Asikainen-Macklin 25.9

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vieras kehässä pistevoitto ainakin voi olla aika tiukassa..

Totta. Asikainen harvemmin on agressorina otteluissa, joten nätisti nakutellut pisteetkin voivat mennä "harakoille". Toivottavasti brittilässä ei viedä niin härskisti kotiinpäin, kun vaikka Italiassa.

Hienoa että kunnon tekijämies Asikaista vastassa, kävi miten kävi niin toivon Asikaisen ottelevan uransa parhaan ottelun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt on lyöty 3€ Asikaiselle Irlantilaisessa PaddyPowerissa :) Asikaisen kerroin 3,6 ja Macklinin 1,25 (13/5 & 1/4).

Unibetillä kerroin oli yli 4

Jees...On vaan jääny toi Paddy Powerin tili roikkumaan ku Irkuissa ennen asuin, tulee sitä sitten käytettyä silloin harvoin ku vetoa yleensäkään mistään lyön. Talviurheiluun liittyen tuolta saa monesti aika kivoja kertoimia, esim. satunnaisista sm-liigapeleistä. Liekö kattovat vaan sarjataulukkoon vai kuinka sitten kertoimet määrittävätkään...

Itse en jaksa enää Asikaista rootata. Hävinnyt sellaisia otteluita jo kaksi jotka olisi pitänyt voittaa. Katsekkin ihan tyhjä vanhan nyrkkeilijän tapaan. Macklinista en tiedä mitään, mutta tuskin sen parempi kuin edelliset vastustajat.

:david:
Itse en jaksa enää Asikaista rootata. Hävinnyt sellaisia otteluita jo kaksi jotka olisi pitänyt voittaa. Katsekkin ihan tyhjä vanhan nyrkkeilijän tapaan. Macklinista en tiedä mitään, mutta tuskin sen parempi kuin edelliset vastustajat.
:david:

Macklinilla polvet notkahtaa 4 erässä, ja lopullinen noutaja tulee 6 erässä ristiinlyönti-tilanteessa,Idi osuu koukulla nappiin ja mackliini tulee rajusti tyrmätyksi. Velodrome hiljenee kun idi ottaa jälleen omansa, vyön kanssa kotiin.

Nyrkkeily on kovaa. Ei Asikainen paras ottelija ole, mutta en kyllä ymmärrä tätä ajatusmallia, että kun ottelija häviää -> ei enää kannusteta? Sinä kannustat vaan voittamattomia ottelijoita tai mestareita?

Minä ainakin kannustan Asikaista, tuli tappio tai ei. Go Asikainen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom