Asiallisin postaaja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CTi2
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by NQNQ
Rauhotu säkin mike vähän. sekunnissa saa uuden IP:n....

Taitaa olla sulla taas joku kova kuuri päällä kun noin tiukassa on pipo.
Ja sekunnissa sekin on bannattu. Mutta mikä pointti ylettömässä trollaamisessa ja v*ttuilussa sitten on? :confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rocket, Hannibal, Hulkki & Nitsku sen kummemmin erittelemättä tai no, Rocketti on sellainen pakkotoiston hyvä haltiatar

:kippis1:

Colemanni ja opiskelija ovat mielestäni ansioituneet ainakin roinaforumin puolella! Toki myös monet muut.

Yleisellä puolella on paljon asiallisia postaajia, en viitsi käydä nimeämään kun en kuitenkaan pysty olemaan objektiivinen vaan ehdottaisin niitä jotka on ollut mun kanssa samoilla linjoilla..:D

Ylläpidolle esitetään myös tässä yhteydessä kunniamainintaa siitä, että on pystynyt luovimaan mielestäni hyvin kaikenkarvaisten kirjoittajien tekstien suossa. Ja jos joku linjaus on jäänyt nyppimään, niin siitä on voinut kysyä perusteluja.

Hulkki, Sakkeus, Iivili ja Sam225 tulevat ekana mieleen. Toki on paljon muitakin hyviä, mutta noissa ei pahasti metsään mene.

Opiskelija, Nat_Ural, Sakkeus ja JJJ (ei sitten missään paremmuus järjestyksessä). :kippis1:

Erityismaininnan saa sitten roinaniksipanda :D

Originally posted by HaRzA
Tomi ja Opiskelija :whip:

Vaikka mulla ja tuolla Tomilla on mennyt monta kertaa sukset ristiin ja vittuilun puolelle,niin kyllä se on tosi asiallinen jätkä.Opiskelija ja Mike tulee hyvänä kakkosena:blow:

Annan omat vaatimattomat ääneni JJJ:lle ja Omnalle, molempien puolueettomuuden ja ylivertaisen viisauden takia, sekä siitä ettei kumpikaan kyseisistä herroista ole vajonnut ylimielisyyteen.

PS. Hyvää ja rauhallista vappua kaikille!:)

Originally posted by Looney
Annan omat vaatimattomat ääneni JJJ:lle ja Omnalle, molempien puolueettomuuden ja ylivertaisen viisauden takia, sekä siitä ettei kumpikaan kyseisistä herroista ole vajonnut ylimielisyyteen.

PS. Hyvää ja rauhallista vappua kaikille!:)

Täähän oli trolli, eikö? :D Mutta JJJ on kyllä maininnan ansainnut.

Sukupuuttoon kuollut Roinaniksipanda :D

Ei vainen, äänestän Sam225:sta, vaikka moni muukin kirjoittelee asiallisesti ja asiantuntevasti.

Mulla ois monesti enemmän asiaa, mutta ei jaksa/kerkiä hakea artikkeliviittauksia, joten liiankin usein sitten on näitä "mä muistelen joskus jostain lukeneeni" -kommentteja. Töitäkin pitää välillä tehdä, joten ei kerkiä kirjoittaa kaikkea, mitä ehkä tekisi mieli. Parempi niin, tulee poljimmät jutut karsittua.

Dragonilta hyvä kommentti. Muhunkin tekee vaikutuksen nuori ekakertalaispostaaja, joka kirjoittaa harkitusti ja asiallisesti... JA on kahlannut F.A.Qin kunnolla läpi sekä käyttänyt vielä searchiakin ;), mutta uskaltaa silti kysyä, ettei liika pelkää menettävänsä kuuliuttaan.

Vähän asian vierestä:

On todella hienoa todeta, että pakkotoistolaisten joukkoon mahtuu niin paljon erilaista porukkaa.

Stereotypiat voimalajien harrastajista kyllä varmasti kaikkoaa kun pakkotoistoa vähän selailee. Ei me olla samaa punaniskaklaania vaan niskojen punotuksessa on huomataviakin sävyeroja..;)

Minun ääneni menee jaetusti Omnalle ja Hemmmolle. Hyviä kommentteja vittuilun seassa antavat myös Hannibal ja Tomi.

Originally posted by MrDeca1
Vaikka mulla ja tuolla Tomilla on mennyt monta kertaa sukset ristiin ja vittuilun puolelle,niin kyllä se on tosi asiallinen jätkä.
Piti oikein hieraista silmiä, että luinko nyt ihan oikein. :) Kiitos MrDeca1, olit viimeinen henkilö keneltä tällaista kommenttia odotin. :kippis1:

Originally posted by NQNQ
Rauhotu säkin mike vähän. sekunnissa saa uuden IP:n....

Taitaa olla sulla taas joku kova kuuri päällä kun noin tiukassa on pipo.

Alkaa kaverilla kohta ip ossut ja koneet loppua, ei se dynaaminen ip loputon ole. Tyhmä kun on, aukoo täällä päätään viimeisillä osoitteleilla mitkä toimii.

Originally posted by Tomi
Piti oikein hieraista silmiä, että luinko nyt ihan oikein. :) Kiitos MrDeca1, olit viimeinen henkilö keneltä tällaista kommenttia odotin. :kippis1:

Se että ollaan oltu hampaat vastakkain,ei tee kirjoituksistasi sellaista,ettenkö olisi noteeranut sua fiksuksi niiden osalta.Asioista riidellään ja henkilökemiat voi olla tuhottu,mutta hyvää tekstiä laittelet siitä huolimatta,enkä pidä sua missään nimessä minään vihamiehenä.

:D

Opiskelijalta ja Nat_uralilta tulee asiatarinaa aina. Respect :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom