Asennetta!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
Asnnetta!!!

En nyt tiedä olisko tää pitänyt laittaa tuonne reeni ja ravinto-osioon, mutta laitetaan nyt kuitenkin tänne.
Pitää nostaa hattua sille naiselle joka sattu mun kanssa tänään yhtaikaa reenaamaan salille.
Ko. nainen oli ehkä siinä parinkympin hujakoilla. En se kummemmin kiinnittänyt aluksi ihmeempiä huomioita naiseen, mitä nyt takaapäin huomasin ilmeisesti kuulolaitteen naisen korvassa.
Jatkoin siinä omaa reeniä ja jossain vaiheessa poikkesin juomaan, ja näin jotain mitä en kyllä aluksi uskonut. Tää nainen oli shortsit jalassa salilla, ja vasemman jalan paikalla oli polvesta alaspäin proteesi.
Mun piti kaverilta kysyä että näkikö se saman kun mä.

Ei ehkä itsellä välttämättä tulis mieleen lähteä salille proteesin jalassa, ja varsinkaan shortseissa.
Pitää kyllä sanoa että tällä mirkulla oli ASENNE kohillaan, vai mitä muut on mieltä?

:worship: :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kotiakos sen olisi pitänyt jäädä sen kinttunsa kanssa?:jahas:

Originally posted by Kusimato

:confused:
Enkös mä just sanonut että on asenne kohillaan kun lähtee kotoota salille eikä jää sinne nyhväämään. Ei varmasti itteltä ainakaan kovin helposti onnístus jos lyötäs vaikka kolarin seurauksena proteesi säären paikalle...

Originally posted by Kusimato

luultavasti Threadin aloittaja tarkoitti, että on tietynlainen itsetunnollinen kynnys mennä salille, jos on proteesi jalassa, varsinkin shortsit jalassa.

rispektit naiselle:worship:

Sain vaan kuvan että kirjoittajan mielestä on jotenkin epänormaalia ja väärää tulla proteesin kanssa salille ja että yleistetään liikunnallisesti rajoittuneet kotona nyhvääviin itsensä surkuttelijoihiin.

Tuo asennehan on juuri se mitä luultavimmin vammautuneet vihaavat että " oho kattopas kuinka se nyt vaan reenaa vaikka sillä on jalka särki! kylläpäs on erikoista"

Vaikea tätä pointtia nyt on kuvata sanoiksi, mutta koitetaan.
Olen törmännyt joskus aikaisemminkin jalattomaan, joka oikein mainostamalla mainostaa ettei häntä haittaa laisinkaan kun on proteesi. Sitä mennään minihameet heiluen oikein vartavasten lyhyissä vaatteissa. Silloin on jo joku ongelma jos tarvitsee siitä tehdä tommoinen numero. Moniko nainen yleensä treenaa keskellä talvea tai koskaan muutenkaan shortseissa? Ei juuri kukaan, eikö tässä tehdä siis tikusta asiaa kun laitetaan shortsit että kaikki näkee miten jaloa on kun tullaan salille proteesin kanssa? Olis pitänyt housut jalassa ja jengi olisi pukkarissa sitten antanut rispektit.

HUOM! mulla ei ole mitään sitä vastaan että joku treenaa proteesin kanssa, hienoa on kun ei lannistuta, ei tuo nyt niin kova rajoite ole, onhan siinä vasta 1/8 osa ulokkeista deletoitu.

No jaa. Jospa täti oli laittanut shortsit jalkaan :) ihan muuten vaan ajattelematta koko proteesia ja muiden reaktioita siihen. Lienee jo tottunut elelemään sen kanssa?

Originally posted by Orgasmatron
No jaa. Jospa täti oli laittanut shortsit jalkaan :) ihan muuten vaan ajattelematta koko proteesia ja muiden reaktioita siihen. Lienee jo tottunut elelemään sen kanssa?

Onhan se helpompi liikkua shortseissa kun ei koko ajan ole housun lahkeet saranoitten välissä...

Tuollaisen on muuten paljon helpompi liikkua talvella sen minihameen kanssa kun ei tarvitse peljätä että pohkeet kramppaa kylmän vuoksi, tai että varpaat paleltuu! Tuota kutsutaan evoluutioksi!

Originally posted by pikkupasi
Onhan se helpompi liikkua shortseissa kun ei koko ajan ole housun lahkeet saranoitten välissä...

Tuollaisen on muuten paljon helpompi liikkua talvella sen minihameen kanssa kun ei tarvitse peljätä että pohkeet kramppaa kylmän vuoksi, tai että varpaat paleltuu! Tuota kutsutaan evoluutioksi!
HEHEHE.. vitun asiallista....... NOT!!!! :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom