä pelleily oli kyllä ihan siistiä ja tappamiset ja taistelut ovat tyylikkäitä. Sellaista ja tämmöistä tällä kertaa!