Asikainen ei kelpaa linnanjuhliin!

Varsin erikoista, ettei ammattinyrkkeilyn EM Amin Asikainen kelpaa linnanjuhliin. Kyllä tuntuu todella ihmeelliseltä kun kaikenmaailman hottentotteja siellä pyörii kameroiden edessä keikkuen ja tuollaisella urheilusaavutuksella ei kutsu käy. Kertoo varmaan miten paljon Halonen kamppailulajeja arvostaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kutsuhan se viime vuonna sentään Eva Wahlströmin, tosin sekin tais olla vaan vanhan femakon mielestä hienoa ku tyttö pärjää poikien lajissa.:curs: Evaa yhtään väheksymättä, kyl toi Idin temppu oli silti pykälän verran kovempi temppu ku naisten amatöörien em-pronssi vai oliko se hopea?

Naurettavuuden huippu, yksi kovimmista nyrkkeily saavutuksista Suomen historiassa. Asikainen ansaitsisi kutsun linnanjuhliin. Haloselle on kaikenmaailman vähemmisto hörhöt tärkeempiä kuin urheilijat. Jotain rotia tohonkin hommaan pitäis saada.

Ois kyllä saanu Halonen kutsua Asikaisen. On sinne pienemmilläkin saavutuksilla päästy. Eiköhän kohta ilmesty joku nettiadressi missä vaaditaan Asikaista linnaan.

Eihän sinne muistakaan lajeista kutsuta juurikaan muita kuin maailmanmestareita.

edit:

Sitäpaitsi Asikainen on sen verran kova jätkä, ettei sitä varmaan edes kiinnosta sinne kekkuloimaan puku päällä.

Luuletteko te että Halonen itse valkkaa ketä tonne kutsutaan?

Taitaa olla aika monta seremoniamestaria listaa laatimassa ja Halonen vetää puumerkit alle. Voipi olla että ne käppänät ei edes tiedä kuka Asikainen on, varsinkin kun urheiluruudun aikaan ollaan vielä oopperan lämpiössä coctaililla. Ja hesarista luetaan vaan kulttuurisivut.

On munkin mielestä ihan pöyristyttävää!! Ja Halonen kutsu yks vuosi sen yhen mikki hiirin sinne joka oli edellis vuonna ollu vetää siä edes jotain mielenosotusta. Olen vähän hölmistynyt!?!?

Ihan höpöbileet muutenkin. Aivan sama mitkä kekkeruusit siellä keimailee..

Luuletteko te että Halonen itse valkkaa ketä tonne kutsutaan?

Taitaa olla aika monta seremoniamestaria listaa laatimassa ja Halonen vetää puumerkit alle. Voipi olla että ne käppänät ei edes tiedä kuka Asikainen on, varsinkin kun urheiluruudun aikaan ollaan vielä oopperan lämpiössä coctaililla. Ja hesarista luetaan vaan kulttuurisivut.

:lol2:

Pientä sarkasmia ilmassa.

Eva Wahlström kuitenkin taannoin kutsuttiin kun sai EM-hopean plakkariin. Vai olenko väärässä? Ja naisnyrkkeilyn tasohan on huima...
Niin kutsuttiin, sen takia käytin sanaa juurikaan.

Ja kyllähän noi Evan saavutukset mun mielestä vetää vertoja Asikaisen saavutuksillekin.
Wikipedia sanoi:
Eva Ulrika Birgitta Wahlström (s. 30. lokakuuta 1980 Loviisa) on Suomen kaikkien aikojen menestynein naisnyrkkeilijä

Täältä
voi vertailla suomaisten nyrkkeilijöiden saavutuksia. :)
Itse en tosin muista, ketkä heistä on Linnan juhliin kutsuttu, tai ketä ei.

Ja kyllähän noi Evan saavutukset mun mielestä vetää vertoja Asikaisen saavutuksillekin.

Ihan tosi? Mun mielestä naisnyrkkeily voidaan laskea samaan kategoriaan vaikkapa saappaanheiton tai suopotkupallon kanssa. On kyllä asiat huonosti kun STT:kin uutisoi Wahlströmiä "suomalaisen nyrkkeilyn keulakuvana"...

Ja linnaan se pääsi just siksi kun on nainen miesten lajissa ja sattuu vielä olemaan ihan nättikin.

Sinäkö tiiät, että se ei vaikuta mitenkään, ketä sinne valitaan?

No varmasti Halonenkin valkkaa sinne ihmisiä, mutta 99% toimii leimaisimena. Siinä oliskin yhdelle ihmiselle sopiva urakka ruveta pohtimaan ketä kutsutaan ja ketä ei.

Veikkaisin, että haloselle annetaan jonkilainen lista epäselvistä tapauksista, joista hän sitten konsultoi viisaampien kanssa. Lista on pitkä vaikka siellä on näitä selviä tapauksia aika paljon (kansanedustajat, ministerit, kirkon väki, kenraalit jne..).

Olishan sen Idin voinut päästää. Ammattinyrkkeilyä tuskin vaan arvostetaan "paremmissa" piireissä.

On muuten noin yleisesti vähän saatanan väsyneet kekkerit :zzzz:.

Mut huoli pois. Onhan Halme kuitenkin kutsuttujen listalla.
Eikös sekin ole jonkun sortin nyrkkeilymestari?

:lol2: toivottavasti ottaa viivan vauhtia ja piilottaa mutkan linnaan niin saadaan vihdoinkin katsomisen arvoiset juhlat

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom