Asiakas on aina oikeassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu

lej

Olin juuri Hesessä ja menin sisään ja edellä oli pari heppua ja drive-in:ssä myös porukkaa. Pian sen jälkeen sisään tulee joku n. 20-vuotias heppu ja pyytää vettä. Myyjä sanoo, että odota hetki, tässä oli sua ennen pari tyyppiä, ei mene kauan. Se nuori kaveri veti heti herneen nenään ja alkoi valittaa vittumaiseen sävyyn. Sitten kkun tuli mun vuoro, niin se kiilas ja pyysi toiselta myyjältä sitä vettä. Ajattelin, että antaa olla, kun ei se kauan kestä. Sai veden ja poistui vittuillen toiselle myyjälle ja huuteli vielä pihaltakin.

Tein tilauksen niin se tyyppi tuli takas naamioituneena (lippis ja aurinkolasit) ja meni sermin taakse kuuntelemaan, ja kun se kuuli kun myyjät ihmetteli sen käytöstä se alko taas keuhkoomaan itseensä tyytyväisenä. Sen jälkeen alkoi tekemään valitusta palautelapulla ja kyseli myyjän nimeä, joka ei kertonut, vaan sanoi, että on asiakkaita, kuten olikin.

Se hemmo kyseli onko muilla samaan lappuun myyjästä valitettavaa, ja sönkötti kuinka faija-puoli omistaa liikkeen ja molemmat on jo kauan halunnu sen myyjän pois sieltä. Ei ole varmaan kiva olla kyllä palveluammatissa, varsinkin, kun mitään valitettavaa ei ollut. Odotin innokkaana, että se alkais valittamaan mullekin, mutta ei.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lej sanoi:
Se hemmo kyseli onko muilla samaan lappuun myyjästä valitettavaa, ja sönkötti kuinka faija-puoli omistaa liikkeen ja molemmat on jo kauan halunnu sen myyjän pois sieltä.
:anssi: + :sauna:

Oisit vetäny sen oikoseksi. :lol2:

Luuvitosta samantien, eihän tuollaista :anssi: jaksa kukaan täyspäinen kuunnella :jahas:

en minä vaan päästä ketään edelleni.. ehkä muutama ärsyttävin ihmisryhmä on vanhat mummot joilla on helvetinmoinen kiire (hautaan?), puskevat edelle että nyt on kiire, pääsiskö edelle kun on kiire.. sekä pikkupojat jotka menevät pitkän jonon edessä kaverinsa eteen koska kaveri päästi siihen. kyllä tuommosessa kannattaa ihan suosiolla sanoa että on tässä jonoakin, tai täälläpäin on ollut tapana jonottaa.

eiköhän noi asiakaspalvelussa ole kaikenlaisiin tottunut. kokemusta on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom