Arvaa Max-Penkkitulos Peli

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yleensä oon tupannu kattomaan nämä sarjapainolaskurista, mutta nyt on pakko turvautua tähän. Uskaltaisikohan koittaa 110kg :ta mikäli 90kg nousee 7 kertaa?
Tai tottakai uskaltaa, mutta eri asia saako ylös asti. Eli miten teillä, onko 90kgx7 kunnossa noussut 110kg?

Saattaahan tuo nousta, tosin mulla jäi aikoinaan 110kg rinnalle kun alla oli melko helppo 2x6x90kg. Sun tilanteessa lähtisin kyllä koittamaan, hyvät lämpät alle ja sitten esim 10x40kg, 8x50kg, 6x60kg 3x70kg, 2x80kg, 1x90kg, 1x100kg ja 110 tankoon.

En ole ykköstä yrittänyt, mut eihän mun tarvi kun te kerrotte sen!

3x8x60kg
3x3x80kg

On kyllä jo lähes puoli vuotta noista aikaa. Pitänee penkkailla taas ja ihmetellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
140kgx7 tuli tuupattua tuossa par viikkoa sit ja käsipainopenkki 60kgx10

ja vihjeenä max omasta mielestä aika kova sarjaan nähden :) en sit tiedä, kertokaa te paljonko se kuuluisi olla? :D

170-175kg?

Itsellä 2x4x140kg, maksimi? Itsellä ei juuri normaali leveydellä tehty penkki eroa kapeasta...

Jep, 160kg on tullut. Enempää ei ole tullut koitettua, ja tuokin tuli heti ensi yrityksellä.. Tosin salipenkkinä, eli ei mikään tyylipuhtain.. Melko kova on joo NoGainilla ykkönen mielestäni tuohon 7x140kg sarjaan nähden..:) Tosin riippuu ihan kuinka puhtaasti nuo on otettu..

No tuo sarja on ihan puhtaita nätisti rinnalla käytettyjä mutta kyllähän nuo ykköset tahtoo aina vähän tekniikkaa viedä mukanaan mutta perse pysy penkissä :)
170kg tuli tuota 180kg ykköstä ennen ihan tyylipuhtaasti ja rauhallisesti ylös :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom