Asiat, jotka olisi pitänyt tehdä, mutta jäi tekemättä

Eli koitetaampa onko tällaisella puulla tulevaisuutta. Antakaa ihmeessä linkkiä, jos tällainen jo löytyy niin saan sinne vuodattaa saman jutun. Eli antaa valittaa asiat, jotka olisi pitänyt tehdä, mutta jostain syystä jäi tekemättä.

Aloitetaan.
Viimeisinä kesätyöpäivinä osui silmiin nätti jätskimyyjä, jolle sitten pariin kertaan kävin höpöttelemässä. Kun työt minulla loppui, kävin vielä kerran puhelemassa ja sain tietää, että kyseinen myyjä oli menossa vielä jazzkadulle myymään. Siellähän hän myymässä olikin, kun heti kadun auettua kävin kiertämässä, mutten mitään mennyt höpöttämään. Viikko vierähti, kunnes kavereiden kanssa sitten mentiin ottamaan hieman alkomahoolia tuossa viime lauantaina. Tällöin piti mennä vielä höpöttelemään kummia ja mahdollisesti numeroa kysymään kun ei aikaisemmin ollut pystynyt vaikka suunnitelmissa olikin ollut. Sen verran kuitenkin katseita oli sadellut parin viikon aikana, että pienen ihmisen pää oli enemmän kuin pyörällä. Jäi menemättä, numero kysymättä ja varmaankin vain muisto jäi käteen, nyt kun jazzit loppuivat :P

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Asiat, jotka olisi pitäny tehdä mutta jäi tekemättä? Ne kaikki miljoonat naiset elämän varrella jotka kiinnosti ja joiden kanssa olis pitäny mennä jutskaamaan jne. Jäi tekemättä - onneks ei haittaa just tällä hetkellä mut vituttaa silti :).

ois pitäny viedä ex typy frendi kotiin, leffan jälkeen. hmmm.. että se oli seksikäs. enkä pyytäny ees käymään vaikka asuin sillon yksin. saatana!!! vittu!!! :curs:

Samalla linjalla kuin muutkin, eli olisin mennyt juttelemaan useamman tytön kanssa, enkä jättänyt juttua pelkäksi katseiden vaihdoksi.

Nykyään tosin menen lähes heti juttelemaan, jos huomaan esim. baarissa jonkin tytön katselevan minua. Eipähän ainakaan jälkeenpäin vituta ettei edes yrittänyt...

Onhan niitä muitakin asioita. Esimerkiksi olisi pitänyt lueskella pakkotoistoa heti punttiuran alussa. Tulokset ja kunto olisivat varmasti aivan eritasoa kuin tällähetkellä.

Aloitetaan.
Viimeisinä kesätyöpäivinä osui silmiin nätti jätskimyyjä, jolle sitten pariin kertaan kävin höpöttelemässä. Kun työt minulla loppui, kävin vielä kerran puhelemassa ja sain tietää, että kyseinen myyjä oli menossa vielä jazzkadulle myymään. Siellähän hän myymässä olikin, kun heti kadun auettua kävin kiertämässä, mutten mitään mennyt höpöttämään. Viikko vierähti, kunnes kavereiden kanssa sitten mentiin ottamaan hieman alkomahoolia tuossa viime lauantaina. Tällöin piti mennä vielä höpöttelemään kummia ja mahdollisesti numeroa kysymään kun ei aikaisemmin ollut pystynyt vaikka suunnitelmissa olikin ollut. Sen verran kuitenkin katseita oli sadellut parin viikon aikana, että pienen ihmisen pää oli enemmän kuin pyörällä. Jäi menemättä, numero kysymättä ja varmaankin vain muisto jäi käteen, nyt kun jazzit loppuivat :P

Heitäpä pientä vihjettä miten alotit sen viattoman juttelun :) Vois käydä bongailemassa vähän jäätelökojuilla.

