Arvaa Max-Penkkitulos Peli

Noo kaveri sanoo et ykköne ois muka 92.5, epäilin vähän että millä tyylillä tuli tehtyä:rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Maksimia en oo ikinä koittanu, mutta eilen tuli heitettyä salilla lahnapenkki 8x 100 ja 2 minuutin päästä perään 7x 100 paljon vois veikata maksimiks? Nousis kuulemma enemmänkin ku oppis pistää selän kaarelle, muttakun ei niin ei.

Kuntosalimies: veikkaisin, että suunnilleen 120-125 kiloa pitäisi nousta noilla sarjoilla. Ja on ainakin pitkä, kunnollinen nosto kun et selkää vedä kauhealle kaarelle.

Itselläni on myös 8 toistoa paras sarja satasella ja 120 kiloa ennätysnosto.

10x40kg
6x45kg

Pikkaisen olen kokeillut ja noissakin ollut varmistajat, kun en kehtaa mennä ylemmäs ilman varmistajaa.

Ajattelin, että monta veikkaatte menevän 50 kg:lla (en ole ennen sillä määrällä koittanut)? Itse veikkaan näin alkuun jotain 2-3x50kg ja siitä kasvattamaan.

10x40kg
6x45kg

Pikkaisen olen kokeillut ja noissakin ollut varmistajat, kun en kehtaa mennä ylemmäs ilman varmistajaa.

Ajattelin, että monta veikkaatte menevän 50 kg:lla (en ole ennen sillä määrällä koittanut)? Itse veikkaan näin alkuun jotain 2-3x50kg ja siitä kasvattamaan.

4*50kg varmistajien läsnäollessa (helpottaa pääkoppaa tekemään loppuun asti).

---

Back
Ylös Bottom