Arvaa Max-Penkkitulos Peli

viimeks meni se 82.5kg ja 85kg olis todella realistinen tavoite ja sen pitäisikin jo mennä,selviää kuitenkin vasta ensi viikolla

Eli tänään meni paljon paremmin kuin viime viikolla,meni sellaiset kuin 6x 107,5kg 4x 110kg 2x 115kg 1x 120kg 1x 125kg.Ja tuo yhden toiston nosto 125kg:lla meni todella kevyesti,ja se on tällä hetkellä maksimini.Olisinkin vain tiedustellut mielipiteitä,että kokeilisko ensi viikolla suoraan nostaa uutena maksimina 135kg vai pitäiskö nostaa ensin tuo 130kg?Luulis,että 130kg menee ihan ongelmitta.

tällasii sarjoja oon viimeset pari viikkoa tehny: 8x80-> 6x90 -> 3x100 -> 3x100
eka sarja ei tee kovin tiukkaa, mutta viimeset kaks tekee..

Paljonkos olisi 6x50?

Sarja: 10x100kg 6x105kg 5x110kg 3x115kg

Paljo maksimi?
Meillä on kutakuinkin samanlaiset sarjapainot ja sarjat käytössä,ja itse nostin toissapäivänä ns.kevyen maksimin 130kg,olisi mennyt 95% todennäköisyydellä se 135kg.Joten eiköhän sulla ole samanlainen maksimi.

Meillä on kutakuinkin samanlaiset sarjapainot ja sarjat käytössä,ja itse nostin toissapäivänä ns.kevyen maksimin 130kg,olisi mennyt 95% todennäköisyydellä se 135kg.Joten eiköhän sulla ole samanlainen maksimi.
Veikkaan et sul meni sillo toissapäivänä 130kg ja kohta varmaa se 135kg. Itellä 5x85kg

Tosiaan ton sarjan tein maantaina ja kokeilin maksimeita viime torstaina, 125kg nous suht kevyesti, mutta 130kg ei tullu enää. Pitänee kokeilla tossa ens viikolla, jos sais ees ton 130kg. :)

Tosiaan ton sarjan tein maantaina ja kokeilin maksimeita viime torstaina, 125kg nous suht kevyesti, mutta 130kg ei tullu enää. Pitänee kokeilla tossa ens viikolla, jos sais ees ton 130kg. :)
Kyllä se 130kg voi sulla hyvinkin nousta.Ehkä se vei liikaa puhtia jos teit alle jo yhden maksimi noston 125kg:lla,jos teet ensi viikolla vain yhden maksiminoston 130kg,niin uskoisin sen menevän:)

no sori jos pilaan hyvän pelin mutta http://www.kalanen.fi/sarjapainolaskuri/ tää laskuri on toiminu itellä aika prikulleen (varsinkin lyhyissä sarjoissa)! että siis jos joillakin on tiedostelumielessä tärkee tietää noita nii uskallan veikata että toimii valtaosalle (reenikavereillaki toiminu) Varmaan joku sanonu aikasemmin mutta sanoinpaha vaa kun ei jaksanu lukea... Muuten iha let the game go on!

Back
Ylös Bottom