Asiallisin postaaja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CTi2
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Nyt on tässä pakkotoistoo luesketu, seurailtu ja jopa postaillu tänne. Ite on huomannu, että täällä pyörii jos jonkin moista punttaajaa ja taas on asiallisia ja tietäviä postaajia.

Kysymys kuuluukin kuka on mielestäsi pakkiksen asiallisin postaaja?

Omasta mielesta Sakkeus ja Tomi.

Sakkeus jaksaa kerrasta toiseen kirjotella pitkiä juttuja jopa samoista asioista, mutta aina asiaa.

Tomilla taas on aika "veikeitä" välikommetteja ja myös asiaa jos tarve vaatii.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
opiskelija!

opiskelijan kirjoitustyyli on hieno. asiaa ja piilovittuilua samassa postissa, mahtavaa!

tomilla taas vittuilu menee ykkössijalle ja asia jää vähemmälle.

Nat_Ural ja Hannibal. :)

Originally posted by Kraftwerk n
Nat_Ural ja Hannibal. :)

Voi helvetti, enkö ole muka tehnyt selväksi, ettei minua saa mainita pahimmassakaan vittuilujutussa Hannibalin kanssa samassa lauseessa :)

Mutta aiheeseen palatakseni. Täällä on monia erittäin asiallisia ja palstaa laadukkaaseen suuntaan vieviä postaajia, ei ole helppoa nostaa ketään yli muiden. Sakkeukselta on kyllä tullut ravintojutuista niin hienoja löylyjä, etten malta olla sanomatta.

Ylläpito on myöskin ollut esimerkillisellä tavalla hommassa mukana ja kannustanut porukkaa omalla esimerkillään uskomattomiin suorituksiin, ainoana mustana lampaana ehkä se hiton muurahaiskarhu :)

kas kas, täältähän löytyy muitakin Sakkeus-faneja kuin minä.
Sakkeus tietää treenistä ja ravinnosta ja on lisäksi vielä yleisellä puolella vilpittömän hauska tyyppi.

Löylyjä! :kippis1:

No ei ainakaan Sakkeus jonka pakkomielteenä löyly-sanan käyttö joka postissa! :) (no ei vaineskaan)
Jos siis todella asiallisin postaaja aktiivisista jäsenistä tulisi äänestää, olisi Iivili ja modeista Sam225 ykkösvaihtoehtoja.

Originally posted by tommih
Jep, mutta toi aina höpöttää jotain ihme löylyjuttuja ja kirjottaa YLIPITKÄSTI.:curs:

Ylipitkästi:confused:, joitakin asioita ei välttämättä saa sisällytettyä yhteen lauseeseen.

Originally posted by Tomi
Mun mielestä tommih on asiallisin postaaja.
Joo yhdyn tomiin kirjaimellisesti...:david:

Kyllä se mullakin SAKKEUS:n puolelle kääntyy.

Oho, oonpas saanu löylyistä huolimatta ääniä, kiitoksia vaan :D.
Tiedoksi kaikille että Löylynhengen vaikutusta postauksissa vähensin suuunnattomasti muutama viikko sitten, kun eräs vip-kaunotar siitä minulle _melko_ :) asialliseen sävyyn huomautti. Ja näin myös jatkossa. Signature on ja pysyy.

Itselleni tulee ekana mieleen Iivili, Nat_Ural, Sam225, Phat, Raven ja Omna, mutta listaa voisi jatkaa vaikka miten ja asiallisia ja paljon tietäviä postaajia on kyllä erittäin paljon. En kyllä itseäni pidä mitenkään asiallisten postaajien joukossa kun ottaa huomioon _kaikki_ löylyt, mutta pitää pyrkiä parantamaan ;).

mun vaatimattomat äänet menee kyllä ehdottomasti sakkeukselle ja sam225:lle :kippis1: kiitoksia vain kyseisille herroille

Nat_uralin vastaukset jotenkin henkivät sellaista äärettömän filosofista lähestymistapaa, satunnaiset kuittailutkin on aina niin monimerkityksellisiä että se on suorastaan taidetta;)

Nat_ural filosofian maisteri, punttisali :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom