85 o maksimi:D
Sitä luokaa juu.85 menee tiukahkosti ja 90 en ole kokeillut.Aloittelijoita vielä ollaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
85 o maksimi:D
Laitetaan omat letkan jatkoksi: 86kg x 8
1x110 kg ?
110kg? Oikeaa vastausta en tiedä itekkään ja siksi justiinsa laitoin tuon tänne. Ois tarkotus testata maksimit kunhan saatan tämän hetkisen ohjelman päätökseen, mutta eiköhän tuo 110 oo täysin ylä kanttiin tällä hetkellä? No tiedänpähän mikä määrä ainakin täytyy kiskaista sitten :D. Maksimeita en oo puoleen vuoteen testannu ja silloin nousi hampaat irvessä 90kg.
110 on kyllä vähä yläkanttii, kannattaa ensin haaveilla satkusta..
viime viikolla pena maksimi oli 87,5kg ja elie koitin ihan hupiin 90kg ja meni heittämällä 4 toistoo, eli mulla ei oo tietoo paljon mun maksimi todella on.. paljon uskaltaa pistää enemmän tankoon?
viime viikolla pena maksimi oli 87,5kg ja elie koitin ihan hupiin 90kg ja meni heittämällä 4 toistoo, eli mulla ei oo tietoo paljon mun maksimi todella on.. paljon uskaltaa pistää enemmän tankoon?

Piti nyt kevyellä viikolla pumppailla rintapäivänä 100kg uusi toistoennätys ja ensi viikolla voisi katsoa mikä ykköskunto on tällä hetkellä. Eli paljonko pitäisi pystyä maximissaan punnertamaan kun eilen tein 100 KG x 21 = ?