Heitäpä pientä vihjettä miten alotit sen viattoman juttelun :) Vois käydä bongailemassa vähän jäätelökojuilla.

Meet ja sanot "MOI! Haluun suklaajätskin kahella pallolla!" :D

Joo, montakin asiaa jääny tekemättä ja tulee jäämään... Enempiä selittelemättä.

Olisinpa käynyt juhannuksena kotona morjestamassa isoveljeäni viimeisen kerran, koska nyt se on myöhäistä. Hän menehtyi viikko sitten äkillisesti. Hän pyysi tulemaan kylään, mutta minulla oli muka muuta tekemistä....

Olisimpa voinut jättää hänelle edes hyvästit....

Olisinpa käynyt juhannuksena kotona morjestamassa isoveljeäni viimeisen kerran, koska nyt se on myöhäistä. Hän menehtyi viikko sitten äkillisesti. Hän pyysi tulemaan kylään, mutta minulla oli muka muuta tekemistä....

Olisimpa voinut jättää hänelle edes hyvästit....

Mulle kävi samallalailla aikoinaan äitini kanssa. Monta vitun kertaa olen miettinyt, että mitä sanottavaa hänellä olisi mulle ollut. No, viistoista vuotta tekee ihmeitä ( ja alkoholi), mutta joskus silti tulee mietittyä...

Olen pahoillani ja voimia jaksaa.

-r3-

muijat ja varsinki ne joihin olis voinu yrittää tutustua pikkasen paremmin, eikä jäähä vaan ootteleen. Näyttää olevan monen muunki probleema :)

Vetää ala-asteella niitä sen aikasia kiusaajia turpaan ja kunnolla, silläkin uhalla että takaisinkin tulee. Aloittaa se kouluun panostaminen edes nykyisen koulun kohdalla, nyt alkaa olla myöhäistä. Tai yleensäkin valita ihan eri ala jo ammattikouluaikana niin olisin tehnyt töissä rahaa jo vuosia.

Toisin päin tuli mieleen yks melko vähäpätöinen juttu mikä silti harmittaa. Koulussa kaveri tulee viikkojen ulkomaan matkalta melko tummana. Totean sille että jätkähän on musta kuin naapuri, noh muutama metri sivussa on sitten oikeasti tummaihoinen henkilö. Mitään rasistista en tarkoittanut ja jotain nopeasti siihen sanoinkin jotain perään, enkä tiedä edes kuuliko tämä eri rodun edustaja. Harmittaa silti kun ystävällisen näköinen tyyppi ja varmaan saanu elämänsä aikana kuulla sitä sanaa muutenkin.

Menin ostamaan jäätelöä töiden lomassa, enkä tiennyt oliko myymässä vai ei, menin vaan. Ennen kuin kerkesin mitään sanomaan sanoi misu jo että on kyllä hieno keli sulatella pakastimia. Taisi hellelukemat paukkua kyseisenä päivänä. Siitä oli helppo jatkaa juttua. Jostain arkisesta positiivisesta asiasta sitä kannattaa höpöttää. "Tee niin kuin haluaisit muiden tekevän sinulle", vaikken uskova ihminen olekkaan.

Ei oo saanu rohkeutta lähestyä yhtä tyttöä. Ollu himoon tähän jo ala-asteajoista mutta eipä vaan uskalla kun se on niin ihana :nolo:
Tuntenu jo tarha-ajoist ja tää kävi mun synttäreillä vielä ekal luokal kun asu naapuris. Kävin iteki tän luon sillo kyläs useesee kertaa :D
No tuskinpa se nykyää ees muistaa tota aikaa ja ei olla oltu kontakteis pahemmin noista ajoista lähtien vaikka samal luokal 1-9, mitä nyt harvoin meses juttelee joten that's it. :(
Noh lukiossa sitten(toivottavasti..) Tulee nimittäin samaa lukioon.

