Arvostelkaa tämä aloittelijan ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Penska
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pitäisikö ruveta mielestänne käyttämään tätä vaiko tätä ohjelmaa, kun en oikein tiedä :nolo: :nolo: :nolo: ?

Olen lukenut myös tätä, mutta kun mikään ei tunnu auttavan :curs: .

Kehtaatteko auttaa aloittelijan ohjelman kanssa? Selasin nettiä kaksi minuuttia, mutta minusta täältä on parempi kysyä.

Käytä sitä ohjelmaa, mikä itestä tuntuu hyvälle. Tuskin täällä ihmiset tietää, mikä on just sulle parasta ym..

Tuolla ylhäällä on btw aloittelija, treeniohjelma arvosteluun tänne ja peruskysymykset.

edit: hidas:itku:

Vtu kaikki menivät provoon, mutta idea meni reisille: alkuviestin linkit olivat treeniohjelmaohjeita aloittelijoille ja tarkoitus oli vittuilla niille, jotka pistelevät omalle ohjelmalleen uuden aiheen :curs:

epäuskottava provo. ois pitäny kirjottaa joku ikioma RHP - viritys niin ois ollu uskottavampi. tuosta ekasta viestistä saa semmosen kuvan että osaa käyttää hakua ja idea vähän vesittyy :D

Joo vituiksi meni, mutta joku vatun Suuri Addressi pitää kerätä, ettei täällä tuoda "uusavuttomille" kaikkea nenän eteen sekuntiakaan itse vaivaa näkemättä. Sama kuviohan tässä toistuu kun edellisellä foorumilla eli valitetaan turhista aiheista, jotka eivät kenenkään elämää häiritse.

joo oot kyllä oikeessa ja asian ytimessä. esimerkiksi alottelijoille rajoitus että ei pääse lukemaan kuin noita "aloittelija, lue tämä!" -ketjuja. sit kun esimerkiks 50 tuntia lukenut ja 20 kysymystä esittänyt, pääsis muuallekin. ei muuten potuttais, mutta kun tänne tulee niin selkeesti lukee: alottelijoiden osio. sit kun sitä klikkaa niin heti ensimmäisenä on useita ketjuja jotka läpi lukemalla saa sivistettyä itseään jo niin hyvin ettei tarttis jokaiselle tyhmälle kysymykselle "onko tää treeniohjelma hyvä?" ja vastaaville perustaa ikiomaa threadia...ihan vaan siks kun kaverit ei tajua eka perehtyä asioihin vaan just pitää lyyä kaikki nenän eteen ja vielä henk koht vastattuna muuten ei kelpaa....

onko se nyt loppupeleissä niin kamalaa jos joku alottaa uuden ketjun? ei niihin oo pakko vastata :hyper:

ei, mutta tyhmät kysymykset joihin vois itse vastata itselleen parin minuutin palstan selailulla voi jättää aina kysymättä. jos on parempaa asiaa, sit saa ja pitääkin aloittaa uusi ketju jos samasta aiheesta ei ole vielä ketjuja (onneks näitä arvostele mun treeniohjelma- ketjuja ei ole kuin paljon jo entuudestaan)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun postauksista varmaan 35% liittyy lonkankoukistajien venyttelyyn ja 35% single factoriin. Noista noin 70% on samansisältöisiä viestejä.

Aina löytyy joku joka jaksaa kirjottaa samat asiat miljoonannen kerran. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom