Arvi Lindin jäähyväiset, sniff

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dachar
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by HooEee
Ei jaksa kiinnostaa joku Arvi.

Kuin kaksi marjaa :arvi: = :david:

Nii just kuka vitun Arvi Lind ? ?

...Onhan meitä moneen junaan. Myös sinne palikkaosastolle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus en ymmärrä ihmisiä.

Originally posted by HooEee
:lol2: ei tulis yhtään kei fiilis tollanen taustakuvana.

Onko HooEeellä jotain Arvia vastaan vai onko muuten vaan huono päivä??? :confused:

Arvi on kuningas :arvi:

I :haart: Arvi. Goodbye! :itku: Saahan tunteet olla tällaisena aikana pinnassa. Mutta ajan kanssa suru hiipuu kauniiksi kaihoksi. "Ihmiset vaihtuvat mutta työ jatkuu." Osuvasti sanottu. En muuta odottanutkaan Arvilta, joka aina TV:ssä on ollut täyttä asiaa. Yksityiselämässä kuulema ratkinaurattaja. Olen lukenut hänestä tehdyn kirjan. Saatanpa lukaista sen vielä kerran.

Kiitos, Arvi. Leppoisia eläkepäiviä. Ei ihan heti tule vertaistasi.

P.S. Kiitos, Äijä! Nyt miulla on Arvi aina luonani, kun tietokoneeni avaan. Tiedon kanavahan tietsikkakin on Internetteineen.

Originally posted by haavevahva
Mikäs bändi sen biisin esittää, jossa lauletaan suunnilleen: älä välitä, Arvi Lind jne.?

kazaalta löytyi arvi lind - hyviä uutisia albumilta hullut mielenterveyden puolesta..siinä joku googlelta hakee jos innostusta löytyy..:)

Originally posted by Metri
Yksityiselämässä kuulema ratkinaurattaja.

Totta. Arvi on mun faijan kaveri (ooksmäki nyt julkkis??!?), ja kaveri on kuulemma sangen rasittavaa seuraa välillä/aina :) .

Seurustellessa omaksi rooliksi jää nimittäin usein vain kohtelias/hysteerinen nauraminen :) .

Rauhoittukaa, ei se :arvi: sentään kuollu, se jäi vaan eläkkeelle.

Sen sijaan Spede on kuollut, on ollut jo pari vuotta. Yritän vieläkin toipua siitä että Spede on tosiaankin poissa. :itku:

Originally posted by mik99
kazaalta löytyi arvi lind - hyviä uutisia albumilta hullut mielenterveyden puolesta..siinä joku googlelta hakee jos innostusta löytyy..:)

Joo kyllä mä ton tiedän. Se, jota haen on vähän vanhempi. Suunnilleen 10 vuotta tai sinne päin.

Originally posted by tommih
Siihen loppuu olis pitäny tulla joku siisti "parhaat palat", tai jotain ton tyylistä.:D

Sitä mä pelkäsinkin. Onneks ei tullu. Muutama vuosi sitten telkusta tuli Studio julmahuvin tekemä kahdeksan osainen sarja jossa kuvattiin tv-kanavan toimintaa. No yhdessä jaksossa kanavan pitkäaikainen reportteri pääsi eläkkeelle ja sille annettiin kultainen kello ja katsottiin "työkavereiden koostama" pätkä uran varrelta. Välittömästi olisi tullut tämä mieleen jos Arvin urasta olisis tehty kooste, ja olisin nauranut itseni varmaan hengiltä:D

Originally posted by Hano
Rauhoittukaa, ei se :arvi: sentään kuollu, se jäi vaan eläkkeelle.

Sen sijaan Spede on kuollut, on ollut jo pari vuotta. Yritän vieläkin toipua siitä että Spede on tosiaankin poissa. :itku:

Olisko spede-hymiössä mitään ideaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom