Arvaa kuka potari -peli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 33501
  • Aloitettu Aloitettu
Vaikka sijoitus oli hyvä, niin se ei kuitenkaan herättänyt sellaista reaktiota, että Gustavoa olisi pidetty kovana tekijänä, mahdollisena voittaja. Kaverista ei puhuttu mitään!
Missä ei puhuttu mitään? Muistan ainakin itse, että esim. Mayhemilla Gustavosta ryhdyttiin kunnolla puhumaan vasta tuon Ironman-kolmossijan yhteydessä. Sitä ennen mies oli täysi riviammattilainen.

"Gustavo Badell come from nowhere to qualify for the Olympia with his 3rd place fininsh here at the Ironman."
http://www.getbig.com/results/mens/ironman.htm
ja veikataan Larry Scottia.
Scottihauishan se. On muuten about sata kertaa siistimpi fysiikka esim. tuossa kuvassa kuin nykyammattilaisilla.

Missä ei puhuttu mitään? Muistan ainakin itse, että esim. Mayhemilla Gustavosta ryhdyttiin kunnolla puhumaan vasta tuon Ironman-kolmossijan yhteydessä. Sitä ennen mies oli täysi riviammattilainen.

Ehkä vähän ylikorostin omia sanojani viimisessä lauseessa, mutta pointtini oli ettei Gustavoa pidetty uhkaavana tekijänä yleisesti noihin aikoihin.

"Gustavo Badell come from nowhere to qualify for the Olympia with his 3rd place fininsh here at the Ironman.

Heh, käväshän se Gus jo Olympialavalla 2002. Kovalla menestyksellä!

Nii-i. Kukapas tassa?

kuuuukaiz6.jpg

Pistetäämpä uus (pitäs olla helppo):

Liitteet

• Aks.webp
    Aks.webp
    7,1 KB · Katsottu: 672
Osu ja uppos

Mä en oikeastaan saa mitään irti tosta Hulkin kuvasta (vaikka sen ilmeisesti pitäisi olla helppo).

Siispä nokitan tällä kuvalla:

kuka.webp

Ei tule nyt paljo ketään mieleen... Warren, Branch, kenties?

Ei tule nyt paljo ketään mieleen... Warren, Branch, kenties?
Ei ole Bränz tuollaista kropan rakennetta nähnytkään, varsinkin olkapäät ovat Bränzillä huomattavasti heikommat anatomisessa asennossa.

Lisää vinkkiä: kyseinen kaveri on voittanut luokkansa samana vuonna sekä NPC USA Championshipsissa että NPC National Championshipsissa.

Back
Ylös Bottom