Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse asiassa minulla ON kokemusta molemmista :( Plus vielä oikutelleesta selästä, jonka takia viimeisin kyykkymaksimini on vuodelta 1997. Voi luojani, siitä on aikaa.... No silloin otin "päätä huimaavan" 110kg:n ykkösen, kisakelpoisen. Nyt kun vihdoin paikat kestävät taas olen tehnyt pitkään pohjatyötä tekniikan hiomiseksi (jotta välttyisin turhilta loukkaantumisilta jatkossa) ja perusvoiman hankkimiseksi. Nyt sitten pikkuhiljaa on tarkoitus lähteä hakemaan tosissaan sitä voimaa. Sarjapainoissa olen jo mennyt ohi noista vuoden 1997 painoista, mutta ykköstä en vielä lähde kokeilemaan.Originally posted by Gillyanne
Offtopic, kokeiletteko/oletteko koskaan kokeilleet kyykkymaksimia? Itseä houkuttaisi joskus kokeilla, mutta epäilyttää vähän juuri tuon oikuttelevan polven takia... PMLatsilla on varmaan kokemusta (siis maksimikyykystä, EI oikuttelevista polvista :p )?
Originally posted by She Devil
välillä ärsyttää asenne "kertokaas muut niitä huonompia tuloksia kuin omani" :kippis1:
Originally posted by Trinity
Kirjoitan ihan omalla koneella ja mulla näkyy kaikkien viestit sellaisina et äät ja ööt ei näy... Paitsi just Tiinulin ja omat... Kaikki on pengottu, kone ylös alas ja apua on kyselty mm. tietokonepalstoilta... Kukaan ei tiedä missä vika... Joten koittakaa kestää.
Tutkintaa jatketaan.
Originally posted by mass
Sulla ja tiinulilla on selaimessa väärä enkoodaus päällä, vaihtakaa esim. IE:ssä valikosta View -> encoding ja sieltä joko auto-select tai jos ei vieläkään näy niin Western European. (en tiedä miten noi valikot menee suomeksi...) Noi teidän hepreaöökköset on unicode- merkistöstä.
Toivottavasti autto! T: nörtti?
:p
Huhhuh, eipä ihme että olet naatti! Melkoisesti on sarjoja, pitkiä sellaisia vieläpä! Pääliikkeissä 4-5 sarjaa... Onko tuossa lämmittelysarjat mukana(eli se 15 toistoa, ekat sarjat?), vai teetkö ne vielä lisäksi? Mielestäni voisit kyllä välillä tehdä lyhyempiäkin sarjoja pääliikkeissä, vähemmän sarjoja, mutta mahdollisesti sitten isommilla painoilla (esim. 10, 8, 6 toistoin). Apuliikkeet vaikuttavat ihan hyviltä, vain 2 sarjaa ja hiukan maltillisemmin toistojakin (tosin monesti tehdään kyllä niin että otetaan pari pääliikettä lyhyin sarjoin 6-8 toistoa, ehkä 2-3 sarjaa isoilla romuilla, ja sitten tehdään apuliikkeitä "pumppityyliin" pienemmin painoin, pidempää sarjaa 15-20 toistoa, pari sarjaa). Hiukan ihmetyttää, miksi hauista/ojentajia varten on 3 liikettä - mielestäni kaksikin riittäisi per treenikerta, elleivät ole ihan omana, yhteisenä päivänään - ojentajathan saavat kyytiä jo rintaakin tehdessä(penkki), ja hauikset selkää....:
1.pvä: penkkipunnerrus 15-12-10-8-8
vipunosto maaten vinopenkissä 15-12-10-8
ristikkäistalja 12-12
punnerus edestä tangolla 12-10-8-8
vipunostot sivuille käsipainoilla 15-12-10
vipunostot taakse käsipainoilla 12-12
ranskalainen punnerrus 15-12-10-8
ojentajapunnerrus taljassa 12-10
yhden käden ojentajapunnerrus 12-12
2-pvä jalkakyykky 15-12-10-8-8
jalkaprässi 15-12-10
reidenojennus 12-10-10