Ei oo saanu rohkeutta lähestyä yhtä tyttöä. Ollu himoon tähän jo ala-asteajoista mutta eipä vaan uskalla kun se on niin ihana :nolo:
Tuntenu jo tarha-ajoist ja tää kävi mun synttäreillä vielä ekal luokal kun asu naapuris. Kävin iteki tän luon sillo kyläs useesee kertaa :D
No tuskinpa se nykyää ees muistaa tota aikaa ja ei olla oltu kontakteis pahemmin noista ajoista lähtien vaikka samal luokal 1-9, mitä nyt harvoin meses juttelee joten that's it. :(
Noh lukiossa sitten(toivottavasti..) Tulee nimittäin samaa lukioon.
Toi oli jo ihan kidutusta luukeekkin toi! Ajattele sitä vitutusta kun tajuat pian et onkin liian myöhästä. Vaan sen takia ettet saanu suutas auki. Sitäpaitsi sanoit ettette oo ollu ees kontakteis hirveesti, niin tos ei oikeesti oo mitään hävittävää. Ajattele niin, että jos ei onnistu niin so what, ainakin kokeilit ja tuskin mikään muuttu, mutta jos taas onnistaa niin.... :haart: Kysyt vaan sitä johkin paikkaan mis on mukava olla, ihan sama mihin kunhan teet sen! :D

Pitäis nyt muistaa varata aika silmälääkärille. Intissä sain jo tarkastuksen hoidettua, mutta lomat ja kotiinlähtö estivät valtion maksamat lasit.

Ainakin lukemiseen alkaisi lasit olla aika pakkojuttu..

Mä voisin luetella enemmänkin asioita, mitä olis pitänyt naisten kanssa jättää tekemättä...

Mutta toisaalta, niin on myös jätetty tekemättä, monta kertaa... Ottaa päähän, vaikka tietää että tulee jatkossakin jätettyä useammankin kerran. Ihan siksi, että joskus se kannattaa, vaikka vituttaa.

Viimeksi muokattu:
Olis pitäny mennä pelkästään lukioon, kaksoistutkinnon sijaan. Tai olis pitäny lukee kemiaa eikä psykologiaa ylimääräisenä aineena. Nyt on niin hemmetin vaikee yrittää sille alalle yliopistoon opiskelemaan, kun haluaisin, koska ei oo lukion kemia-pohjaa.. :curs:

Olis pitäny mennä pelkästään lukioon, kaksoistutkinnon sijaan. Tai olis pitäny lukee kemiaa eikä psykologiaa ylimääräisenä aineena. Nyt on niin hemmetin vaikee yrittää sille alalle yliopistoon opiskelemaan, kun haluaisin, koska ei oo lukion kemia-pohjaa.. :curs:

Ehkä vähän vaikeeta mutta ei mahdotonta. Jos oikeasti haluat, pääset sinne kyllä. Huolet pois ! :) ..Tullut mullakin mietittyä että olisi pitänyt lukion alussa valita noita ja noita kursseja, mutta loppuen lopuksi lukio on niin kevyttä että ehdit saamaan nuo opinnot kiinni nopeasti. Elä luovuta plikka !:thumbs:

Niin ja tuli tossa vielä mieleen hyvä esimerkki miehestä joka oli jokunen vuosikymmen sitten koulussa ja oli oikein villi ja jäi luokalleen muutaman kerran ja oli oikea pikkukriminaali. No hänen vanhempansa kuolivat traagisesti ja hän koki jonkin sortin uudelleen syntymisen kai ja tällä hetkellä hän on erään yliopiston johtajaprofessori. Että aikaa on ja kyllä ja kaikkeen pääsee mihin haluaa.

Ois pitäny käydä RUKki aikanaan kun siihen oli mahdollisuus. Jotenkin tämä asia on jäänyt vaivaamaan, vaikka sillä ei ole ollut mitään merkitystä mun työuraan liittyviin kuvioihin. Kaikkee sitä miettiikään...

Suositut

Back
Ylös Bottom