Arvaa Max-Penkkitulos Peli

Mites tällänen:

40kg käsipainoilla 4x8. Joskus tuli 100kg (tangolla) 2x6, mutta tuntus et tosta on menty jo yli.

E: Itellä ei siis ole hajua maksimista, vielä.

Tänään meni 2x6 80kg. Menisköhän satanen? :D

Tiukka tulis olemaan ellei tuo sarja ollut kevyt ja oot vähän lyhyempiäkin settejä tehnyt. Tolla tiedolla laittaisin rahat 95-97,5kg:lle :D Eli yllätä ja käy nappaa se markka pois ;) :whip:

82.5?

täs ois vähän vaikeempi sarja arvata :D: 1x5x75kg, 1x5x77.5kg, 1x5x80kg, 1x5x82.5kg (vikalla sarjalla ois varmaan yks toisto tullu täristen puristamalla, mut ei viittinny vetää ihan piippuun)

niinku varmaan arvaatte niin en tiedä tähän itse vastausta, mut ihan hauskat sarjat tommosella pikkunostolla kerrallaan :P oon huomannu et saan itestäni enemmän irti tolla tyylillä ku tekemällä suoraa vaikka 4x5x77.5

Veikkaan, että Predahilla nousee penkistä tasan 100 kg. Riippuu vähän noiden vitossarjojen välisestä palautumisajasta.

Käy kokeilemassa sitä ykkösmaksimia, ei tässä arvailussa muuten ole mitään mieltä!

Veikkaan, että Predahilla nousee penkistä tasan 100 kg. Riippuu vähän noiden vitossarjojen välisestä palautumisajasta.

Käy kokeilemassa sitä ykkösmaksimia, ei tässä arvailussa muuten ole mitään mieltä!

pakko se on kohta kokeilla, mut nyt on jostai kumman syystä noussu penkki tasasesti about 6 viikkoa, kun ennen sitä oli rannerikon jälkeen 3 kuukautta niin ettei noussu kiloakaan. oon tässä nyt nostellu silleen, että lisään kerralla aina kahteen sarjaan 2.5 kg ja tuntuu ainakin rasitus just sopivalta.(eli ens kerralla: 77.5x5, 80x5, 80x5, 82.5x5

eli sitten kun ei viikossa nouse sarjapainot niin maksimit kokeiluun :P

Elikkäs en itsekkään tiiä omaa maksimi ykköstä, mutta on mulla suuntaa antavia arvauksia.. Sarjat menee näin 13x130kg, 2x6x140kg

täs ois vähän vaikeempi sarja arvata :D: 1x5x75kg, 1x5x77.5kg, 1x5x80kg, 1x5x82.5kg (vikalla sarjalla ois varmaan yks toisto tullu täristen puristamalla, mut ei viittinny vetää ihan piippuun)

niinku varmaan arvaatte niin en tiedä tähän itse vastausta, mut ihan hauskat sarjat tommosella pikkunostolla kerrallaan :P oon huomannu et saan itestäni enemmän irti tolla tyylillä ku tekemällä suoraa vaikka 4x5x77.5

Veikkaan 95kg.. itellä ainaki tulis nuilla sarjoilla suunnilleen tuo.

Tiukka tulis olemaan ellei tuo sarja ollut kevyt ja oot vähän lyhyempiäkin settejä tehnyt. Tolla tiedolla laittaisin rahat 95-97,5kg:lle :D Eli yllätä ja käy nappaa se markka pois ;) :whip:

Menihän se satanaen aika mukavasti ylös. Ei nyt ollut mikään puhtain nosto tähän mennes, mut rintaan asti ja ylös.. :)

Back
Ylös Bottom