Asiat, jotka olisi pitänyt tehdä, mutta jäi tekemättä

Olisi pitänyt ostaa asunto jossa asun vuokralla. Nyt joudun siskon nurkkiin pyörimään kun tuskin viikon varoitusajalla saa kämppää mistään tähän aikaan vuodesta. Jahkailusta saa kärsiä rankemmalla kädellä...:wall: :curs: :itku:
Että kaduttaa nyt niin jumalattomasti...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän noita on, edellisessä suhteessa ois monta asiaa voinu varmasti tehä. Ehkä kuitenkin eniten harmittava juttu on se, etten oikeasti harrastanu liikuntaa penskana. Ois pitäny ruveta urheilemaan jo ala-asteella, niin ois hyvä pohja potaukseen. Paskaa alottaa joskus päälle kakskymppisenä..

Olisi pitänyt mennä käymää isoäidin luona kesällä 2003 kun pyysi, kuoli pari viikkoa sen jälkeen.

Nyt lomalla olisi pitänyt alkaa lukemaan yo-kirjoituksiin mutta vituiksihan se alottaminen on mennyt.

Ja olisi pitänyt käydä ulkomailla tänä kesänä.

Ois pitäny kertoa yks asia ystävälle ennenku se sai kuulla muualta. Ei mussa ollu selkärankaa sillon yhtään tunnustaa semmosia typeryyksiä, mitä olin tehny. Siinä meni se ystävyys..

Ennemin on sellaista, mitä olisi pitänyt jättää tekemättä, mutta tulipa tehtyä ja tyrittyä ihan vitun paskasti.

Noissa naisasioissa en luota siihen "iskemiseen" näin suoraan sanoen. Varmaan toimii jossain fruittari-pissis porukoissa ja sielläkin poika/mies 2-4 v vanhempi. Ideana siis esittää jonkinlaista ja tehdä ihmetekoja, jotta tyttö sitten tykkää. Hahah. Ihankuin jossain huonossa tv-sarjassa. Minä odotan sitä, että sopii jutut yhteen ei tarvii leikkiä tytön edessä Teräsmiestä ja laittaa tukka hyvin geelillä.

Tottakai tapojaan voi muuttaa ja tuo juttu mikä oli "en vienyt ex-tyttöystävää elokuvateatterin jälkeen kotiin" etc. ja monet muut tuommoiset oli valinnasta kyse. Mutta jos ei tyttö pidä muutenkaan pojasta, niin miksi pitäisi esittää jne. jne. jne.

Useat tekemättä jättämiset ovat aika pieniä asioita ja selvinnyt olen siitä huolimatta elämässä. Tyyliin joku tuota oli kaupassa alennuksessa ja viimeinen päivä olikin eilen -> jäi tekemättä.

Ei-nössöileminen on joskus jäänyt tekemättä. Olisi pitänyt olla joskus munaa pistää turpaan/maahan kiusaaja tai uhitella muuten vaan, mutta ei, tekemättä on jäänyt nuo sankariteot. Nurkkaan on jääty nyyhöttämään.

?!/)%")"%)=)=&¤()W`?&`=(`&=?(=&U#?)&U)#/&

Noissa naisasioissa en luota siihen "iskemiseen" näin suoraan sanoen. Varmaan toimii jossain fruittari-pissis porukoissa ja sielläkin poika/mies 2-4 v vanhempi. Ideana siis esittää jonkinlaista ja tehdä ihmetekoja, jotta tyttö sitten tykkää. Hahah. Ihankuin jossain huonossa tv-sarjassa. Minä odotan sitä, että sopii jutut yhteen ei tarvii leikkiä tytön edessä Teräsmiestä ja laittaa tukka hyvin geelillä.

Noinhan se tuppaa menemään.

Olisi pitänyt alkaa venyttelemään säännöllisesti jo kolme vuotta sitten, fysioterapeutin ohjeiden mukaan. En venytellyt ja nyt on alaselkä koko ajan kipeänä.

Olis pitänyt aloittaa joku laji, vaikka juoksu/futis/säbä/sulkkis/tennis, kunnolla jo silloin joskus ala-asteikäisenä. Olis pitänyt uskaltaa ottaa (lähi:D)kontaktia muutamaan poikaan/mieheen, ennenkuin oli liian myöhäistä. Olis pitänyt silloin 3 vuotta sitten alkaa suorittaa kaksoistutkintoa (yo + ensihoitoon suuntautunut lähihoitaja tai yo + joku amiksen autoalan tutkinto), eikä pelkkää lukiota.

Ai niin, laitetaan ny toinen vielä tähän.

Eli olis pitäny ajaa suoraan eikä kääntyä vasemmalle, jotta olisi ehkästy törmäys kaverin kanssa -> polvesta kierukka ja takaristiside paskaksi. Takaristiside "turposi" ja kasvoi kiinni uudelleen kun taas kierukasta otettiin puolet poies. Tätä vaivaa tutkittiin kolme kuukauttta ennen kuin laitettiin magneettikuvaukseen.
Toisaalta, tästä mun salilla käynti alkoi, kun täytyi jalkaa ruveta vahvistamaan kun en ainuttakaan juoksuaskelta ollut ottanut neljään kuukauteen.

Ihan tyhmä juttu joka on jäänyt mieleen, miten avuliaita joskus oltiin.

Joskus 8-10 vuotta sitten kävelin vanhaa koulutietäni kotiinpäin iltamyöhään, kun pieni tumma tyttö tuli vastaan ja kysyi voisinko auttaa. Tyttö ojensi käsissään SIM-kortin ja kännykän, ei osannut itse laittaa korttia paikalleen. Sanoin että tottakai voin auttaa, mutta kun ojensin käteni ottaakseni kännyn ja kortin vastaan, huomasin että tytön käsistä kuoriutui iho. Varmaan jokin ihotauti, en noista tiedä. Tuskin kuitenkaan mitään tarttuvaa.
Automaattisesti silloin kuitenkin vedin käteni taskuun ja sanoin "en osaakaan auttaa, tuo kännykkämalli on vieras", ja lähdin kälppimään eteenpäin. Luulinko mä että omatkin käteni rupeisivat kuoriutumaan siltä iskemältä? Mikä ihmeen reaktio tuo nyt oli. Toivottavasti joku vähemmän idiootti tuli samaa tietä pitkin ja laittoi sen kännykän kuntoon.
Kai se tyttö itsekin tajusi että sen käsiä mä katsoin ja sen perusteella päätin olla koskematta mihinkään. Traumoja vielä päälle.

Mutta aika hyviä päätöksiä on muuten tullut tehtyä tai muuten vaan tsägä käynyt jos tuo on ainoa asia joka tulee mieleen mikä kaduttaisi.
Hah, ei voinut laittaa korttia kännykkään... kunniamerkki ritarillisuudesta

Ois pitäny jättää se mies sillon kun se petti 1. kerran. Tai edes sillon kun se tapahtu 2. kerran:wall: Noh, onneks tajusin nyt kun se tapahtu 3. kerran.

Olis pitäny tajuta aikasemmin.

Toisaalta, ikinä en varmasti tule miettimään että olisko pitäny sittenkin vielä yrittää... Kaikki on tehty.

Joskus 8-10 vuotta sitten kävelin vanhaa koulutietäni kotiinpäin iltamyöhään, kun pieni tumma tyttö tuli vastaan ja kysyi voisinko auttaa. Tyttö ojensi käsissään SIM-kortin ja kännykän, ei osannut itse laittaa korttia paikalleen. Sanoin että tottakai voin auttaa, mutta kun ojensin käteni ottaakseni kännyn ja kortin vastaan, huomasin että tytön käsistä kuoriutui iho.

Ha, suoraan jostain kauhuleffasta btw. Pikkutyttö seisoo yömyöhään keskellä pimeää katua, "please, help me". Sitten ku kosket sen vanhan naisen käsiltä näyttäviä käsiä, se ennustaa et sulle tapahtuu jotain pahaa tulevaisuudessa. Mut joo tajusin kyl ihan ton viestin pointinkin.

Sitten melkein aiheesta. Itse halusin pitkään lähteä maailmalle kiertämään pienellä budjetilla. Surffaamaan ja reissaamaan ilman suunnitelmia pidemmäks aikaa. Pitkään oli jotain muka hyviä syitä jättää reissu tekemättä, mut sit mä otin vähän opintolainaa, myin auton ja lähdin. Ei kaduta. Jos en olis lähteny ois kaduttanut.

Köyhä elämä ihmisillä jos ei keksi mitään muuta vastattavaa kun se,että ei mennyt juttelemaan tytöille tai vienyt kotiin.

Köyhä elämä ihmisillä jos ei keksi mitään muuta vastattavaa kun se,että ei mennyt juttelemaan tytöille tai vienyt kotiin.

No kyllä kieltämättä teininä tuli jätettyä monta nykyään päivänselvää tilaisuutta käyttämättä. Eli siis tyttö oli kiinnostunut, ja itse ei saanut mitään aikaan, kun ei kehdannut. Olisi voinut päästä poikuudestaan ehkä jo vuoden pari aikaisemmin nykyisellä rohkeudella.

Mutta turhaanpa noita harmittelemaan. Ehkä olisi jäänyt koulutkin käymättä naisten kanssa vehdatessa. :rolleyes:

En olisi pinnannut 4:llä luokalla niin paljoa että jäin luokalle. Olisin aloittanut koulun 1v aiemmin, mutsin vika oikeastaan. Skipannut intin kokonaan. (3v jo lisäaikaa). Lukion sijaan amis tai aikuislukio, 1.5v lisää aikaa, AMK pois, 4v lisäaikaa. Lähtenyt maailmalle nuorena ja haistattanut tuolloin vitut koko Suomelle, ehkä olisin tullut maitojunalla takaisin, ehkä en.

Tuossa on nyt hukkaan heitettyjä vuosia melkein kymmenen :jahas:
Ne kun saisi takaisin... tosin toisaalta elämä ei olisi sitten juuri nyt niinkuin se on, en kyllä vaihtaisi poiskaan.

Ois pitäny lähtee junnuna luistelukouluun, kun faija ois vieny. Pelaisin nyt varmasti änhooällässä. :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom